2022-03-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers
...och förhoppningsvis dömd till livstid!

Tycker jag iaf.....

Livstid på riktigt då
Citera
2022-03-22, 17:46
Medlem
Sp1dermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har en som har utpräglad form av hammare på "baksidan", just för att den skall ha dubbelfunktion.

Men vi vet ju inte. Det går givetvis bra att slå ihjäl någon med en vanlig hammare också, om man är lite ihärdig.

Man kan krossa skallen på någon med en hammare
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Vad hette hon som ogift?
Ingen aning om hennes nuvarande efternamn, B**k, är ett ingift efternamn eller hennes eget.

Vill helst inte alls nämna de båda offren för detta besinningslösa illdåd.
Lider med deras familjer.
Och också den misstänktes familj har just nu och för lång tid framöver ett förfärligt kors att släpa på.
Jag hoppas för allas skull på en APS med efterföljande RPV.
Citera
Medlem
chaturres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Vet inte vilken värld du lever i, men i klass1or och höga 2or är det grova misshandel varje dag.

Och nej kvinno mördare/kvinno misshandlare klarar inte ens några minuter dem blir bankade direkt!
Givetvis kommer han hamna i fajter.
Han kommer sitta på en avdelning tillsammans med andra kvinnomördare o våldtäktsmän.
Citera
2022-03-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Intressant, vill minnas att igår hade han ca 130följare på Instagram, nu är det 530+.
Och det är tvärt om på Facebook.
Han hade 58 vänner igår, idag har många tagit bort han och han är nere på 27st.
Citera
2022-03-22, 17:47
Medlem
När kommer den psykiatriska vården göra en LEXMaria-anmälan på sig själva?
Det börjar dra ihop sig tycker jag
Förmodligen har pappan försökt söka vård för sin son, men fått nobben. Antingen så ska personalen på psyk mordhotas eller så blir någon mördad på stan eller i skolan - d å kopplas det tunga artilleriet in

Jag föreslår att alla anställda inom psyk får söka sina tjänster på nytt
För en ny tillsvidareanställning krävs att man är psykiskt frisk o c h att man kan vara överens om diagnos och behandling på en och samma patient
Terapibehandlingar under många år klarar inte sjukvården av längre
Däremot "förvaring" om det behövs tills en diagnos är fastställd borde man kunna skaka fram
O c h hårdare kriterier för tvångsintagning. Som det har varit under många många år så måste patienten själv ha sjukdomsinsikt och vara öppen för behandling och det är inte många som är det
Citera
2022-03-22, 17:48
Medlem
maxatdunders avatar
Motivet är svårt att veta, men jag gissar på att MGM var något åt höger, ensam, bola och mix av aggressionsproblem, och därav snea ur på att lärarna kör med vänsterdriven lära i skolan även fast skolan egentligen ska vara ett säte för opolitiska åsikter, tydligen är det bara läran om vänster som är ok i skolan vilket han kanske irriterat sig på. Sen kanske han ville komma som något radikalt på spexet men blev nekad eller trams/idiotförklarad och således flippa han ur? Jag vet inte om spexet var det triggande utlösningen men det är som jag förstår bekräftat att han flippat ur tidigare under dagen för att sedan återvända...
Citera
Medlem
Den enda tröst jag finner nu är att hoppas de inte led innan..att det gick snabbt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Han kanske tänker "batixhäxorna fattar ingenting, helt dumma i huvet ju" Du fattar ju själv att mina exempel är fullt möjliga, och man kan säkert räkna upp tio sannolika tolkningar till. Du och alla tarotkorts- och födelseteckensläsare på flashback har inte i närheten av tillräckligt med vare sig information eller kompetens för att leka amatörpsykolog
Jag har läst psykologi på universitet, det har inte du lille vän.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet
Lugna ner dig. Det är en skola som följer läroplanen.
Det har aldrig hindrat mina lärare att lyfta sina politiska synpunkter båda privat och i skolan.
Lägg till att Latinskolan är extrem genusfixerad, AFA har också starkt fäste.
GM är från Trelleborg, inte säkert han visste att bästa skolan för ritning/Estetiska ämnen i södra Skåne också är värsta nästet för extremvänstern, båda bland elever och lärare.

Det verkar på mig som inte GM delade just de politiska åsikterna, så jag står på mitt.

Hatet han alstrade för de två mördade lärarna är jag överbevisad gäller genusHBTQSS+, och ensamhet(bla. Gällande politisk åsikt) blandat med roidrage fick honom att tilta.

Men som någon annan skrev, ska bli spännande att läsa FUP/Domsprotokollen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elvislille
Och det är tvärt om på Facebook.
Han hade 58 vänner igår, idag har många tagit bort han och han är nere på 27st.

Den är nere på 20 stycken sist jag räknade...
Citera
2022-03-22, 17:49
Medlem
r_o_ns avatar
Cederholm.... Keith Cederholm.....Cederholms tivoli, Någon koppling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in