2022-03-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltjagsagerarsant
Kan du bekräfta att det är på det sättet D-R blev avsatt som pres i cults eller är den en välgrundad spekulation?
Bara spekulation..
Citera
2022-03-22, 22:58
Medlem
[quote=Penispenis27|79611095]
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang

Ja far och son skulle vara där men pappan blev försenad. Läs hans inlägg på fb

Man måste nog vara vän med honom för att kunna läsa det.

Jag kan inte se mer än att han bytt profilbild till L*nus .

Är tacksam om texten kopierades hit 😎
Citera
2022-03-22, 22:59
Medlem
KonstapelKlangs avatar
[quote=Penispenis27|79611095]
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang

Ja far och son skulle vara där men pappan blev försenad. Läs hans inlägg på fb

Ok tur i oturen , det här mordet borde vara ganska lätt att lösa för polisen tror jag. Dels kanske det inte är speciellt välplanerat sen lär det ju finnas vittnen ( gymmet bredvid o.s.v) telefontrafik , och fadern lär ju säkerligen veta all bakgrund frågan är om han öppnar sig. Hur ser hans hotbild ut nu ?
Citera
2022-03-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Vad menar du med söker "Fristad" i Lich?? Hos sin vän?

Enligt tidigare kommentarer "gömde" han sig ju i Lich, hos sin vän.. Tidigare press i Cults
Citera
2022-03-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Enligt tidigare kommentarer "gömde" han sig ju i Lich, hos sin vän.. Tidigare press i Cults
Linus bodde i Lidköping sedan 2020
Dv.s när han var med i Ha,
Så den teorin stämmer inte,
Citera
2022-03-22, 23:12
Medlem
EjSvensks avatar
[quote=KonstapelKlang|79611155]
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27

Ok tur i oturen , det här mordet borde vara ganska lätt att lösa för polisen tror jag. Dels kanske det inte är speciellt välplanerat sen lär det ju finnas vittnen ( gymmet bredvid o.s.v) telefontrafik , och fadern lär ju säkerligen veta all bakgrund frågan är om han öppnar sig. Hur ser hans hotbild ut nu ?

Frågan jag istället ställer mig ang den gode fadern är enligt följande , kommer Pappa "vakna" nu ? Han borde vara lite till åren kommen och gemene man med något mellan öronen ser varken till eller tillåter sin avkomma hamna i denna efterblivna kultur. Han lider förmodligen helvetets kval just nu så ska inte spilla salt i såren men vad gör en vuxen människa och dessutom sonen i ett sånt här säckgäng ? Det KRÄVS att man inte har alla hästar hemma.
Citera
2022-03-22, 23:14
Medlem
Citat:
Linus bodde i Lidköping sedan 2020
Dv.s när han var med i Ha,
Så den teorin stämmer inte,
Efter han blev out, stod hans bil parkerad utanför Cults Mc, enligt tidigare kommentarer. Cults Mc är/var en diamantklubb, så dom skulle nog inte ha välkomnat honom där. Men han var bästa vän med tidigare press, så..
Citera
2022-03-22, 23:16
Medlem
[quote=Alltjagsagerarsant|79611149]
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27

Man måste nog vara vän med honom för att kunna läsa det.

Jag kan inte se mer än att han bytt profilbild till L*nus .

Är tacksam om texten kopierades hit 😎
Igår kl 1955 blev min son Linus mördad !! Jag kom ca 10 min sent till detta möte ,de räddade mitt liv .fega svin hade lurat dit oss ..varför mörda en 3 barns far ??? Ge mig svar varför ni ville ha oss döda ??? E de för att vi ville öppna en mc klubb eller för att Linus å ja la ut bilder ??? E de värt 2 liv !!! Va e detta är ett liv inget värt längre !!! Jag har aldrig känt mig så här ensam🙏min son Linus fattar inte hur jag ska klara av å leva vidare utan dig Linus P Bergh ❤️❤️❤️❤️❤️ni som gjorde detta hur kan ni rätt färdiga att skicka 2 mördare på oss 🤬🤬🤬🤬åter igen vad är anledningen????3 barn får nu växa upp utan sin pappa ,systrar miste sin storebror flickvän miste sin stora kärlek mamma å pappa miste sitt förstfödde ❤️faster miste sin gud son många vänner missar linus nu ❤️hur tänkte ni mörda far å son för skit grejer 🥲men en sak tror jag på ni får erat straff antingen i detta livet eller i nästa
Citera
2022-03-22, 23:19
Medlem
Citat:
Efter han blev out, stod hans bil parkerad utanför Cults Mc, enligt tidigare kommentarer. Cults Mc är/var en diamantklubb, så dom skulle nog inte ha välkomnat honom där. Men han var bästa vän med tidigare press, så..
Ja men Linus bodde i Lidköping på en adress sedan 2020-05-20

Och han var bästa kompis med president i Cults mc sedan flera år tillbaka,

Sök på krögare i Lidköping hells angels
Citera
2022-03-22, 23:29
Medlem
Citat:

Ja, fast du fattar ju inte... Om någon är out så är dom ju out. Då tar man inte som diamantklubb in någon.. VAD är det du inte förstår? Han må ha varit skriven i Lidköping, men han var ju med i Göteborg när han blev out
Citera
2022-03-22, 23:33
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:

Fadern har det inte lätt , det är fritt att välja livsstil. Han har gjort dåliga/udda val där. Jag tillhör kategorin människor som inte direkt ser ner på dessa individer men jag ser det som självförvållat allt. Som någon skrev "inte alla hästar hemma" tämligen bra beskrivning. Bläddra i bilderna i artikeln i denna länk.
https://www.expressen.se/gt/vastsvenske-krogkungens--dubbellivmed-hells-angels-/

Krögaren och BO ser Yber patetiska ut! Jag ska inte förolämpa en död men jag tar mig för pannan.

EFTERBLIVNA!
Senast redigerad av EjSvensk 2022-03-22 kl. 23:35.
Citera
2022-03-22, 23:35
Medlem
Citat:
Ja, fast du fattar ju inte... Om någon är out så är dom ju out. Då tar man inte som diamantklubb in någon.. VAD är det du inte förstår? Han må ha varit skriven i Lidköping, men han var ju med i Göteborg när han blev out
Vad är det du inte förstår??
Linus och krögaren finns ju på bild när Linus var med i Ha, jag känner allt och alla i Ha,

Du sitter och spekulerar, jag vet jag har träffat honom, har träffat hans vänner,

Diamant klubben fanns när Linus levde,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in