Citat:
Kastar ngn tex en brandsläckare så läser en del in -Usch så aggresiv människa. Medan en del, inklusive jag själv måste ställa följdfrågor då jag inte naivt bara kan köpa sånt rakt av. Jag vill veta om ngt har fått personen att agera så här innan jag kan bedöma den.
Jag gör aldrig en bedömning utifrån sånt.
..”Du skriver, jag citerar:
Det är i sak ointressant vad Lydia kan ha råkat ut för innan hon väljer att börja kasta tallrikar och brandsläckare..”
Kastar ngn tex en brandsläckare så läser en del in -Usch så aggresiv människa. Medan en del, inklusive jag själv måste ställa följdfrågor då jag inte naivt bara kan köpa sånt rakt av. Jag vill veta om ngt har fått personen att agera så här innan jag kan bedöma den.
Jag gör aldrig en bedömning utifrån sånt.
..”Du skriver, jag citerar:
Det är i sak ointressant vad Lydia kan ha råkat ut för innan hon väljer att börja kasta tallrikar och brandsläckare..”
Här instämmer jag med dig, hur kan man låta bli att inte undra vad som fick henne att ex kasta brandsläckaren..?
Jag själv har kastat både det ena och andra i mina yngre dagar när jag var förbannad, men då hade det föregåtts av oftast fysiskt våld innan, dvs jag gjorde det i självförsvar (och oftast var det alkohol inblandat..).
Inte så att jag plötsligt fick för mig att svänga runt möblemang och husgeråd för skojs skull.
Medans vissa människor kan bara stå och ta emot, svälja vad för skit som helst som kastas i deras väg, så tja, vi är alla olika, men jag tar det inte.
Nu följer jag inte tråden så mycket längre (inlägg från vissa personer läser jag inte ens eftersom det mestadels är skit som kommer ifrån dessa) , den består mest av samma gamla personer som gör sig hörda dygnet runt, 24/7 och bara ska ha rätt, gör personliga påhopp, beter sig som förskoleungar, vägrar ta till sig någon annans åsikt än sin egen, och är allmänt otrevliga, den ena värre än den andra och tråden borde egentligen legat under ”psykologi” eller dylikt eftersom det numer bara ältas om Lydias mående/person/psyke osv..
Bl.a stod det något i stil med att hon ”spottade ur sig ungar” med olika karlar eller dylikt (minns inte ordagrant) och det tydde tydligen på att hon är en dålig person, men hade inte också Emil flera barn med olika mammor? Vad antalet ungar man har, har att göra med vilken typ av person man är begriper jag inte?
Vad spelar det ens för roll?
Till dig som kom in nu Chrillebananas som verkade vara en nära vän till Emil och som också kände Lydia, jag ger dig rådet att inte läsa här, för denna tråden har en förmåga att dra fram dom vidrigaste av människor med en otroligt snedvriden människosyn. Minns istället din vän med värme, ljus och glädje och mata inte dom flertalet troll här som bara vill ha fram så mycket skvaller som möjligt..
En liten eloge till dig Captainspiced för att du ff orkar svara vissa folk här i tråden, jag begriper inte hur du orkar, jag scrollar förbi dom flesta inlägg här då det mestadels bara är tramserier..