2022-03-22, 19:48
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Tycker man ser på ambulanspersonalen med att de är chockade och inte har något de kan göra. De vet allihop hon redan är död men några gör någon sista grej de är tränade på bara därföratt…

Ja… de gör det till sjukhus för att vi anhöriga och åskådare ska hålla igång ev hjärtverksamhet. Vi ska väl tänka att de lever

Vet ej hur det var här

Man kan inte veta att han var säker på att båda var döda
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-03-22 kl. 19:54.
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Varför sitter vi och diskuterar huruvida pojken gick på steroider eller inte? Är det för att ni vill glänsa med era kunskaper kring det eller är det för att vi ska försöka förstå varför & hur han kunde göra som han gjort?

Breivik skrev ju i sitt manifest hur han tränade och dopade sig samt viktökning månad för månad. Man kan ju nästan utgå från att pojkjäveln har läst Breiviks manifest och blivit inspirerad. Steroider är ju bara några knapptryckningar bort nu för tiden.
Själv tror jag att pojkfan var galen nog att göra det utan steroider. Pojken verkar ju "bara" ha planerat att ta livet av 2 personer medans Breivik hade planerat 3 siffrigt, där finns mycket mer tid att under gärningen att ha tid att tänka sig för (varför att släppa på hämningar kan förenkla dödandet).

Hemskt
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Klart du kunde. Men fan inte med 40 kilo hantlar som 15 åring.

40 kilo i curls är fan rätt extremt. Sen svingar han men det kan betyda han klarat riktiga övningar med kanske 27.5 kilo. Det tog mig ett par år att gå från lekskolehantlar upp till 27,5 vilket var mitt max utan steroider och med 5 gymkvällar per vecka. 40 kilo curls är förbannat mycket. All im sayin.

Det är ju förfan inte ens bicepscurls? Han svingar hantlarna med ryggen och får upp dom halvt med momentum. Det säger absolut ingenting om hur starka biceps man har.

Killen ser verkligen inte ut att bruka AAS heller. Folk på flashback har verkligen blivit helt efterblivna.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Återigen, hur vet vi att han sagt det? Det enda vi har är Aftonh- förlåt, Aftonbladets återgivna citat "jag hatade dem"! Hur vet vi att det syftade på just de båda offren, och inte på skolan, kvinnor eller mänskligheten i allmänhet? Om det ens är korrekt återgivet!

Verkar ju logiskt att de två var måltavlor. Han la ju av efter att ha tagit dem av daga och larmade själv polisen. Om han var allmänt hatisk mot samhället/skolan skulle han väl ha fortsatt tills någon stoppat honom?
Citera
2022-03-22, 19:49
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Lite löjligt med alla teorier nu när vi har facit i handen "jag kan se i hans ögon att han inte är Frisk"
"Han måste används Anabola"

Hade vi inte haft facit i hand hade vi aldrig aldrig sagt så . Kom igen anabola vet ni så snabbt det går att göra ökningar i 18 års åldern med de hormonerna

Säg inte det. Jag satt och tittade på möjliga Facebookprofiler redan innan det kommit ut här i tråden och denna var den jag reagerade på direkt. Sen om det var galen blick eller inte, men självporträttet i spegeln signalerade så pass mycket hormonstinn ungtupp att jag var säker på att jag hittat rätt person.
Citera
2022-03-22, 19:49
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Varför sitter vi och diskuterar huruvida pojken gick på steroider eller inte? Är det för att ni vill glänsa med era kunskaper kring det eller är det för att vi ska försöka förstå varför & hur han kunde göra som han gjort?

Det kan ju vara en orsak till varför han gjorde som han gjorde. Därför det diskuteras.
Citera
2022-03-22, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Länk? Det vore extremt tacksamt

Med respekt till BOs anhöriga vägrar jag posta den men det finns nog någon som lägger ut den till dig.
Citera
2022-03-22, 19:52
Medlem
Mindbusinesss avatar
Nu hänger Fria tider ut MGM med namn och bilder utan att ge cred till källan…
https://www.friatider.se/han-misstanks-skolmorden-i-malmo
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Lite löjligt med alla teorier nu när vi har facit i handen "jag kan se i hans ögon att han inte är Frisk"
"Han måste används Anabola"

Hade vi inte haft facit i hand hade vi aldrig aldrig sagt så . Kom igen anabola vet ni så snabbt det går att göra ökningar i 18 års åldern med de hormonerna

Det går snabbt. Men mkt snabbare med steroider. Jag tränade som ett as i den åldern och kunde käka enorma mängder mat men biceps curls på 40 kilo? Nä tack. Sen kanske jag hade klarat det om jag svingat och haft samma pissdåliga teknik som BO men fan inte efter ett halvårs gymmande. Jag lutar åt han kurat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Jag tycker att det ser ut som att det kan vara S*ra på den där youtubefilmen. Med största sannolikhet redan avliden då.

Håller med dig! Tycker också det ser ut som Sara. Speciellt om man kollar hårfästet.
Citera
2022-03-22, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spejlarn
Bara sorgligt!!
Denna sjuka människa borde straffas med livstid!

Fega människa, jävla svenne råtta!

Redan glömt Wilma Andersson-fallet?
Citera
2022-03-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Båda kvinnorna hade ganska mörkt cendré hår och för övrigt nordiskt utseende, helt utan negroida drag.

Och en sorts hatbrott var det, mördaren har sagt att han hatade de två lärarinnorna - men varför han hatade dem har inte framkommit/offentliggjorts.

Kan det vara så att han hatade den vita rasen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in