2021-12-29, 19:07
Medlem
treonazs avatar
Hej. Tog en 50mg sertralin tidigare idag. Kommer detta göra så effekten av E uteblir om jag tar en knapp ikväll?
Citera
2021-12-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treonaz
Hej. Tog en 50mg sertralin tidigare idag. Kommer detta göra så effekten av E uteblir om jag tar en knapp ikväll?

Tar du sertalin regelbundet eller var det första gången du tog sertralin?
Citera
2021-12-30, 15:06
Medlem
Tjena

Jag fick för ett par veckor sedan ett krampanfall i sömnen (jag hade inte tagit något vid tillfället) efter det åkte jag till akuten för att sedan få göra en EEG, de kom fram till att jag inte hade epilepsi men "kanske finns en ökad benägenhet för epileptiska anfall".

Nu till frågan, jag funderade på att ta E på nyår imorgon, är detta än horribel idé som absolut bör undvikas? Med tanke på att E inte framkallar krampanfall i vanliga fall så som tram och lyrica kan göra. Kan vara värt att tillägga att detta är det ända tillfället jag fått ett krampanfall samt att jag inte har någon epilepsi i släkten.
Citera
2021-12-31, 13:36
Medlem
Tjena! Hur blir E-ruset om man tar några Xanor några timmar innan man poppar E? Slår Xanoren ut ruset på E? Tänkte bara softa hemma så blir jag lite seg gör ingenting.
Citera
2021-12-31, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktoriajansson
Tjena! Hur blir E-ruset om man tar några Xanor några timmar innan man poppar E? Slår Xanoren ut ruset på E? Tänkte bara softa hemma så blir jag lite seg gör ingenting.

Ja, Xanoren kommer göra så att ecstasyn inte känns av. Bättre att vänta till ett annat tillfälle.
Citera
2022-01-01, 22:24
Medlem
treonazs avatar
Åt idag vid 17:30 ish. Tog en kapsel med 300+ mg men har ännu inte kickat än. Har jag förstört ruset för jag käka innan eller kommer det komma? Tog kapseln vid 20:45 ungefär
Citera
2022-01-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treonaz
Åt idag vid 17:30 ish. Tog en kapsel med 300+ mg men har ännu inte kickat än. Har jag förstört ruset för jag käka innan eller kommer det komma? Tog kapseln vid 20:45 ungefär

Om du inte har en jävla hög tolerans för MDMA så är det fake. Jag väger runt 125KG och får bra effekt på 125mg. Även dubblerad dos så blir det ju bara 250mg.

Men 20:45 är för tidigt att säga. Ge det minst en timme till. Jag tror du kommer leva riktigt fint snart
Citera
2022-01-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
MDMA är en otroligt stabil molekyl. Du kan utan problem lagra den i rumstemperatur till dina barnbarns barnbarn utan nämnvärd förlust av potens.

Tackar, då är det bara att köra! Någon annan drog som är lika ”hållbar”? Är liksom inte en frekvent användare men gillar att ha på lager.
Citera
2022-01-20, 22:59
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NalensOga
Tackar, då är det bara att köra! Någon annan drog som är lika ”hållbar”? Är liksom inte en frekvent användare men gillar att ha på lager.
Ingen jag känner till - MDMA sticker verkligen ut i detta avseende.

Vill du lagra annat så är det i regel torrt, syrefritt, mörkt och kallt som gäller för att minska sönderfall och därmed öka livslängden - med andra ord förvarar du med fördel dina magiska molekyler i en välförsluten behållare i frysen.
Senast redigerad av kvm3 2022-01-20 kl. 23:01.
Citera
2022-01-28, 07:41
Medlem
Airwave92s avatar
Någon som vet hur bra mdma/E fungerar med paracetamol? Misstänker att jag kommer ha huvudvärk av stress/nervositet första gången jag kommer ta E

Därmed är paracetamol ett måste för mig, men det borde väl inte vara några konstigheter?
Citera
2022-01-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Någon som vet hur bra mdma/E fungerar med paracetamol? Misstänker att jag kommer ha huvudvärk av stress/nervositet första gången jag kommer ta E

Därmed är paracetamol ett måste för mig, men det borde väl inte vara några konstigheter?

Är inte det en kombo som påstås lindra ED'n man får på md, eller minns jag fel då?
Citera
2022-02-15, 19:07
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Är inte det en kombo som påstås lindra ED'n man får på md, eller minns jag fel då?

Vad står ED för?

Är det annars okej att ta två öl eller hälla i sig lite vodka för att lätta på stressen? eller blir det illa då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in