2022-03-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalleper14
Suck är 18 väger inte mer än 73 å drar 200 utan större problem efter att ha tränat i 1,5 år så nej han tar nog mest troligt inte roids
Nej men troligen rohypnol. Att helt iskallt packa ner hammare, yxa och kniv, ta bussen (?) in från landet till Malmö City. Knalla in på skolan, kallt ha ihjäl två kvinnor och sedan ringa polis och begära säker transport är ett agerande värdigt Leon, yrkesmördaren, med x antal års tillvänjning i våta jobb. Nej, denne malmöfigur är antingen sociopat eller drogad känslokall. I vilket fall som helst borde han befinna sig på bårhus nu.
Citera
2022-03-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
”Livstid”. Han kommer nog ut om 12-14 år ändå med tanke på hans ringa ålder.

/AI
Straffrabatten är numera slopad från 18 år och uppåt.
Citera
2022-03-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Hans mor dog i en olyckshändelse 2009. Svamla inte om det du inte känner till.

Vad för sorts olyckhändelse? Vad hände?
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Jag nämnde det i ett tidigare inlägg:

Jag fick en del Giger-vibbar av hans alster. En hel del muskler i sexualiserade fallosliknande former, skulle tro att det ligger en del undertryckta sexuella suggestioner och trycker där under ytan. Inte så konstigt i den åldern dock, men lite märkligt kombinerat med det lätt homoerotiska kroppsbyggaridealet.

Verkligen, jag tror det kommer komma fram att han blev kränkt av lärarna han mördade.

Kanske någon av de sagt att det är okej att ha den läggningen han har, att han inte ska skämmas.
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Det är ju lite vanskligt att tro saker här, men…

Fakta: Två kvinnliga lärare döda efter attentat.

En av de är förmodligen inblandad i MGM:s mående och planerat möte. Kan ju ha skett tidigare möten. Han tyckte nog inte han blev sedd. Alternativt att han kommer att bedömas som psykiskt sjuk vid gärningen.

MGM hyser noll förtroende ( och eller ilska) mot de som ger sig in i hans liv?

Sorgligt för de anhöriga till de avlidna, men även för pappan och systern.
Citera
2022-03-22, 14:04
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Man får ju hoppas han har lämnat nåt brev efter sig så man kan få mer klarhet i vad som pågick i hans hjärna den senaste tiden.

Är knappast troligt i detta fall, mest dårar som tar livet av sig som lämnar avskedsbrev efter liknande dåd.
Möjligtvis om FC är en "Breivik", men det verkar osannolikt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Väntar med spänning att se vilka de två "offren" var.

Allting nu handlar om det är två radikala Feminister eller vanligt funtade människor.

Låt mig gissa: om de var "radikala feminister" är det deras eget fel att de dog, och samhället måste skydda våra små telningar från sådan styggelse!

Om de var "vanligt funtade människor" är det ändå den radikala feminismens fel (även om själva offren var utan sak i detta)!

Nu vet jag ju inget om händelseförloppet, men jag har väldigt svårt att tänka mig ett par 50-åriga tanter som ägnar sina lektioner åt att bränna behåar och hätskt propagera mot patriarkatets förtryck!
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Tom of Finland x HP Lovecraft skulle jag säga.

Såg att någon av hans ”kompisar” på Instagram skrev samma så det är nog inte långt från sanningen.

Kanske är en subkille som egentligen vill vara en dominant alfa. Vilket verkligen låter incel
Citera
2022-03-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Nej en svensk! Dock en cederh”lm. De väl ett gammalt tattarefternamn om jag inte är fel på de

Även funnits adel med namnet Cederholm.

Tattarargumentet fungerar inte. Detta handlar om en ung man med psykisk ohälsa som tack vare polariseringen i samhället snurrat in sig i ett mörkt hål av mental ohälsa och isolerade känslor som till slut tar ut sin rätt.

Tragiskt som fan, både för de avlidna men också den unge mannen som uppenbarligen är så skadad mentalt att han gjort detta.

Självklart ska han få sitt straff. Det vi utomstående får göra är att tona ner all jävla hets i samhället, vi är så jävla polariserade och arga på varandra oavsett om vi håller med varandra egentligen eller inte.

Detta är bara början. Vi kommer, tack vare samhällets utveckling att se detta mer och mer frekvent.
Citera
Medlem
LillaDolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
BILD PÅ GM - INFORMATION OCH FULLSTÄNDIG ARTIKEL I DANSKA BLASKAN

https://tv.frihedensstemme.dk/2022/03/22/malmoe-18-aarig-svensk-elev-mistaenkt-for-dobbeltdrab/

Ja jävlar sjukt ändå att ett annat land är före oss med att gå ut med vem GM är.. .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Straffrabatten är numera slopad från 18 år och uppåt.

Så det har trätt i kraft nu? 🙂
Citera
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
https://www.pppress.se/nyhet/lantbrevbarare-avled-efter-krock-med-tag/

Här är olyckan du pratar om. Dock ej bekräftat att det gäller GMs mamma.

Vinterväglag och obevakad järnvägskorsning. Antagligen lyckades hon inte bromsa bilen till stopp utan kasade upp på spåren. Egentligen borde detta klassas som OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in