2022-03-26, 05:40
Medlem
Eva är värdelös i tävlingar och hon bara klagar.
Varför skickar dom en fet gammal tant till Robinson. Totalt dömt att misslyckas.

Sen fattar hon inte att dom förlorade pga hennes urusla kast rakt upp i luften. Ut med henne nu! Orkar inte höra hennes röst eller se henne mer.
2022-03-26, 09:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om hon enbart kan prestera med munlädret och inte fysiskt i tävlingarna eller att fixa föda etc. så kommer hon snart att bli utröstad och hamnar då i Gränslandet. Då kommer det med all säkerhet att slå blixtar och dunder i Gränslandet för de kommer INTE att orka med henne troligtvis så som laget hon är med i just nu. Jag tror att de kommer att försöka att rösta ut Eva i Örådet som kommer i helgen men twister har ju skett förr i Robinson med helt oväntade immuniteter som placeras ut och hittas av de som riskerar att åka ut - det är ju väl känt sedan förr

Jo det går inte alltid som deltagarna vill. Nu vill man alltså ha ut Eva. Helt riktigt. Hon klagar och har sig och är skit i tävlingar. Henne ska vi ha ut! Men produktionen kanske tycker hon gör bra TV skapar motsättningar så de kommer hitta ett sätt att ha henne kvar. Vi får se.
2022-03-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det går inte alltid som deltagarna vill. Nu vill man alltså ha ut Eva. Helt riktigt. Hon klagar och har sig och är skit i tävlingar. Henne ska vi ha ut! Men produktionen kanske tycker hon gör bra TV skapar motsättningar så de kommer hitta ett sätt att ha henne kvar. Vi får se.
Ja, i Robinson 2020 fick det vinnande laget en gång en immunitet att sätta på valfri person i lag Nord, och den hamnade då på 69-årige Pia.
2022-03-26, 11:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja, i Robinson 2020 fick det vinnande laget en gång en immunitet att sätta på valfri person i lag Nord, och den hamnade då på 69-årige Pia.

När produktionen ser till att utnyttja lagens empatiska sida att välja själva vem som behöver immunitet brukar det bli de äldsta eller skadade - just nu är det väl Eva som innehar bägge kriterierna? Sedan brukar produktionen twista till det på annat sätt med immuniteter genom mindre tävlingar inom det lag som ska till rådet eller att "den utsatte" som har risk att åka ut plötsligt hittar en immunitet Vad gäller Eva så tror jag hon "hittar" en immunitet - hon kan ju lixom inte prestera alls någonting verkar det som - så att möjligtvis kan Isabella bli den som får deras röster eller Hanna i rådet. Var det inte Hanna som blev lite nervös i tävlingen och inte riktigt kunde matematik en kortare stund - fast hon lovat det. Visserligen lossnade det efter några stressade sekunder, men i varje fall. Eller så röstas Kristina eller Jabril ut - de nya Jokrarna i Örådet. Fast det har jag svårt att tro på för laget verkar hylla dem för att de är "friskt blod" till laget och särskilt nu sedan Fran hoppade av och åkte hem. Oavsett vad som sker nu på Söndag så blir det en liten thriller och kanske visar lite hur laget tänker
Senast redigerad av CS128 2022-03-26 kl. 11:42.
2022-03-26, 14:09
Medlem
Dopys avatar
Jag tror de kommer rösta ut Eva eftersom hon varit skadad och inte kunde kasta vatten.
Om Eva dock lyckas lösa immunitet tror jag det kommer rösta ut tjejen som kom in sist.
2022-03-26, 14:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
När produktionen ser till att utnyttja lagens empatiska sida att välja själva vem som behöver immunitet brukar det bli de äldsta eller skadade - just nu är det väl Eva som innehar bägge kriterierna? Sedan brukar produktionen twista till det på annat sätt med immuniteter genom mindre tävlingar inom det lag som ska till rådet eller att "den utsatte" som har risk att åka ut plötsligt hittar en immunitet Vad gäller Eva så tror jag hon "hittar" en immunitet - hon kan ju lixom inte prestera alls någonting verkar det som - så att möjligtvis kan Isabella bli den som får deras röster eller Hanna i rådet. Var det inte Hanna som blev lite nervös i tävlingen och inte riktigt kunde matematik en kortare stund - fast hon lovat det. Visserligen lossnade det efter några stressade sekunder, men i varje fall. Eller så röstas Kristina eller Jabril ut - de nya Jokrarna i Örådet. Fast det har jag svårt att tro på för laget verkar hylla dem för att de är "friskt blod" till laget och särskilt nu sedan Fran hoppade av och åkte hem. Oavsett vad som sker nu på Söndag så blir det en liten thriller och kanske visar lite hur laget tänker
Isabella är väl immun?
2022-03-26, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror de kommer rösta ut Eva eftersom hon varit skadad och inte kunde kasta vatten.
Om Eva dock lyckas lösa immunitet tror jag det kommer rösta ut tjejen som kom in sist.
kasta vatten 💧 vet du vad det betyder
2022-03-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Eva är värdelös i tävlingar och hon bara klagar.
Varför skickar dom en fet gammal tant till Robinson. Totalt dömt att misslyckas.

Sen fattar hon inte att dom förlorade pga hennes urusla kast rakt upp i luften. Ut med henne nu! Orkar inte höra hennes röst eller se henne mer.

Anki 2.0 De vill väl ha mångfald, det är alltid ett par pensionärer med eller åtminstone de senaste åren som man minns. Men man undrar varför de tar in så svaga pensionärer/äldre, de sänker bara laget.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-26 kl. 15:15.
2022-03-26, 15:11
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
kasta vatten 💧 vet du vad det betyder
Haha, reagerade också!

De måste absolut göra sig av med det dököttet, hon kommer bara sinka dem.
Men jag tror det sker ganska snart då produktionen redan visat "hemma hos"-reportage med henne.
2022-03-26, 15:49
Medlem
Zyxel04s avatar
Skriver lite spontant.

Jag tycker det är svagt av Fran att lämna. Han borde ha tänkt igenom detta beslutet innan och inte åkt om hon var tveksam. Det finns andra som skulle kunna tagit hans plats. LOL.

Eva väntas bli utröstad men vi som har följt säsongerna sedan Mastiff tog över vet att det troligen kommer tvist BARA för att göra det mer spännande. Det finns en stor sannolikhet att Eva är immun på något sätt. De hade möjligen kunnat vara så att de andra laget får lägga en röst på valfri motståndare vilket inet skulle kunna rädda kvar Eva eftersom alla väntas rösta på henne... men men...

Asså jag har inte ens bild av paktandet för de har varit lite "rörigt" med allt. Det blir nog tydligare efter ett eventuellt Ö-råd.

Men om nu Eva i teorin är immun så....

Hanna: Anorexia-fallet som tydligen är "smart". Vetefan, de andra kanske tror att hon inte är uthållig. Men upplever att hon fått bra kontakt med de andra.

Per: Känns lite manipulativ av det jag sett, kanske kan ses som "översittare".

Filip: Gillar inte hans skägg men får känslan av att han är en schyst kille. Tror han är omtyckt.

Christina: Kom in sist och kanske kan det ses som ett svepskäl. Svårt att spekulera i hur väl hon kommit in i gruppen.

Isabella: Den person som fått mest uppmärksamhet och som synts mest. Hon känns ganska atletisk och jag tror man kan se henne som en resurs i tävlingar. Samtidigt kanske de andra stör sig på henne men jag upplever att hon hittat connection med typ Hanna och Filip.

Jabril: Kan nog ses som en tillgång i tävlingar. Har sett för lite för att resonera kring hur väl han kommit in i "gruppen". Black lives matter!
2022-03-26, 15:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Haha, reagerade också!

Men jag tror det sker ganska snart då produktionen redan visat "hemma hos"-reportage med henne.

Funderade också på det där - om det finns en korrelation mellan när "hemma hos"-reportagen visas och när deltagarna åker ut. Är dock för lat för att gå tillbaka till tidigare säsonger och titta.
2022-03-26, 15:54
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jani är så töntig, skulle inte förvåna mig om han är en incel.

Haha min första känsla också.

Tror det är en trevlig person men säkert lite konstig och osäker på sig själv haha.

Tror det fiinns ett Youtube-klipp där Jani säger att han blivit "sexuellt utnyttjad". Minns inte exakt...

Lite synd om Jani för han fick både denna och föregående säsong höra att han är en "trevlig" kille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in