2022-03-22, 19:41
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Så du menar att droger fått honom att begå detta brott?
Inte enbart . Men AAS i kombination med alkohol och eller annan narkotika kan få en del individer att gå loss . Speciellt om dom lider av psykiska besvär sedan innan. Det är kombinationen och beroende på vem som använder dessa tillskott. Finns folk som kan kura i flera år och dricka mängder med sprit och ta droger utan att ens åka ditt för en misshandel. Men det sistnämnda är ganska ovanligt. Dom flesta som kombinerar dessa preparat har oftast gjort brott . Eller är brotts aktiva . Och i detta fallet så finns det inte heller något kännbart motiv. Mer än att killen hatar sina lärare . Finns hur många somhelst som jag avskyr på gränsen till hat. Men inte mördar jag dom med en yxa och hammare , machete för det.
Citera
2022-03-22, 19:41
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterFreak
"Strikta bicepcurl"

Att svaja hantlarna med nåt som vid gränsfall kan kallas hammercurls är inget bevis för steroider. Kunde göra samma sak när jag var 15, flera år innan jag ens rörde doping för första gången.

Klart du kunde. Men fan inte med 40 kilo hantlar som 15 åring.

40 kilo i curls är fan rätt extremt. Sen svingar han men det kan betyda han klarat riktiga övningar med kanske 27.5 kilo. Det tog mig ett par år att gå från lekskolehantlar upp till 27,5 vilket var mitt max utan steroider och med 5 gymkvällar per vecka. 40 kilo curls är förbannat mycket. All im sayin.
Citera
2022-03-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Man kan ju inte säga att GM har oddsen på sin sida med den här jävla dåren som förvaradvokat dessutom. Blir nog värsta tänkbara straff med rekordhöga bötesbelopp till de drabbade.
Nej,varför får invandrardrägg stjärnadvokater medan en svensk grabb får en okänd 70-årig alkis?
Inte för att försvara det han gjort utan tvärtom få en rättssäkert förfarande.
Killen har ju dessutom uppenbarligen svåra traumatiska problem efter hans mammas död och enorm ilska inom sig. PTSD är gravt gravt handikappande obehandlad.
Känns inte som domstolen har gjort rätt val.
Citera
Medlem
Killmyshadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Kollar man på youtube-filmen så ser man att hon är garanterat borta när de kör upp henne i ambulansen, ögonen är slockna och kroppen har ingen puls.

Länk?
Citera
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Kulturskymning råder i Sverige.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fredrik_B%C3%B6%C3%B6k

Nä. Inget inom min intressesfär bara.
Citera
2022-03-22, 19:43
Medlem
Bara sorgligt!!
Denna sjuka människa borde straffas med livstid!

Fega människa, jävla svenne råtta!
Citera
2022-03-22, 19:43
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterFreak
"Strikta bicepcurl"

Att svaja hantlarna med nåt som vid gränsfall kan kallas hammercurls är inget bevis för steroider. Kunde göra samma sak när jag var 15, flera år innan jag ens rörde doping för första gången.

Japp, förstod du inte vad jag menade så får jag förklara mig. I-ro-ni
Citera
2022-03-22, 19:44
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Kollar man på youtube-filmen så ser man att hon är garanterat borta när de kör upp henne i ambulansen, ögonen är slockna och kroppen har ingen puls.

Tycker man ser på ambulanspersonalen med att de är chockade och inte har något de kan göra. De vet allihop hon redan är död men några gör någon sista grej de är tränade på bara därföratt…
Citera
2022-03-22, 19:45
Medlem
Jag tycker att det ser ut som att det kan vara S*ra på den där youtubefilmen. Med största sannolikhet redan avliden då.
Citera
2022-03-22, 19:45
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
https://www.instagram.com/p/CZ4tdZVtkE6/

Kolla sista videon. 40 kg strikta bicepscurl. Det måste ju vara AAS.

Är det där strikta bicepscurl heter jag Biggedy.

Mina tankar går till anhöriga.
Citera
2022-03-22, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Finns inget "bevis" på att han har en psykiskt störning eller något i och med att han gillar vapen vid ung ålder.
Många unga killar är intresserade utav vapen i ung ålder, jag inkluderat.

Mest för jag kommer från en militärfamilj, där alla mina manliga släktingar (förutom Pappa och morbröder) har krigat i Finska vinterkriget och har en syster som är gift med en Amerikansk General.

Det jag försöker säga är att bara för att man är intresserad utav vapen i ung ålder behöver inte betyda att man är Incel eller idiot eller lider av någon psykisk störning.

Det enda som vore normalt om man är intresserad av vapen vid tidig ålder (eller senare) är om man ser det som ett skydd för sig och sin familj. Det är inget friskt i att vara intresserad av vapen som hobby. Det är sällan stabila personligheter har den hobbyn.
Citera
2022-03-22, 19:46
Medlem
Citat:

Länk? Det vore extremt tacksamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in