2022-03-22, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
I*ld* *rw*and kan alltså vara en av de 2 BO? Det framkommer av sociala medier att hon var av afghanskt ursprung och hon var SD-motståndare. Har Fabian och hon haft mycket politiska meningsskiljaktigheter månne?

I*ld* *rw*and ? *=?
Citera
2022-03-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Japp. Systerskapet™ confirmed.

Du svarar inte ens på det jag skrev utan sätter ihop något eget uttalande från mig i din egna lilla filmvärld. ..du vet inte själv hur jävla hjärntvättad du är.

Vad menar du egentligen att jag ska svara på? Jag har en åsikt och du en annan. Jag tror på jämställdhet och det verkar inte du göra.
Citera
2022-03-22, 08:42
Medlem
versalers avatar
Undra om det kommer hittas någon koppling mellan MGM och de som utfört skolattackerna i Eslöv och Kristianstad.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimbus2012
I*ld* *rw*and ? *=?

Stämmer det att hon är gift med tidigare MGM i Grästorp?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denimhead
I någon av kvällstidningarna stod det att lärare tyckte han blev konstig det senaste året och var oroliga för att något skulle hända. Är det inte riktigt värdelöst att inte ta tag i det från början då?
Håller med dig, när nån visar så tydliga tecken på psykisk ohälsa så borde han fått vård omgående. Den svenska psykvården är underfinansierad och underbemannad. Skattepengarna borde i första hand gå till behov inom landet tycker jag. Eventuellt överskott kunde användas av SIDA.
Citera
2022-03-22, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Ja..Sverige har många kristna högerextremister. Samhällsproblem. Som i Norge. De låtit de männen gå fritt. Dessa män är Incel män. Sverige är mest Inceltätaste landet. Ensamma män som hatar kvinnor och hatar andra människor. De skyller sitt eget misslyckande och psykisk ohälsa på andra människor.

Men istället att erkänna och ta tag i de problemen..de skyller och förtalar Islam istället.

Vilka allvarliga brott har gjorts av högerextrema senaste åren menar du som gör att de kan räknas som ett samhällsproblem?
Citera
2022-03-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Är han på något sätt släkt med Keith eller Eddie Jönsson? Den ena hade ju samma efternamn och Eddie var ju brorson till Keith. I båda engagerade sig Jan Guillou i. Han har möjlighet i så fall att göra sig löjlig i samma familj en tredje gång.
Det räcker väl inte med 3 i så fall. Kommer ihåg att Keiths bror dömdes väl för samma brott som det där Guillou fixade resning för Keith.
Citera
2022-03-22, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimbus2012
I*ld* *rw*and ? *=?

I*ld* *rw*nd
* = a
Citera
2022-03-22, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaik
Håller med dig, när nån visar så tydliga tecken på psykisk ohälsa så borde han fått vård omgående. Den svenska psykvården är underfinansierad och underbemannad. Skattepengarna borde i första hand gå till behov inom landet tycker jag. Eventuellt överskott kunde användas av SIDA.

Ja, även om någon uppmärksammar ohälsa och anmäler behov av vård så är köerna väldigt långa så ingenting kommer hända på flera månader eller ens år. Vilket är ganska dåligt med tanke på att när man mår dåligt ska man få hjälp samma dag helst.
Citera
2022-03-22, 08:45
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KognitivDissonans
Håller med, killen har faktiskt enorm begåvning, ingen rabblande idiot direkt. Sedan är anabolaspåret också hett, men i någon kombination med resten.

Anabola-spåret? lol

1. Man blir inte aggressiv av steroider. ”Roid rage” är propaganda.

2. Visst, han är krallig. Men absolut inga tecken på AAS.
Citera
2022-03-22, 08:46
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är den finska grenen som finns kvar. Den svenska adelsgrenen är utdöd. De som heter Cederholm i Sverige kommer ursprungligen från Finland.

Fast det du skriver stämmer inte. Alla som heter Cederholm i Sverige är inte släkt. Varifrån har du fått uppgiften att tattarsläkten skulle vara släkt med Finland?

Tar vi exemplet med Keith Cederholm, så togs namnet först av hans farfars farfar Truls Christiansson i slutet av 1800-talet. Hans far hette Christian Trulsson, född 1809 i Strövelstorp. Dennes fader hette Truls Christoffersson, f 1788 i Strövelstorp.

Och hans far hette Christoffer Grubbasson, född cirka 1740, död 5 okt i Vemmentorp, Strövelstorp av ”dålig mage och förstoppning”. Kanske nåt finskt, men inte mycket som tyder på det.

För övrigt tyder allt på att Keiths far egentligen inte är genetisk släkt med just de här Cederholmarna. Fadern föddes oäkta i tivolisläkten Pettersson (som verkar vara de riktiga tattarna). Cederholmsnamnet fick han när modern gifte sig när han var 10 år.
Senast redigerad av Andy Flag 2022-03-22 kl. 09:10.
Citera
2022-03-22, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Vad menar du egentligen att jag ska svara på? Jag har en åsikt och du en annan. Jag tror på jämställdhet och det verkar inte du göra.

Tvärtom din lilla ärkefeminist. JAG tror på jämställdhet. DU verkar tycka att det är fine and dandy med en 65% - 35% könsfördelning avd gäller kvinnor - män på universiteten. Just den fördelningen är resultatet av skolans (och dina systrars) behandling av pojkar i skolan generellt. Jag är övertygad om att GM har varit hårt ansatt i skolan och ni kommer se mer av detta framöver.

Detta är resultatet av en Ojämställd skolpolitik.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-03-22 kl. 08:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in