2022-03-21, 11:20
Medlem
Lyckad timme

Återkommer med min första recension av mitt senaste besök. Jag hade tänkt prova en salong som funnits i många år, men som jag sv någon anledning inte besökt. Ringde på, men fick besked att de var upptagna. Blev besviken, men gick vidare till en närliggande salong som jag faktiskt inte hade tänkt att prova pga uselt omdöme på TMG. Ringde på en sunkig dörr. Efter en stund kom en äldre kvinna och öppnade. Hon hade tim för en timme. Vi gick genom en korridor fram till salongen. Det var överraskande snyggt och rent. Det luktade fräsch dessutom. Tog plats på en massagebänk, näck med söderläge. Hade klätt av mig när massösen var i rummet. Det första som skedde var att hon rättade till handduken och gav mig en lös smisk på rumpan med orden nice. Inga tveksamheter om extra!
Hon började sedan att tvätta mig med varm handduk på tyggen och mellan skinkorna. Mycket skönt. Sedan tog en kompetent och hård massage sin början. Gillar hård massage. Hon masserade också noga mellan benen och tog fasta grepp om insidan på loren. Mycket skönt, vilket jag också förmedlade med diskreta stön. Vändningen kom och jag var hård någon som hon påpekade. Hon sa att det behövs massage även där och pekade på kuken. Jag nickade så klart. Efter smek på pung och skaft frågade om om jag inte ville ha mer. Vi kom överens om b2b. Hon tag av sig kläderna och en mycket fast och fin kropp kom fram ur kläderna. Hon var säker 50 år, men hade en fast kropp med härliga b-kupor. Efter ett antal ålningar med bröstsug så bytte vi plats. Hon lade sig på rygg och särade lite på benen. En välrakad och fin mus tittade fram. Jag gled ner och lät min tunga jobba. Efter en stund även ett finger in i springan. Hon gav sken av att njuta. Oklart om det var fake eller inte. Jag kunde inte hålla mig så lång tid, utan reste mig upp och lät det komma på hennes mage.
Därefter fortsatte massagen med huvud och nacke.
Det blev, 1,5 timmars mycket skön och avslappnande massage. Kommer att återkomma. Mycket bra hård massage och härligt extra.
Totalt 1400kr, väl använda pengar.
Citera
2022-03-23, 14:34
Medlem
Näst senaste besöket. En salong som är ganska ny. Ringer på en eftermiddag. En dam i 40-årsåldern öppnar. Salongen är liten och inte så tilltalande. Verkar dock rent. Känner igen henne från någon annan salong. Minns ej vilken. Tar en timme olja. Klär av mig och lägger mig på plats. Får en bra och hård massage med begränsat smek mellan benen. Efter vändning fortsatt bra massage. Nu flyttas fokus till insida lår med klara smekningar på kuken. Frågan om massage även där kommer. Dock stor spårkförbistring. En långsam och retsam avrunkning tar sin början. Mycket smek på pung och ned mot röven. Inget finger dör bak tyvärr. Kommer efter en stund. Kort fortsatt massage och sedan klart. Inget ställe att återkomma till. 400kr massage + 500kr extra.
Citera
2022-03-24, 08:55
Avslutad
Fick sms från min favoritmassös som varit hemma i Thailand en period. Hon berättar att hon är tillbaka, att hon bytt salong och att jag är välkommen att besöka henne.
Blir naturligtvis jättesugen så vid närmsta möjliga tidpunkt åker jag ett par stationer med blå linjen och står snart utanför dörren. Pling, plong och dörren öppnas av just henne. Hon blir uppenbarligen glad att se mig och jag får en lång välkomnande kram innan jag blir visad in på rummet. Det är strax efter öppningsdags så jag ligger en stund och väntar innan min massös kommer in, nu klädd i en lite mer utmanande outfit.
Hon inleder inte med att be mig ligga på mage utan sätter sig tätt intill och frågar om jag vill ge henne massage. Jag är snabb att svara ja och hon kommer snabbt ur sina tajta trikåer och sträcker ut sig på madrassen. Masserar hennes rygg och fortsätter ned mot rumpan och hon suckar njutningsfullt när jag masserar insidan av låren. När jag befriar henne från stringtrosan hon inte tog av särar hon lite på benen så att jag lättare kommer åt hennes öppning som är våt och varm. Pullar henne en god stund och hon börjar flämta och juckar mot min hand. Ber henne vända sig på rygg och tar mig an hennes fasta och äkta bröst, inte så stora men i mitt tycke fantastiskt fina. Hon börjar smeka sig själv, både bröst och fitta och det är oerhört upphetsande att se att hon är så uppenbart kåt.
Kryper ned mellan hennes lår och slickar, först lite lugnt och försiktigt. Hon svarar med att lyfta upp höfterna samtidigt som hon griper tag om mitt huvud och trycker sig mot mig. Please go on, don't stop stönar hon. Hon blir allt våtare och jag allt kåtare. Ingen tvekan om att det går för henne för hon skälver i hela kroppen och är inte direkt lågmäld.
Rullar över på rygg och hon lägger sig på mig i en 69:a. Nu gör hon magi med min stenhårda kuk, rullar med tungan över ollonet och tar mig djupt tills dess jag inte längre kan hålla emot och kommer i hennes mun.
Vi pustar ut på madrassen innan hon försvinner ut för att ta en dusch innan massagen fortsätter. Resten av timmen får jag jätteskön massage medan vi pratar om hur hon haft det i Thailand.
Så en dusch, ett glas vatten och en lång kram innan jag kliver ut i vårsolen.
Citera
2022-03-24, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Fick sms från min favoritmassös som varit hemma i Thailand en period. Hon berättar att hon är tillbaka, att hon bytt salong och att jag är välkommen att besöka henne.
Blir naturligtvis jättesugen så vid närmsta möjliga tidpunkt åker jag ett par stationer med blå linjen och står snart utanför dörren. Pling, plong och dörren öppnas av just henne. Hon blir uppenbarligen glad att se mig och jag får en lång välkomnande kram innan jag blir visad in på rummet. Det är strax efter öppningsdags så jag ligger en stund och väntar innan min massös kommer in, nu klädd i en lite mer utmanande outfit.
Hon inleder inte med att be mig ligga på mage utan sätter sig tätt intill och frågar om jag vill ge henne massage. Jag är snabb att svara ja och hon kommer snabbt ur sina tajta trikåer och sträcker ut sig på madrassen. Masserar hennes rygg och fortsätter ned mot rumpan och hon suckar njutningsfullt när jag masserar insidan av låren. När jag befriar henne från stringtrosan hon inte tog av särar hon lite på benen så att jag lättare kommer åt hennes öppning som är våt och varm. Pullar henne en god stund och hon börjar flämta och juckar mot min hand. Ber henne vända sig på rygg och tar mig an hennes fasta och äkta bröst, inte så stora men i mitt tycke fantastiskt fina. Hon börjar smeka sig själv, både bröst och fitta och det är oerhört upphetsande att se att hon är så uppenbart kåt.
Kryper ned mellan hennes lår och slickar, först lite lugnt och försiktigt. Hon svarar med att lyfta upp höfterna samtidigt som hon griper tag om mitt huvud och trycker sig mot mig. Please go on, don't stop stönar hon. Hon blir allt våtare och jag allt kåtare. Ingen tvekan om att det går för henne för hon skälver i hela kroppen och är inte direkt lågmäld.
Rullar över på rygg och hon lägger sig på mig i en 69:a. Nu gör hon magi med min stenhårda kuk, rullar med tungan över ollonet och tar mig djupt tills dess jag inte längre kan hålla emot och kommer i hennes mun.
Vi pustar ut på madrassen innan hon försvinner ut för att ta en dusch innan massagen fortsätter. Resten av timmen får jag jätteskön massage medan vi pratar om hur hon haft det i Thailand.
Så en dusch, ett glas vatten och en lång kram innan jag kliver ut i vårsolen.
Tack för en härlig recension, inte tan att man blir sugen på massage...
Citera
2022-03-29, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viadan
Det är intressant att läsa om alla lyckoträffar här i tråden, men jag vill balansera det lite för eventuella läsare som undrar hur det är. Man får vara beredd på en lång rad nitlotter och endast handjobb. Efter att jag började prova igen, här är mina erfarenheter i Stockholm och två näraliggande städer:

1. Gick till ett ställe där massösen var minst 45. Mycket bra massage. Fick handjobb, men inget mer. Frågade om munnen åtminstone, och hon sade, "Nej, den använder jag ju för att prata med dig!"

2. Gick till ett ställe där damen var i femtioårsåldern, kort och tjock. Jag fick skriva min signatur på en sida där jag såg namnen på alla som kommit före mig. Hon stod på mina lår och på ryggen, tryckte hårt med ena foten mot överarmarna, bankade på ryggen. Imponerad av min fysik, vilket väl visar att de flesta besökarna är äldre män som inte går på gymmet. Jag hade nog kunnat få ett handjobb, men det hade snarast varit ett minus, inte ett plus.

3. Ringde på dörren för att beställa tid, gammal kvinna. Ringde nästa dag och avbeställde.

4. Ringde på dörren för att beställa tid, återigen en gammal kvinna. Ringde och avbeställde. De visar förstås inte bild på personalen på hemsidan. Men man ser ofta den där bilden på en attraktiv ung kvinna som får massage.

5. Läste en recension som diskret visade att man kunde få handjobb på ett ställe. ("Hon gjorde vad hon skulle så man vill gå dit igen.") Men gick jag dit? Nej, jag gick till stället närmast hotellet för att jag undrade hur det såg ut. Alltid den där förhoppningen om en dold juvel att upptäcka. Men önskningar ger inte vinst, som lottköpare vet. Bara på film. Återigen äldre, oattraktiv kvinna. När jag började ta av mig kalsongerna knep hon ihop ögonen och skakade på huvudet. "Nej, nej, nej, jag gör inte! Aldrig! De som frågar får gå!" Jag trodde att det ingick i all thaimassage att vara naken. Återigen mörbultande massage.

6. Nästa ställe två kvinnor, fick lyckligtvis den yngre. Yngre betyder kanske fyrtio år. Attraktiv för sin ålder. Massagen inleddes med att hon satt grensle över mina lår och lutade sig framåt, så att hon trycktes mot min bak medan hon masserade. Mycket angenämt. Hon frågade om "hård eller medel", så jag tog medel, vis av erfarenheten. Fick handjobb, men absolut inget mer. Fick ett glas vatten i soffan efteråt, men jag undrade varför jag satt där medan hon satt vid kassan. Jag kunde lika gärna gått direkt.

Efter de här besöken undrar jag, vad hade jag kunnat få för pengarna istället? Hos betydligt yngre kvinnor. Men det är väl som isbjörnarna på zoo. De får maten infrusen i is så de får gnaga sönder den, för de tycker det är roligare att kämpa för belöningen. Att leta efter rätt ställe och hitta det skulle kännas som en bedrift. Men det blir ett dyrt äventyr, och många t-shirtar att tvätta massageoljan ur.

Inte ens om jag på riktigt försökte så skulle jag (miss)lyckas med det där.
Finns nog inte ett enda ställe som jag besökt som INTE levererar det jag vill ha.
Därmed inte sagt att alla ställen levererar det jag vill ha.
Det gäller att välja ut dom rätta ställena att gå till.
Tittar man sig bara lite omkring på det stora Internätet så brukar det liksom lösa sig...
Citera
2022-03-31, 13:40
Medlem
gbg001s avatar
Gick igår till en salong för att bara få massage.
Text på dörren att de inte säljer sexuella tjänster, och behöll kalsongerna på. Tänkte då att man slipper förslag...
Trots det drog massösen av kalsongerna, direkt och sedan försvann handduken.
Svårt att hittta en seriös salong numera.
Citera
2022-04-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg001
Gick igår till en salong för att bara få massage.
Text på dörren att de inte säljer sexuella tjänster, och behöll kalsongerna på. Tänkte då att man slipper förslag...
Trots det drog massösen av kalsongerna, direkt och sedan försvann handduken.
Svårt att hittta en seriös salong numera.
Det där var ju bara halva recentionen. Var hände sen? Fick du nåt erbjudande?
Citera
2022-04-02, 09:30
Medlem
gbg001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Det där var ju bara halva recentionen. Var hände sen? Fick du nåt erbjudande?

Ja, men tackade nej
Det var inte det jag var där för, och tjejen var inte så het
Citera
2022-04-03, 00:11
Medlem
Kör inte så mycket besök längre. Dock hittat en pärla nån km norr om city. Mycket trevlig massös (dock inget vidare engelska) positiv, humoristik och glad. Dessutom snygg. Bra kropp, stora bröst (som skulle kunna vara naturliga). Detta var andra besöket. Bra hård massage. Avslut med avsugning utan kådis. Sprutade in hennes ansikte o mun. Vi garvade åt hur mycket sperma det kom. Schysst salong också. Fräscht och med värmefläktar. Ligger litet avskilt. Rekommenderas.
Citera
2022-04-03, 09:10
Medlem
FindAways avatar
Alltså, ibland tror man att man drömmer. Jag är rätt rutinerad på thaidamer,och är rätt blasè, men nu hände ett under.
tittade in på en salong jag inte besökt tidigare, en jätteful kärring öppnade, jag tänkte vända, men frågade om hon hade någon tjej ledig? jo då, in kommer den finaste uppenbarelse jag någonsin skådat i denna bransch.
jag valde en bänk i stället för golvmadrass då jag tycker det är praktiskt. Hon börjar lite försiktigt med väldigt långa drag på benen och hela vägen upp, blir lite sugen så bonken vaknade omedelbart till liv.
efter 10 min så vände jag mej om och sa att jag ville se henne, viket hon uppfattade som att det betydde naken. Och herre gud vilken kropp!!
hon började omedelbart smeka min lillebror, hon hade en sådan där musfrilla som jag älskar, ingen "svintoborste" utan en välansad frilla.
hon erbjöd allt, kunde naturligtvis inte tacka nej, nu upplever jag den bästa stunden under mina 15 år som salongsbesökare, jag har återkommit flera gånger, och allt blir bara mer och mer intressant, hon är farlig för mej, för jag kan bli riktigt kär vilket är på god väg och naturligtvis fullständig vansinne.
Citera
2022-04-03, 18:52
Medlem
Dags att summera helgen.
Tittade in på samma ställe som förra helgen, där jag fick en rejäl omgång av en söt tjej som enligt egen uppgift bara varit Sverige några dagar.
Den här gången var det en bystig och kraftig Madame som öppnade. Spännande tyckte jag.
Kraftiga tag, man känner när det finns muskler bakom. Rösten tydde också på att detta var en ladyboy. Lite medveten teasing, sån där när man känner att handen stannar upp och sedan medvetet rör en. Efter vändning börjar hen runka mig, utan att fråga. Efter bara en kort stund känner jag hur hen tar den i munnen.
Jag känner på brösten som är stenhårda. Silikon är inte min grej. Känner mellan benen och jo, det är en pre op ladyboy. Man mellan benen och silikonbröst. Kul med variation. Hen får runka och suga vidare tills jag sprutar mig på magen. Riktigt duktig på att både suga och runka.
Hen är ganska ljudlig så de andra tjejerna har absolut hört vad som pågått. På väg till duschen möter jag henne jag träffade förra helgen. Hon ler och jag ler tillbaka.

Men känslan har inte riktigt infunnit sig. Jag måste få slicka och doppa veken i en kvinna. Så jag går vidare till ett annat ställe. Har sparat numret till henne jag träffade senast där. Sms:ar på väg dit och får bekräftat att hon är ledig.
Hennes specialitet är att lägga upp en knäet på britsen och lägga kundens hand mellan hennes lår så att man kan känna hennes rakade sköte.
Den här gången har hon inga trosor så det är fri access redan från start. Först ena sidan, sedan sätter hon sig på andra sidan så att jag får möjlighet att känna med båda händerna. Därefter är det vändning. Hon säger ingenting utan tar bara av sig sin korta klänning och stiger upp på mig endast ikväll sin födelsekostym. Gnider sig först lite mot lillStuart och trär sedan på en kondom. Sedan sjunker hon sakta ner runt mig.
Jag lägger henne ner. Hon luktar som vanligt fräscht, men gummit har satt smak så hon blir behandlad kortare stund av min tunga än vad jag brukar. Hon trycker mitt huvud mot sig och för mina händer mot sina bröst. Jag lägger mig på henne och jag vet sedan förra gången att hon är gudagod att kyssa. En riktig GFE. Hon kysser djupt och mycket.
En timme går snabbt och jag kommer djupt i henne, med gummi. Det är skönt och jag är nöjd.
Citera
2022-04-05, 17:43
Medlem
Har blivit några besök på mitt favorithak i X-län sista tiden, det har varit lite rotation på tjejerna på vinst och förlust. Sista besöket för ett par veckor sedan visade sig vara mindre bra. Kommer dit några minuter före utsatt tid. Det nya är att det nu finns en ringklocka, Ringer på och en ny förmåga öppnar.
Jag har förbokat och det ser ut att vara i sin ordning, ber om att få duscha av mig trots att jag duschat för en timme sedan hemma, men vill visa att jag är ren och fräsch plus att man redan näckatt.

Lägger mig på britsen, lite asiatisk musik börjar spela ur högtalarna och tjejen kommer in och låser dörren ännu ett gott tecken. En helt ok men dock lite oplanerad massage på börjas känns som en transportsträcka, inga som helst tendenser till teasing. Efter en stund viskar hon om något mera önskas, kanske "bom bom" till ett acceptabelt pris (tyckte jag då). Det var jag ju .

Hon smyger ut ur rummet ursäktar sig med att hon skall gå på toaletten. Kommer tillbaka efter några minuter och låser dörren efter sig igen. Med sig har hon även en kondom. Dags för vändning den fortsatt oplanerade massagen fortsätter. Hon har helt ok nypor och teknik, massagen skulle kunna blivit så mycket bättre med lite struktur. Jag kikar upp på klockan det tar hon som en signal på att det var dags.

Runkade upp kompisen på med kondomen av med kläderna lite glid på kondomen (jag såg fram emot att få henne blöt på naturliga väg. Hoppade upp och riktade in den och sjönk ner inte helt skönt med torrt underlag....

Efter en stund ställningsbyte till missionären det börjar glida bättre känner att jag bottnar i henne lite halvdana "fake stön" med come for me baby.. ect ect

sedan fick hon nog och ville köra hand tralla tills jag kom.

Inte helt nöjd med besöket tyvärr betalat i förväg

Men man lär så länge man lever

Betyg

Salong: 6/10 lite halv sunkig
Tjej : 9/10 söt och snygg kropp
massage: 4/10
extra : 4/10

Pris 800 för besöket (2 timmar)
extra 1000kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera