Citat:
Ursprungligen postat av
kolingen321
Ja gud jag alla min kurskamrater och professorer som studerar inom detta ämne har helt fel. Dom enda som har god kunskap är du och Leffe med tröjan "öl byggde den kropp" som jobbar på lager
Jag förstår inte ditt argument om demokrati hit och ditt hela tiden, du menar väll inte på alvar att Ryssland är mer demokratiskt än länderna i västra EU? I alla fall tycker jag det inte är så relevant eftersom det gör fortfarande inte invasionen av UA rätt? Självklart fokuserar västvärlden på att bygga upp UA trots deras brister, varför man gör det eftersom det är UA som blivit invaderat av Ryssland. Vem är det som har satt klorna i dig då? För det är ju knappast så att du själv har åkt till UA och hämtat kunskapen där ifrån? Alla får kunskap från någonstans och du har fått det från RT, tror du att RT är mer ärliga än västmedia? Varför skulle dom vara det? Jag förstår själv att många inom västmedia har en agenda men det finns ju fortfarande mer fria åsikter där en inom RT ?
Läste du något av det jag skrev? Har aldrig någonsin varit inne på RT och tycker liksom alla andra att Putin ska stå till svars för sina handlingar vilket han kommer göra.
Det fråntar inte det faktum att Zelenskyj är en korrupt råtta i säng med USA. Tror du Zelenskyj kom till makten demokratiskt?
"Jag förstår inte dina argument om demokrati hit och dit hela tiden".
Det var ju du som själv tog upp det och jag bemötte?
Sann demokrati existerar ingenstans i världen längre utan bara fragment av det.
Jag tycker du bör läsa på om NATO, vilka som styr Nato, vilka möjligheter det ger USA politiskt och konfliktmässigt mot Ryssland och historien med Donbass och kuppen 2014.
Folk säger att Ukraina är demokratiskt och försöker bättra sig. Det är nog det allra dummaste jag hört i hela mitt liv.