Har jobbat med kvotisar, förutsättningslöst, och ofta får man sina hmm... bekräftade!
Kan inte skriva för utförligt här nu, men kämpa på min fakking bror!
Jag älskar Robinson men castingen till den här säsongen måste vara en av tidernas allra sämsta. Hur tänkte dom när de valde ut till gränslandet? Jani är en av de jag stört mig mest på, korta tjocka lika så, ingen som är direkt intressant förutom Mattias.
Isabella och Angela är jag också trött på så hoppas att de åker snabbt.
Får se hur dom nya är, men såhär långt gillar jag Per bäst. När det är som sämst så kan det bara bli bättre så ska bli intressant och se hur den här säsongen utvecklar sig.
Senast redigerad av MuppSmurf 2022-03-22 kl. 20:24.
Jag älskar Robinson men castingen till den här säsongen måste vara en av tidernas allra sämsta. Hur tänkte dom när de valde ut till gränslandet? Jani är en av de jag stört mig mest på, korta tjocka lika så, ingen som är direkt intressant förutom Mattias.
Håller med om att Mattias är bäst underhållning i Gränslandet. Vad de borde ha gjort är att bjuda in några legendariska duos från tidigare säsonger och kedjat fast dem två och två. Och sen att de tävlar tillsammans med sin nemesis. - Nick Söderblom & Victoria Heaps
- Carolin Helt & Jim Bengtsson
- Lillemor & Månsson
- Raymond & Katarina
- Wrenkler & Johanna
Håller med om att Mattias är bäst underhållning i Gränslandet. Vad de borde ha gjort är att bjuda in några legendariska duos från tidigare säsonger och kedjat fast dem två och två. Och sen att de tävlar tillsammans med sin nemesis. - Nick Söderblom & Victoria Heaps
- Carolin Helt & Jim Bengtsson
- Lillemor & Månsson
- Raymond & Katarina
- Wrenkler & Johanna
Raymond och Nick hade varit mest intressant att se igen. Nick var dessutom förtjänt av det då han blev sjuk förra gången han var med och tvingades avbryta.
Isabella, är det en opererad kvinna? Eller är det en riktig kvinna med väldigt manliga drag?
Förmodligen en kvinna som har mycket pojke i sig. Busade säkert hejvilt ihop med killkompisar som barn. Myror i brallan och full fart. Sedan blivit lesbisk.