2022-02-16, 00:39
Medlem
ultraolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Vad står ED för?

Är det annars okej att ta två öl eller hälla i sig lite vodka för att lätta på stressen? eller blir det illa då?
Ingen fara att dricka några öl innan man tar ecstasy, varje gång jag poppat så har alkohol varit inblandat.
Citera
2022-02-25, 00:48
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Kan ecstasy bli dåligt? alltså kan tableterna bli för gamla ?
Citera
2022-02-25, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Kan ecstasy bli dåligt? alltså kan tableterna bli för gamla ?

Ja. Kanske inte om de förvaras rätt men jag har upplevt E som jag vet funkat och som gav nästan ingen effekt efter år av glömska.
Citera
2022-02-25, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultraold
Ingen fara att dricka några öl innan man tar ecstasy, varje gång jag poppat så har alkohol varit inblandat.

Däremot när den slår så är man plötsligt inte sugen på alkohol längre, för min del åtminstone.
Citera
2022-02-25, 09:08
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blixtar-dunder
Ja. Kanske inte om de förvaras rätt men jag har upplevt E som jag vet funkat och som gav nästan ingen effekt efter år av glömska.

Tänlte nästan det,hade gömt undan lite som jag nyss hittade. Och dom kände man bara av lite. Jävla ofly hela tiden.
Citera
2022-02-25, 16:48
Medlem
är det lungt att ta rent mdma ikväll om jag tog 100mg tramadol igår, Jag går inte på tramadol til vanligt, men den senaste veckan så har jag tagit 100mg tramadol varje kväll för att sova pga smärtor. Jag har läst att tramadol och E/mdma inte är så bra att blanda och att det evt kan ge dåligare mdma effekt men om det är typ 20 timmar sedan jag sist tog 100mg tramadol, vill effekten til mdma vara som normalt ikväll eller är det fortfarande farligt / slös
Citera
2022-02-25, 16:59
Medlem
bees avatar
Knappen lär väl slå,
men antar att det inte är helt optimalt att blanda opiat med centralstimulant så pass nära i tid om du vill vara 100% säker

Förmodligen går det bra, men det smarta valet är väl att droppa nästa helg istället du lär få skönare rus om inte annat
Citera
2022-02-25, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Knappen lär väl slå,
men antar att det inte är helt optimalt att blanda opiat med centralstimulant så pass nära i tid om du vill vara 100% säker

Förmodligen går det bra, men det smarta valet är väl att droppa nästa helg istället du lär få skönare rus om inte annat

Tack för svar. Blir nog att jag provar oansett, har 1g så delar det i 5 bitar och tar 1 bit som då blir typ 150mg-200mg mdma, som jag kommer ta upp rumpan sedan det slår lite hådare då. Har tagit mdma förut på samma sätt men det är en stund sedan nu.

Men det blir väll inte 100% blanda om jag tog tramadolet igår och sen mdma ikväll, men vad är det värsta som kan hända egentligen? Halveringstiden på tramadol är ca 12 timmar, men det är ju pga gelatin kapselen med, jag tar tramadol pulveret ur kapselen och sväljer det i toa papper så borde tramadolens sin halveringstid vara lite mindre

När jag läser här på forumet så är det folk som blandar 1000mg tramadol tilsammans med mdma, Dessa är ju monster doser imot det jag har tagit igår. Kjänner inte något spesielt rus av tramadolet, det hjälper mot smärtan.
Citera
2022-02-25, 22:38
Medlem
Jodå det funkade med en rövpanna och en liten lina i borren, kanskje inte precis den effekten jag fick för en stund sedan, men detta funkar för att ha det lite skönt med musik ikväll framför datorn
Citera
2022-02-27, 22:12
Medlem
Bigboybadasss avatar
Ska snart inmundiga lite mdma kristaller till helgen, var en himla massa år sen jag körde MDMA sist men är jag helt ute å cyklar om jag tänker att 200mg blir en bra första bomb att dra i mig? Är rätt stor i kroppen och van vid substansen sen innan.
Citera
2022-03-21, 00:13
Medlem
Hur är det med att ta extacy ensam?

Hej alla, jag har en grön ghost E tablett och vill köra det ensam. Så undrar jag att Hur stort är sannolikheten att det går snett? Vad ska jag tänka på innan jag tar det? Vad är det värsta som kan hända?

Jag tog E bara en gång med en polare några månader sen och det gick jättebra men jag mig lite nervös nu när jag ska ta det ensamt.
Citera
2022-03-21, 02:07
Medlem
Hej allihopa! Känner det är dax att ta oskulden snart på E.

Men ska vänta och inte slänga i mig någonting tablett innan man känner sig, redo både psykiskt och fysiskt.
Äter för tillfället venlafaxin (snri) trappat ner från 275mg och står nu på 37,5mg åtminstone 10 dagar till. Så blir att vänta tills rävgiftet är
ute ur kroppen helt innan jag testar något.

Har en order som kommer snart från Fs4

Green skull mybrand, tillverkade/pressade i Holland enligt säljaren, 260mg.

Någon som har erfarenhet utav dessa?

Och tycker det låter jäkligt mycket med 260mg, som första gången, oklart om det är brytskåra på dessa. Vet att vätska vitaminer och mat är viktigt mm. Och inte något man ska knapra varje månad.

Tacksam för om någon vill ge mig lite mera kött på benen, setting mm.

Käka innan? fasta?
Har benso om något skulle skita sig, om det hjälper?
Smutta på lite pilsner under tiden? Idiotiskt?
Förvaring för inte tappa styrkan? frysen?
Alla seriösa tips är jag tacksam för. Ta han om er!

Mvh Fisen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in