Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Undrar om Pogba lämnar United till sommaren och vart han hamnar. Tillbaka till Juve? Till Real (som det pratas om i några säsonger) eller det kanske bara gällde när det var Zidane där? Åka hem till Frankrike och spela för PSG?
Hade gärna sett honom som en Yaya efterträdare om det fortfarande var juventus Pogba, vilken jävla lirare på den tiden. Sjukt att han redan är 29år gammal.
Det blir intressant att se vad som händer. En inte liten del av mig hoppas United ger honom förlängt med en lön han inte är i närheten av att förtjäna, och han fortsätter vara ointresserad och kass 95% av tiden. Det skulle ytterligare försena Uniteds återkomst som en värdig utmanare till våra båda lag.
Pogba själv tycks inte vara särskilt självkritisk gällande hans prestationer:
Citat:
"You have to be honest, the last five seasons have not satisfied me - really not at all.
"This year it is dead, we won't win anything. Whether it is with Manchester United or another club, I want to win trophies.
"I get along very well with [France boss Didier Deschamps], he gave me a role that I know, but at Manchester United do I really have a role? I ask the question but I don't have an answer."
Basically: "sätt mig i en roll jag vill vara, ge mig titlar, jag är missnöjd"
Paul, jag gissar United-fansen har lite åsikter om vad du själv kan göra för att förbättra din och klubbens situation. STFU for starters, sen börja jobba.
Citat:
Ursprungligen postat av
Santicazorla92
Varför ens svara? 🤔
För att det varit för lite bråk, för lite action i tråden? Får man anta. Personen gillar bråka och hittar en danspartner. They don't give a shit att andra forummedlemmar vill se deras pajkastning, ta det i PM finns inte på fråga, de ska kasta dynga på varann och de ska göra det i detta forum. För det är vad som lockar dem med tråden. Inget annat. "det är inte er tråd, vi vill också diskutera engelsk fotboll bla bla bla"...
Småbarnsfasoner från internetkrigare. Annars tycker jag generellt det varit väldigt bra att ignorerandet fungerat för det mesta, betydligt behagligare att läsa tråden sista dagarna.