2022-03-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Höjdpunkten förra säsongen var när mytomanen Anna åkte ut i gränslandet. Hon hade jobbat som brandman men kunde ändå inte göra upp eld. Efteråt gick hon lös med tillhyggen och vevade i skogen.
Hoppas hon kommer vara kvar längre i Robinson denna gång. Är alltid kul och se henne skryta om att hon är världsbäst på allt men ändå misslyckas hela tiden. Lite roligt att hon säger att hon aldrig gråter så sitter hon och lipar konstant.

Den stora frågan är varför hon envisas med att berätta högt vilka grenar hon är bra på. Till och med när Mattias sagt att det är en dålig idé tävlingsmässigt så gör hon det ändå Det är som att hon lider av någon tics och inte kan låta bli. Om det hon säger nu stämmer förstås.
2022-03-24, 16:18
Medlem
Jani är så töntig, skulle inte förvåna mig om han är en incel.
2022-03-24, 16:26
Medlem
Anna Frycklund, bitter, tjurig o instabil, har hon en bråkig bakgrund eller nåt?
2022-03-24, 17:39
Medlem
Zyxel04s avatar
Måste skriva mitt intryck kring de nya deltagarna.

Sandra: Snygg. Hon har fina ögon och jag tänder på lite fetare tjejer, inte för att hon är fat men hon har lite mer kurvor. Känns lite patetiskt att hon snackade om att hon kunde göra eld fastän hon typ hade 0 koll. Lol. Det nämnda ger intrycket av att hon är beredd att spela falskt och svika någon.

Christina: Knappt sett henne, lol. Men hon va snygg.

Jabril: Han har fått en del tv-tid men jag har typ knappt någon koll på vad han gjort. Han har därmed varit ganska ointressant. Lite noterbart om han nu är ”elit-basketspelare”, känns lite konstigt att åka på en dokusåpa. Kan ju inte vara särskilt bra förutsättningar för en idrottare som behöver träna, vila och äta rätt. Undra om han valdes pga ”black lives matter”

Peter: Det första man noterar är gluggen i munnen, fult. Men tpy ingen person jag heller tänkt på.
2022-03-24, 17:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jani är så töntig, skulle inte förvåna mig om han är en incel.

Tvek, har ju en 18 åring flickvän sen två år tillbaka
2022-03-24, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tvek, har ju en 18 åring flickvän sen två år tillbaka
Är det sant? Som inte ens är hälften så gammal som han själv?
2022-03-24, 17:52
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Anna Frycklund, bitter, tjurig o instabil, har hon en bråkig bakgrund eller nåt?
Jag antar att hon har en brokig historia, jag skulle tippa på att tjack har haft en plats i hennes tidigare liv.
Nu gissar jag bara, men vissa tecken pekar dock i den riktningen.
2022-03-24, 17:54
Medlem
Jani är i alla fall en duktig skådespelare.
2022-03-24, 18:10
Medlem
Gränslandet 5
2022-03-24, 18:18
Medlem
Haha älskar ”pundar”-Anna. Skulle vilja se henne lacka på fritids när hon förlorar 4 intad mot en unge. Hoppas hon kommer in i riktiga Robinson.
2022-03-24, 18:24
Medlem
2022-03-24, 18:28
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Aha, intressant! Hoppas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto