Citat:
Ursprungligen postat av
LepraHunk
Vems dotter var otrogen mot vem? Utveckla lite för en senanländ.

En av kvinnorna som va måltavlan!
Han va tillsammans med dottern eller Ja i hans ögon va de tillsammans men bruden ville inte nåt seriöst med honom tror jag o gjorde saker med andra när han fick reda på gick han loss i skolan!
Han dödade den andra kvinnan för hon såg händelsen jagade henne tills han fånga henne sen insåg han att kamrorna filmade honom där o då o kvinnan under händelsen lyckades dra av hans luva så kamran kunde se vem det var när han insåg att han blev filmad då ringde han polisen o sagt de som står i tidningen!
När allt kommer fram glöm inte vem som skrev det först o alla som skriver att jag ljuger eller trollar ska skriva förlåt!
Allt jag har fått höra från hans nära men de ändrar händelsen varje timme men nåt sanning måste det finnas!
Allt hände under fredag där han insåg att bruden Bara lekte med honom!
Under helgen planerade först ville han klippa dottern men han ändrade sig o tänkte att hon kommer skadas mer på detta sättet sen i måndags gick han loss
Men om du vill köpa va andra skriver om ajde att han gick loss på grund av att han ritar o inte lagt utt bilder på kompisar på insta gör det