Citat:
Ursprungligen postat av
Krimkoll
Ja, det är ett stort problem man kan se i media och kampanjer. Man talar bara om flickor och deras mående, men nonchalerar/låtsas inte veta om att självmordsstatistiken är flera gånger högre bland unga män. Samma media och vänster har skapat ett stort mansöverskott helt medvetet som skapar enorma problem, det vet man. Vad gör man då? Man pekar på dessa män, hånar dom och skapar nyord som "incel" och attackerar dessa. Dessa människor som agerar så ska veta sin skuld i utvecklingen som sker därefter med vansinnesdåd och annat. Skapar man ett sånt samhälle och såna fenomen ska man inte bli förvånad över konsekvenserna det medför.
Precis vad jag tänkte, är bara massa artiklar om hur kvinnor mår och hur flickor ska få bättre betyg.
När jag skulle söka vård för mina självmordstankar viftade kuratorn bort det som om det var ingenting och att jag var deppig.
Fick hjälp först när jag började hota med att skicka videon där jag tar mitt liv till henne.
skolan och psykiatrin har de senaste åren aktivt riggats för att vara till fördel till tjejer. Kvinnor är majoritet bland både lärare och psykologer, de bryr sig inte om killar och det syns i självmord och betygsstatistiken.