2022-03-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Vems dotter var otrogen mot vem? Utveckla lite för en senanländ.

En av kvinnorna som va måltavlan!
Han va tillsammans med dottern eller Ja i hans ögon va de tillsammans men bruden ville inte nåt seriöst med honom tror jag o gjorde saker med andra när han fick reda på gick han loss i skolan!
Han dödade den andra kvinnan för hon såg händelsen jagade henne tills han fånga henne sen insåg han att kamrorna filmade honom där o då o kvinnan under händelsen lyckades dra av hans luva så kamran kunde se vem det var när han insåg att han blev filmad då ringde han polisen o sagt de som står i tidningen!
När allt kommer fram glöm inte vem som skrev det först o alla som skriver att jag ljuger eller trollar ska skriva förlåt!
Allt jag har fått höra från hans nära men de ändrar händelsen varje timme men nåt sanning måste det finnas!
Allt hände under fredag där han insåg att bruden Bara lekte med honom!
Under helgen planerade först ville han klippa dottern men han ändrade sig o tänkte att hon kommer skadas mer på detta sättet sen i måndags gick han loss

Men om du vill köpa va andra skriver om ajde att han gick loss på grund av att han ritar o inte lagt utt bilder på kompisar på insta gör det
Senast redigerad av Smartapojken 2022-03-23 kl. 21:15.
Citera
2022-03-23, 21:04
Medlem
Jag vet inte varför hen gjorde som hen gjorde. Allt är väldigt tråkigt för alla. Det jag vet är dock, att alla glåpord och påklistrade epitet som jag läst, INTE hade skrivits utan invandring. Utan invandring hade vi försökt gå till botten med hela händelsen. Nu kastar alla smuts på varandra.
Allt känns väldigt osvenskt, tycker jag som gammal svensk.
Citera
2022-03-23, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Har för mig att psykopati oftast är medfött.

Psykopati är något helt annat , en psykopat manipulerar men tar inte handgripligen död på andra människor .
Citera
2022-03-23, 21:06
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Det förekom uppgifter tidigare i tråden som sa att fadern jobbade som högstadielärare i Trelleborg? Jag vet inte om det stämmer, för jag har inte sett det bekräftat.

Men ja, jag skulle nog säga att det är ganska anmärkningsvärt att ialla fall modern om inte båda föräldrarna jobbade som lärare. Framförallt när modern jobbade som teaterlärare för gymnasieungdomar på just estetprogrammet.

För mig lutar det mot något sorts föräldra/auktoritetsuppror där just lärare fick ta den bokstavliga smällen för killens ilska.
Jag håller med. Det ingick i mina första spekulationer att lärarna var projektioner av modern. Men kanske likaväl fadern. För det är även anmärkningsvärt att han inte attackerat elever. Undervisning har nog varit särskilt svårt för honom och frustrerande ibland. Förhoppningsvis inte värre än så.

Jag undrar ändå om det som skulle varit en triggern.
Citera
2022-03-23, 21:07
Medlem
Vet vi vilken linje (utbildning) som FC gick?. I så fall med vilken inriktning?. Jag har inte sett någon uppgift om det.
Citera
2022-03-23, 21:07
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyStalberg
Alla kommentarer du gjort i tråden handlar om woke. Är du fixerad av den kulturen eller?

För att förstå vad som sker i samhället måste man också förstå de kulturer som växer sig starka i samhället. Det är kulturerna som till stor del förklarar hur människor agerar och varför de gör som de gör. Woke-kulturen är idag den dominerande kulturen bland den yngre generationen.
Citera
2022-03-23, 21:09
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavdentjette
Jag vet inte varför hen gjorde som hen gjorde. Allt är väldigt tråkigt för alla. Det jag vet är dock, att alla glåpord och påklistrade epitet som jag läst, INTE hade skrivits utan invandring. Utan invandring hade vi försökt gå till botten med hela händelsen. Nu kastar alla smuts på varandra.
Allt känns väldigt osvenskt, tycker jag som gammal svensk.
Ja men de förstår inte själva eftersom de navigerar sig genom hat och utgörs av någon form av tiktok-generation.

Ungar har i alla tider varit jobbiga, särskilt de med föräldrar som har egna sociala problem. De är som regel inga föredömen.

Förövrigt är inte svenskar och andra invandrare mer behagliga när de uttrycker epitet och skit i trådar mot olika grupper. Lika barn, leka bäst.
Citera
2022-03-23, 21:11
Medlem
Saxat:

18-åringen uppges ha berättat att han högg det första av de två mordoffren i höften och sedan tacklade henne till marken.

Det andra mordoffret befann sig i närheten och försökte fly. Hon sprang in i ett klassrum och försökte låsa om sig – men enligt gärningsmannens beskrivning fick han tag i handtaget precis innan hon hann låsa, enligt uppgifter.

Jag slet upp dörren och övermannade henne. Hon hade inte en chans. Det gick fort, ska han ha sagt till polisen.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/uppgifter-18-aringen--overraskad-att-han--genomforde-dadet/

Lång ” läsvärd artikel ”
Citera
2022-03-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Det förekom uppgifter tidigare i tråden som sa att fadern jobbade som högstadielärare i Trelleborg? Jag vet inte om det stämmer, för jag har inte sett det bekräftat.

Men ja, jag skulle nog säga att det är ganska anmärkningsvärt att ialla fall modern om inte båda föräldrarna jobbade som lärare. Framförallt när modern jobbade som teaterlärare för gymnasieungdomar på just estetprogrammet.

För mig lutar det mot något sorts föräldra/auktoritetsuppror där just lärare fick ta den bokstavliga smällen för killens ilska.

För mig lutar det åt en skör kille som har hängt på högerextremistiska hatsiter där han får " griller " i huvudet . Det är redan bevisat i historien .
Så lägg ner spekulationer angående föräldrarna.
Citera
2022-03-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Saxat:

18-åringen uppges ha berättat att han högg det första av de två mordoffren i höften och sedan tacklade henne till marken.

Det andra mordoffret befann sig i närheten och försökte fly. Hon sprang in i ett klassrum och försökte låsa om sig – men enligt gärningsmannens beskrivning fick han tag i handtaget precis innan hon hann låsa, enligt uppgifter.

Jag slet upp dörren och övermannade henne. Hon hade inte en chans. Det gick fort, ska han ha sagt till polisen.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/uppgifter-18-aringen--overraskad-att-han--genomforde-dadet/

Lång ” läsvärd artikel ”
Den här snubben ska aldrig komma ut igen.
Citera
2022-03-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justtalktrue
För mig lutar det åt en skör kille som har hängt på högerextremistiska hatsiter där han får " griller " i huvudet . Det är redan bevisat i historien .
Så lägg ner spekulationer angående föräldrarna.

Vilka ”högerextremistiska hatsiter” har han hängt på, Pinterest eller?
Citera
2022-03-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Ja men de förstår inte själva eftersom de navigerar sig genom hat och utgörs av någon form av tiktok-generation.

Ungar har i alla tider varit jobbiga, särskilt de med föräldrar som har egna sociala problem. De är som regel inga föredömen.

Förövrigt är inte svenskar och andra invandrare mer behagliga när de uttrycker epitet och skit i trådar mot olika grupper. Lika barn, leka bäst.
Redan Egil Skallagrimson mördade som ung tonåring. Ingen då tjatade om SD eller incel. Saker har alltid hänt, folk har alltid betett sig sinnessjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in