2022-03-27, 00:34
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ikke bli innbildsk nå. Det er et helt tilfeldig sammentreff. Jeg kom ikke hit i dag pga deg. Dette blir kanskje mitt siste svar til deg.

Jeg tør påstå at du kom hit i dag p.ga. at du så meg her ja.
Du er sint, fordi du håpet og trodde at jeg aldri skulle komme tilbake hit siden jeg har vært borte i en og en halv mnd. Så sint at du måtte komme inn hit.
Citera
2022-03-27, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Slik som da AE prøvde å tøffe seg mot TH, og måtte bøte med livet?

Det er grenser når det går for langt. Man godtar mye. Men når det har gått for langt sier de nei eller setter ned foten som det heter på svensk.
Citera
2022-03-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg har tenkt på den muligheten et par ganger ja. Fraktet til "mellomlagring".
Evt. flyttet over i annen bil som kjørte til Kvitfjell. Eller et annet sted.
Ble hun med spøker det både for mbs og baywatch/hundepasserens troverdighet, men ingenting er sikkert. Drap og innlemping i bilen 8.56-9.05 har vel formodningen mot seg. Særlig når klærne lå igjen. Badet nok ikke rett etter samtalen med mb. Det må være etter th dro i så fall. Da henger tehs forklaring om egen bading dagen før i en tynn tråd.
Citera
2022-03-27, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Jeg tør påstå at du kom hit i dag p.ga. at du så meg her ja.
Du er sint, fordi du håpet og trodde at jeg aldri skulle komme tilbake hit siden jeg har vært borte i en og en halv mnd. Så sint at du måtte komme inn hit.
Dette får være mitt siste svar til deg: Nei, jeg er ikke sint. Det andre du skrev stemmer heller ikke. Jeg visste ikke at du hadde vært borte. Jeg må skuffe deg med at jeg ikke har tenkt på deg i det hele tatt. Jeg hadde kun lest noen få innlegg i denne tråden i løpet av det siste året, før jeg logget inn her i dag.
Citera
2022-03-27, 00:42
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Hva om Legokatt sin teori (der GM er inspirert av Gone girl) stemmer med hva som har skjedd? Kanskje GM da hadde lurt AE til å forsøke å påkalle oppmerksomhet gjennom bilvinduet? Kanskje GM hadde lurt AE til å tro at planen var å få det til å se ut som at TH hadde arrangert en "kidnapping" (i tillegg til at det skulle se ut som at TH sto bak konedrap)? En rød bil påkaller jo også mye oppmerksomhet. Hvis alt var nøye planlagt, må det ha vært en grunn til at valget falt på en rød bil.

Hvis TH er skyldig: Kan det ha foregått slik som beskrevet over, og at TH samarbeidet med GM, og det var meningen at politiet skulle tenke at TH var skyldig? (En GM kan jo kanskje tenke slik: "Når politiet ser at detaljer i saken peker på meg som GM så vil de jo forstå at jeg ikke er GM fordi de vil forstå at jeg ville ikke ha vært så dum at jeg planla og utførte forbrytelsen på en slik måte at jeg selv skulle komme under mistanke"?)

Jeg tror ikke at TH er skyldig.

Hyggelig at du er tilbake med din intrikate tankegang. Her må man bruke begge hjernecellene for å følge resonnementet. Det har vi bare godt av😂
Citera
2022-03-27, 00:43
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Slik som da AE prøvde å tøffe seg mot TH, og måtte bøte med livet?
. eller at AEH levde i et vanskelig ekteskap og hun var konen til en milliardær. Har dere fulgt med på saken om tindersvindleren? Utrolig hva manipulasjon kan føre til. Disse kvinnene gjorde nesten hva som helst for GM
Citera
2022-03-27, 00:43
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det er grenser når det går for langt. Man godtar mye. Men når det har gått for langt sier de nei eller setter ned foten som det heter på svensk.

Men hvem er det du mener at har satt "foten ned" her, AE, eller TH?
Citera
2022-03-27, 00:45
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
. eller at AEH levde i et vanskelig ekteskap og hun var konen til en milliardær. Har dere fulgt med på saken om tindersvindleren? Utrolig hva manipulasjon kan føre til. Disse kvinnene gjorde nesten hva som helst for GM

AE og TH hadde vært gift i nesten 50 år, AE var ikke en golddigger som trengte en sugardaddy.
Citera
2022-03-27, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Hyggelig at du er tilbake med din intrikate tankegang. Her må man bruke begge hjernecellene for å følge resonnementet. Det har vi bare godt av😂
Takk! :-)
En av detaljene i trusselbrevet; et feilskrevet ord som ifølge andre er et ord som Kryptomannen skrev med samme skrivefeil på et forum:

1) Trusselbrevforfatteren plantet ordet i brevet for å peke på Kryptomannen.
eller
2) Kryptomannen (hvis han er medskyldig) plantet ordet selv i trusselbrevet for å få politiet til å tro at han var uskyldig, for han kan ha tenkt at politiet ville ikke komme til å tro at en trusselbrevforfatter er så skjødesløs at han legger igjen spor om seg selv i et trusselbrev.

Jeg tror på 1). Og jeg tror at Kryptomannen er uskyldig.
Senast redigerad av z-z-z 2022-03-27 kl. 01:03.
Citera
2022-03-27, 00:53
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Dette får være mitt siste svar til deg: Nei, jeg er ikke sint. Det andre du skrev stemmer heller ikke. Jeg visste ikke at du hadde vært borte. Jeg må skuffe deg med at jeg ikke har tenkt på deg i det hele tatt. Jeg hadde kun lest noen få innlegg i denne tråden i løpet av det siste året, før jeg logget inn her i dag.

Jaja, så er du nå uansett tilbake. Vi får se om det blir ditt siste innlegg til meg da.
Citera
2022-03-27, 00:55
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
AE og TH hadde vært gift i nesten 50 år, AE var ikke en golddigger som trengte en sugardaddy.
Men hva tyder ektepakten på og hva forklarte eks-svogeren? Hadde AEH helt fint? Usannsynlig at hun søkte trøst fra noen utenfor ekteskapet?
Senast redigerad av Legokatt 2022-03-27 kl. 00:58.
Citera
2022-03-27, 00:57
Medlem
Niffys avatar
Kan vi diskutere det faktum at hele saken dreier seg om ar AE (endelig) hadde bestemt seg for å forlate TH, og at det er derfor hun nå er død?

Alle vet at en kvinne er mest utsatt for vold og/eller andre uønskede hendelser, når hun er i ferd med i forlate en mann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in