2022-03-20, 10:10
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Vilken tur att någon har sparat dem då
https://imgur.com/a/ChnKE05
Tyvärr missade jag fotot från hans ungdom där han hade ishockeyfrisyr, tänkte att det kanske inte var så relevant eftersom han inte ser ut så längre.

Runkfilmen med Mr X har tyvärr inte fungerat på ett tag, liksom Kinky Brians slemmiga blink- och pussvideo. Jag uppmanar alla att spara Dumpen-videos på sin hårddisk så vi kan försäkra oss om att de kommer ligga kvar på nätet i all evighet.

Tänkte passa på att ta upp några minnesvärda ögonblick från gäddorna på Dumpen, så att vi aldrig glömmer bort dem.

Först ut är Kinky Ove och hans inte så angenäma chattlogg. Usch vad otäckt han skriver gubbjäveln!

Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå
Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont.
Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger.
Du kommer få skit på fingret.
Du slickar själv fingret rent.
Vill du bli pissad i munnen
Varmt piss sväljer du det
Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig

Den där "Gädda sökte småpojke", som vill sära på skinkorna för att knulla en fjortis-stjärtgosse, är ju skön också.
https://dumpen.se/2022/01/13/sugen-alex-sokte-pojke-napp-igen/
Vid 1:47 får han den genialiska idén att skylla på porren. Som om inte individen skulle ha något ansvar över huvud taget utan bara reagerar på allt man ser och hör: "Och jag säger det att, porren idag är så sjuk! ... Men vad porren gör med hjärnan, människohjärnan". Ja herre gud.

Till sist, puss från Hakuna Matata!
https://imgur.com/a/YP2Dcf1

Jag ska vara en riktig flashbackbroder.
MrX gömmer sig lite på sista inlägget om honom

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/01/received_287532280111720.mp4

Men där är videon.
Givetvis sparad i mitt stora peddoarkiv

Jag hade totalt missat men MrX dotter i en barnbaddräkt o smeker sin banan i en film längre ned på sidan
https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/
Citera
2022-03-20, 10:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Snacka om pedofilutseenden!

Måste var något genetiskt med pedofili som gör att personerna får ett obehaglig utseende.

The Pedofilutseende. Så klassiskt och avskyvärt
Citera
2022-03-20, 10:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag var tvungen att googla "beserkerism" för jag trodde att det var ett ord jag inte förstod. Men jag hittade inget. Vad är beserkerism?

Citat:
Ursprungligen postat av DifusLus
Påhittat ord.
Att gå beserk.

Det heter och stavas berserk.
Citera
2022-03-20, 10:21
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Det kallas chock, inte Asperger.
När de står där med ståfräs och väntar på en trettonåring som de tänker förgripa sig på och vi istället dyker upp med kamerorna i högsta hugg så blir individerna chockade. De inser att tillvaron nu kommer att förändras lite. Många fryser till is och pratar på och försöker förklara sig, trots att de borde springa all världens väg.

Mig veterligen har två av de 68 som vi publicerat en aspergerdiagnos. Ytterligare fem som vi valt att inte publicera har haft ett antal diagnoser, där autism ingått men de har haft en såpass kraftig funktionsvariation att vi låtit LSS boende och god man ta över.

Gäddorna söker efter barn för att de tänder på barn och sätter sin egen sexuella lust i första rummet, och struntar i barnens välbefinnande. Ett påstående om att gäddorna skulle söka efter barn på grund av Asperger är en vedervärdig förolämpning.
Jo, det tänkte jag inte på, klart de är chockade när ni dyker upp, gissar att man blir ganska osäker på sig själv då, då är det givetvis svårare att urskilja dragen. Jag tänkte mest på att "autist" o "asperger" används här på Flashback som fula skällsord.

O det skrivs ofta här i tråden att många pedofiler har autistiska drag, vilket jag personligen tycker är tråkigt, eftersom de riskerar att ge oss ännu sämre rykte.

Jag tycker ert arbete är super! Även om man bor på ett boende o klarar av att leta små barn på internet, så borde man kunna ta konsekvenserna. Men gränsen för outning, borde väl gå nånstans om man har en förvaltare (f.d. omyndigförklarad). Jag har aspergervänner som bor på LSS-hem, som mycket väl vet vad dom sysslar med, men kanske har svårigheter när det gäller helt andra saker. Ingen som visat intresse för barn dock som tur är.

Sen tyckte jag det var lite tråkigt, att inte fler var med på grejen, i tråden jag gjorde på AspergerForum...
Citera
2022-03-20, 10:23
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Patrik Sjöberg blev invald/mot narkotika. Trots detta ertappades han med en påse kokain i byxan. Det var poliserna på gatan som gjorde fel. Sjöberg visste inget om påsen. Helt oskyldig gvetvis, vad annars?

Sjöberg har inte ens luktatat på påsen.

Låt mig gissa. Det var första gången Sjöberg hade detta i näsan. Man kan ju råka köpa sex också. Hände min kompis förra helgen. Det var cola-efterfest. Hen anade inget. Han lyckedas knulla i alla fall. Cola-torsk typ.

Har hänt mig flera gånger att nån tryckt ner en påse kokain i min byxficka på krogen. Sjöberg blev aldrig poster boy för nätverket "ungdomar emot narkotika" som det var tänkt.

Klart Putte ska få dra kola. Det är långt ifrån pedofili.
Citera
2022-03-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det heter och stavas berserk.

Nej, det stavas bärsärk på svenska.
Citera
2022-03-20, 10:26
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Tackar ödmjukast!
De här gäddorna är att betrakta som mycket viktig allmän handling så vi får hjälpas åt.

Det roliga i själva videon är när han drar i sin medelmåttiga halvslaka snabel i tron att han ska träffa en 28 åring. Glad i hågen fortsätter han dra i skinnet några sekunder vid konfrontationen när det snabbt går upp för honom att där står en mästerfiskare. Något slags rekord dessutom i förlorad erektion. Det ska man ge honom
Senast redigerad av N0IItolerans 2022-03-20 kl. 10:29.
Citera
2022-03-20, 10:36
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Vilken tur att någon har sparat dem då
https://imgur.com/a/ChnKE05
Tyvärr missade jag fotot från hans ungdom där han hade ishockeyfrisyr, tänkte att det kanske inte var så relevant eftersom han inte ser ut så längre.

Runkfilmen med Mr X har tyvärr inte fungerat på ett tag, liksom Kinky Brians slemmiga blink- och pussvideo. Jag uppmanar alla att spara Dumpen-videos på sin hårddisk så vi kan försäkra oss om att de kommer ligga kvar på nätet i all evighet.

Tänkte passa på att ta upp några minnesvärda ögonblick från gäddorna på Dumpen, så att vi aldrig glömmer bort dem.

Först ut är Kinky Ove och hans inte så angenäma chattlogg. Usch vad otäckt han skriver gubbjäveln!

Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå
Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont.
Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger.
Du kommer få skit på fingret.
Du slickar själv fingret rent.
Vill du bli pissad i munnen
Varmt piss sväljer du det
Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig

Den där "Gädda sökte småpojke", som vill sära på skinkorna för att knulla en fjortis-stjärtgosse, är ju skön också.
https://dumpen.se/2022/01/13/sugen-alex-sokte-pojke-napp-igen/
Vid 1:47 får han den genialiska idén att skylla på porren. Som om inte individen skulle ha något ansvar över huvud taget utan bara reagerar på allt man ser och hör: "Och jag säger det att, porren idag är så sjuk! ... Men vad porren gör med hjärnan, människohjärnan". Ja herre gud.

Till sist, puss från Hakuna Matata!
https://imgur.com/a/YP2Dcf1
Återblickar älskar vi!
Ja fy fan för Ove, han ser ut som en svårartad tumör också där han sitter och jäser av missbildning bakom ratten. Förtjänar att hängas ut med jämna mellanrum.

Inser att jag blandade ihop Ove med julgranspedofilen. Men det gör detsamma då beskrivningen passar in på bägge två:
https://dumpen.se/2021/12/18/nu-blir-det-rea-pa-julgranar-napp-igen/

Den där bilden på Hakuna tänkte jag posta för ett par dagar sen bara. Det är ju en varelse som verkligen ser sjuk ut. Det bara glänser sjukdom om hela honom. Psykisk sjukdom med tydliga somatiska symtom. Kalsongpaketet måste vara enda organet som inte börjat svikta ännu.

Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Nu är du helt ute och spårar. Lysturken arbetar inte på Dumpen. Med tanke på hans knivskarpa analyser och skitroliga kommentarer så skulle jag dock önska att han gjorde det. 🙂

Igår blev det högläsning i bilen på väg hem och vi båda gnäggade högt av skratt tack vare Lysturkens texter.

Vi bestämmer plats för träffen med gäddorna. Varför ska vi åka hela vägen till Tensta när gäddfläsken gärna simmar till platsen där vi befinner oss. Vi kvoterar inte, vi drar upp de som fastnar och på de platser där vi senaste året fiskat så verkar det övervägande vara medelålders svampiga män. Häng med när vi är klara i de fiskdammar som vi nu sakta men säkert tömmer av så kan det nog bli ett annat demografiskt utfall som hamnar på krokarna.
Roligt att höra att man kan bidra med goda skratt. 🥳

Citat:
Jag tycker R*mbo från 1985 med Sylvester Stallone är en bra film.
Men jag kanske har fel?
Och roligt att 0.10-regeln utmynnat i en rebuskultur härinne. Det måste vara rätt unikt för forumet.
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-20 kl. 10:43.
Citera
2022-03-20, 10:47
Medlem
UT64s avatar
På tal om pedofilers utseenden så har de en sida kallad "Gäddoteket":

https://dumpen.se/2022/03/13/gaddoteket/

Och över en sorgligare samling har solen sällan lyst. Blekfeta äckel, en del med fula glasögon. Säkert plattfotade hela bunten.
Citera
2022-03-20, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Och roligt att 0.10-regeln utmynnat i en rebuskultur härinne. Det måste vara rätt unikt för forumet.

Baskermongot verkar ha ett brottsregister. Någon som kollat vad som finns där?
Citera
2022-03-20, 11:09
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Baskermongot verkar ha ett brottsregister. Någon som kollat vad som finns där?
Trafikdomar. Brott utförda i egenskap av lastbilsförare
Citera
2022-03-20, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Klart Putte ska få dra kola. Det är långt ifrån pedofili.
Visst, men då kanske han inte konstant ska göra sig lustig över att pedofilerna han fångar kommer med dåliga ursäkter och att han inte orkar höra att det är första gången eller att de inte alls hade tänkt ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in