Citat:
Ursprungligen postat av
bee
Knappen lär väl slå,
men antar att det inte är helt optimalt att blanda opiat med centralstimulant så pass nära i tid om du vill vara 100% säker
Förmodligen går det bra, men det smarta valet är väl att droppa nästa helg istället du lär få skönare rus om inte annat
Tack för svar. Blir nog att jag provar oansett, har 1g så delar det i 5 bitar och tar 1 bit som då blir typ 150mg-200mg mdma, som jag kommer ta upp rumpan sedan det slår lite hådare då. Har tagit mdma förut på samma sätt men det är en stund sedan nu.
Men det blir väll inte 100% blanda om jag tog tramadolet igår och sen mdma ikväll, men vad är det värsta som kan hända egentligen? Halveringstiden på tramadol är ca 12 timmar, men det är ju pga gelatin kapselen med, jag tar tramadol pulveret ur kapselen och sväljer det i toa papper så borde tramadolens sin halveringstid vara lite mindre
När jag läser här på forumet så är det folk som blandar 1000mg tramadol tilsammans med mdma, Dessa är ju monster doser imot det jag har tagit igår. Kjänner inte något spesielt rus av tramadolet, det hjälper mot smärtan.