Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Du har ju inte kunnat peka på en enda felaktighet - ändå maler du på om oschysstheter som aldrig funnits.
Intressant när en tråd handlar mer om mig, än om Ebba Buschs fastighetsaffär eller fastighetsbråk som är trådens rubrik. Ni är alla verkligen arga!
Det blir så lustigt att du vidareutvecklar Ebba Buschs särpräglade vokabulär till nya ord, som oschysstheter.
Det enda jag påtalat är det lustiga i att Ebba Busch skrivit på Facebook, att hon varit
"schysst och korrekt" i detta fastighetsbråk. Där jag kan acceptera att hon lever i en total rättsvillfarelse om juridiken. Med tanke på hennes bräckliga bakgrund, beträffande kunskaper och utbildning är det en naturlig konsekvens.
Det jag tycker är märkligt, är att vilken rännstensunge som helst vet att det inte är
schysst att ge sig på en svagare person. Och att lova i skrift på Fejjan, att Esbjörn inte behöver sälja om han verkligen inte vill, är att luras när man inte håller det man lovar.
När du skriver att det jag framför är oschysstheter som aldrig funnits, föranleder det mig att tro att du har läs och skrivsvårigheter.