Citat:
Ursprungligen postat av
kolingen321
Du har aldrig jobbat på ett lager ser jag... Finns massor med såna där män som anser att allt är propaganda och att dom är så mycket smartare än alla andra . Säger inte att bara för man är kritisk mot NATO är man sån. Men ja det är en viss typ som drar sig till sånt där får jag säga, en balans tycker jag personligen är bra. Det jag irriterar mig mest på är hur man alltid deklerar att alla andra går på propaganda som att man själv varit i UA och grävt infon fram som dom själva tror på.
Stämmer att jag aldrig jobbat på ett lager, men jag har jobbat med lagerfolk i många år via mitt företag. Finns väl alla möjliga sorter, både sorgliga kufar som tror att putin ska bli den pappa de aldrig hade, men också riktigt klyftiga och trevliga lirare

Det finns en ganska distinkt skillnad på de som skriver här som ändå försöker diskutera och argumentera trots att de står på fel sida av staketet och väl mest är lite småsorgliga i sin villfarelse.
Sen finns den här andra märkliga typen som jag syftade på med inlägget du citerade. Hysteriska inlägg med häpnadsväckande uselt och genomskinligt innehåll som ett barn kan se igenom. Rena lögner och trams. Och så pepprar man tråden med 50 sådana inlägg per dag eller mer. Obegripligt.
En del är ju rent komiska i sin enfald men det blir ju lite tröttsamt efter ett tag