Citat:
Ursprungligen postat av
Upperkutt
Kallade man usa för Mongoler när dom invaderade Irak?
Samma idioter som sitter och hetsar för att Ukraina ska vinna är samma idioter som hetsade för att USA invaderade Irak. Vilket är ganska intressant, då det i ena fallet rör sig om ett land som invaderar och ett annat som blir invaderat. Visar mer på att de är en del av den lättmanipulerade massan. Lite som under häxprocessen där de jagade häxor. Rationellt tänkande försvann helt plötsligt, om det fanns där till att börja med dvs.
De kunde inte brytt sig om Ukraina öht tidigare, men nu gapar de om "Slava ukraini" och andra pinsamma begrepp, trots att de inte träffat en ukrainare i hela sitt liv. Jag har ukrainska vänner däremot, men jag är ett ryskt troll då jag kritiserar den uppenbara propagandan som pågår i väst.
90% av de i kommentarerna är vad Yuri Bezmenov skulle kalla för "Useful idiots".
Något som är intressant är att även de som öppet sade att MSM är propaganda har efter krigets början vänt helt och tar det som sägs av MSM som ultimat sanning. Mao är även de mest kritiska av MSM i stor del av fallen även de får, men det krävs krig och större kriser för att få de att vända sig helt mot deras "cause" och gå med i strömmen som de krypto-useful-idiots de är.