Citat:
Ursprungligen postat av
ApanAbdulla
Du vidhåller det men många ryssar har familjer i Ukraina och många visste inte ens om att det förs krig där till och med soldater som blev lurade att det vart en övning.
Dessutom så som maffia ledaren Putin går ut med och säger att man skall bestraffa och spotta ut alla flugor som inte vill Ryssland väl är farligt ordspråk.
Den idioten har mördat förr samt förgiftat motståndare han har till och med mördat ute på Eu mark bland annat i Tyskland men fler länder än så.
Du får tro som du vill det är din sak men jag tror kanske har jag fel att Ryssarna är trötta på Putin jag tror nämligen inte ryssar hatar Europeer eller Amerikaner.
Det märker jag speciellt bland dom yngre dom funkar hur bra ihop som helst.
Men visst jag förstår dig till en viss grad.
Jag tror inte att ryssarna hatar väst, dock tror jag att de skiter i omvärlden så länge de har råd att äta på McDonalds.
Att gå med på att invadera ett fredligt grannland där man har släktingar gör en ynkrygg utan moral.
Att tro att det är en övning när man beordras att skjuta på civila med sitt vapen eller rikta artilleri och missiler mot bostäder, sjukhus och skolor är osannolikt, förklaringen faller pladask tycker jag.