2022-03-27, 01:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag protesterar inte mot hennes personlighet ute i det vanliga samhället - hemma i Sverige, där håller jag med dig att hon passar in bra. MEN - inte i Robinson: på en ö, med HELT andra förutsättningar än här hemma så ÄR hon påfrestande och inte "någon frisk fläkt" utan snarare en "tromb" som enbart är triggande. Det är min åsikt i varje fall och då menar jag inte att alla ska gå i flock heller men vara smidiga och det är hon inte alls utan snarare en elefant i en liten glasbutik = k a t a s t r o f.
Jag tycker du ska gå in på TV4play och titta igenom Farmen. Deltagarna där bör falla dig i smaken och du kommer bli mer än nöjd och rejält tillfredställd. Tråkiga kärringar och gubbar i massor och noll underhållning. Själv ser jag fram emot att få följa Robinson och i dagsläget ser jag Isabella som potentiell vinnare!
Senast redigerad av ziggarillen 2022-03-27 kl. 01:20.
2022-03-27, 01:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tycker du ska gå in på TV4play och titta igenom Farmen. Deltagarna där bör falla dig i smaken och du kommer bli mer än nöjd och rejält tillfredställd. Tråkiga kärringar och gubbar i massor och noll underhållning. Själv ser jag fram emot att få följa Robinson och i dagsläget ser jag Isabella som potentiell vinnare!

Vad jag gillar att titta på är min ensak och inget som andra ska komma och säga till mig om. Jag gillar Robinson men har en åsikt om vad jag tycker om Isabella och om Anna och jag är inte ensam heller om den åsikten. Det vore ju rätt trist om alla i tråden tyckte likadant - eller hur? För då skulle det inte finnas något att diskutera i tråden ...
2022-03-27, 03:15
Medlem
Söndag (om ni är nyfikna)
Senast redigerad av appar 2022-03-27 kl. 03:18.
2022-03-27, 10:16
Medlem
Söndag
2022-03-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Söndag (om ni är nyfikna)
2022-03-27, 10:25
Medlem
När dyker del 6 av Gränslandet upp?
2022-03-27, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
När dyker del 6 av Gränslandet upp?

Förmodligen i natt.

---------------------

Kul immunitetstävling, har Robinson alltid haft domedagsmusik i tävlingar eller har de börjat ta efter Survivor Australia?
2022-03-27, 10:48
Medlem
Vart har ni fått det ifrån att Isabella säger vad hon tycker? Hon sa ju till Eva att Eva gjorde bra ifrån sig på tävlingen. Vilken lögn. Isabella pratar mycket men det är mest goja. Dock hade säsongen varit mindre underhållande utan henne eftersom hon sticker ut i mängden. Kristina och Hanna är ju inga att hurra för.. Inte heller Filip och de 2 andra männen vet jag inte ens vad de heter, så ointressanta hitintills.
Senast redigerad av chaga 2022-03-27 kl. 10:51.
2022-03-27, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

2022-03-27, 11:33
Medlem
Många som stör sig på Isabella, det gör inte jag, åtminstone inte än. Det som brukar störa mig mer är när medelmåttor och losers gaddar ihop sig mot sådana som är fysiskt bra för att rösta ut dessa. När lagen röstar ut de som är starkast gör de dessutom sig själva en otjänst för de kommer att hamna i öråd oftare om de är försvagade. Hanna känns som en sån som kommer att glida under radarn och komma väldigt långt, kanske till och med vinna allt.

Har bara börjat se söndagens öråd men undrar nu om det inte blir en tvist så att det gula laget får välja en medlem från deras lag som ska joina det röda laget så att deltagarantalet jämnar ut sig? Spekulation.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-27 kl. 11:50.
2022-03-27, 12:32
Medlem
XtraXs avatar
De satsar rejält på tävlingarna iallafall, rejäla byggen.
2022-03-27, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Tv4 castar alltid så, lägger ut en dimridå för att örådet ska bli spännande. Låter det som någon till 100% åker ut så stämmer det aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in