2022-03-22, 08:46
Bannlyst
Jag tror kombinationen mammans självmord, utebliven vård, anabola, och ensamhet fick honom att utföra dådet.
Nu hamnar han på ett ställe där han får vård, sällskap, mat och kan träna, precis det han ville.
Well this is Sweden 🇸🇪🤷🏻‍♂️
Citera
2022-03-22, 08:47
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag ifrågasätter att det finns en Cederholm-släkt. Det finns nästan 1 600 i Sverige som heter Cederholm.

Helt korrekt, det finns inte bara en Cederholmsläkt i Sverige.
Citera
Medlem
okok1s avatar
När dåd sker i USA är alla profiler på GM borta snabbt från internet. Inte i Sverige tydligen.
Citera
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Har redan skrivit det. Han hade 58 vänner när hans namn började dyka upp. Nu är det 54. En minskning med 10%. En av dem var hans farbror.

Fler och fler lär ta bort honom under dagen.

Jag vet att du skrev, tack!
Citera
2022-03-22, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Ja, även om någon uppmärksammar ohälsa och anmäler behov av vård så är köerna väldigt långa så ingenting kommer hända på flera månader eller ens år. Vilket är ganska dåligt med tanke på att när man mår dåligt ska man få hjälp samma dag helst.

Att det inte finns plats att ta in gravt störda personer säger väl en del om vilka problem vi har i det här landet. Babbar som stryker omkring på gatorna och våldtar och dödar, och psykiskt störda incels som kan få för dig att döda vem som helst om de vaknar på fel sida.

Hela det här landet är ett dårhus.
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Rabatten är borttagen om jag förstått det rätt men eftersom det är svenskt rättsväsende vi pratar om, vilka förmåner kommer han få? Det ska ju löna sig att begå brott i Sverige vilket vi fått många bevis på under åren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag ifrågasätter att det finns en Cederholm-släkt. Det finns nästan 1 600 i Sverige som heter Cederholm.
Det är flera här som tvärsäkert hävdar att Fabian inte är släkt med den beryktade Cederholmklanen. (Oklart på vilken grund.) Om så är fallet är det anmärkningsvärt att ett spektakulärt mord begås av någon från en annan släkt med samma efternamn i samma del av landet. Hur många Cederholmsläkter finns det egentligen i Skåne?
Citera
2022-03-22, 08:49
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Anabola-spåret? lol

1. Man blir inte aggressiv av steroider. ”Roid rage” är propaganda.

2. Visst, han är krallig. Men absolut inga tecken på AAS.
"Ok", du har medicine doktor som jag eller talar jag med en lekman?

Nej du, självfallet blir man både aggressivare och handlingskraftigare på testosteron, man blir inte galen, det har jag inte skrivit.
Citera
2022-03-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
MLGY googlar man på det kommer man till skolan. Är MLGY förkortning på skolan? Varför har han det i sitt namn på pinterest? Märkligt
Ja förkortning
Citera
2022-03-22, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Det är flera här som tvärsäkert hävdar att Fabian inte är släkt med den beryktade Cederholmklanen. (Oklart på vilken grund.) Om så är fallet är det anmärkningsvärt att ett spektakulärt mord begås av någon från en annan släkt med samma efternamn i samma del av landet. Hur många Cederholmsläkter finns det egentligen i Skåne?

Ja det är jävla slump att två av de mest bestialiska morden i Sverige under 2000-talet ska ha kopplingar till efternamnet Cederholm och samma landskap dessutom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
I*ld* *rw*and kan alltså vara en av de 2 BO? Det framkommer av sociala medier att hon var av afghanskt ursprung och hon var SD-motståndare. Har Fabian och hon haft mycket politiska meningsskiljaktigheter månne?
Vilka bokstäver saknas?
Citera
Medlem
yidarmy123s avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Fraximus
Just skolattacker i väst brukar väl ha en vit GM allt som oftast? Detta är ju något som vi vita tyvärr får höra ofta för det är sant.

Så du menar att det är vanligt med skolattacker eller? Hur som helst är det inte konstigt att saker och ting bubblar upp i en feministisk kultur där manlighet förtrycks och ses som toxisk, medans blattar och negrer tillåts behålla sina macho-tendenser.

Det skapar passiv aggressivitet hos svenska män när de inte tillåts vara naturligt aggressiva och då kan det sluta såhär när man brutits ned tillräckligt länge.

Hur som helst en tragisk situation och må damerna vila i frid.
Senast redigerad av yidarmy123 2022-03-22 kl. 09:14. Anledning: .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in