2022-03-20, 06:37
Medlem
Patrik Sjöberg blev invald/mot narkotika. Trots detta ertappades han med en påse kokain i byxan. Det var poliserna på gatan som gjorde fel. Sjöberg visste inget om påsen. Helt oskyldig gvetvis, vad annars?

Sjöberg har inte ens luktatat på påsen.

Låt mig gissa. Det var första gången Sjöberg hade detta i näsan. Man kan ju råka köpa sex också. Hände min kompis förra helgen. Det var cola-efterfest. Hen anade inget. Han lyckedas knulla i alla fall. Cola-torsk typ.

Har hänt mig flera gånger att nån tryckt ner en påse kokain i min byxficka på krogen. Sjöberg blev aldrig poster boy för nätverket "ungdomar emot narkotika" som det var tänkt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-03-20 kl. 07:25.
Citera
2022-03-20, 08:00
Medlem
Patrik Sjöberg har inte betalt skatt på många år. Du betalar 30% på inkomsten. Sjöberg hade pengarna gömda på typ Cay man island. Han ljuger och borde betala minst 20 milj kr. Nu är han rättshaverist, och röstar rätt. Skulle gissa på V, kommunisten har pengarna placerade utomlands.

Garanterat rött. Alla andra ska betala. kommunism.

Inte ett ord om hur det ser ut i Nordstan. Alla barnen som tafsar på tjejerna. Patrik tittar åt andra hållet.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-03-20 kl. 08:09.
Citera
2022-03-20, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Dumpen kommer inte konfrontera någon som inte går i deras fällor. Om en gubbe från ett utsatt område börjar chatta med deras fiskare så är jag övertygad om att han kommer bli konfronterad på ett eller annat sätt. Problemet är väl att en muslimgubbe inte skulle bry sig om att bli uthängd om han inte är integrerad i samhället. Det skulle liksom inte få några konsekvenser för honom. Frun skulle inte ens få reda på det om hon knappt kan svenska. Kanske skulle Dumpen av den anledningen bara nöja sig med att kontakta myndigheter. Men jag är tveksam ändå. För ett par veckor sen hängde de ut en blatte som inte kunde kommunicera på svenska och polisen tog honom på platsen. Han hade lika gärna kunnat vara "klanmedlem". För ett par månader sen var det en somalier som blev uthängd som sprang från platsen när han hörde sirenerna. Han hade lika gärna kunnat ha en koppling till ett kriminellt gäng.

Så jag tror du har helt fel. Att vi inte sett fler invandrare är för att de söker sina offer på andra sätt, antingen genom att bara våldta internt, d.v.s. inom släkten eller andra invandrares barn som de kommer i kontakt med, eller genom att begå överfallsvåldtäkter, ensamma eller i grupp. Invandrare är lika försiktiga med svenska barn som svenskar är med invandrarbarn. Samhörigheten som ett barn måste känna för att kunna anförtro sig till pedofilen är dessutom omöjlig att skapa när det finns en språkbarriär.

Det kvittar om varenda gubbe i moskén erkände att han var pedofil. Han hade inte hamnat i Dumpens nät ändå förrän han börjat söka svenska flickor på Kik. Däremot skulle Dumpen kunna testa att utge sig för att vara flickor med invandrarbakgrund, om de har någon fiskare som på ett trovärdigt sätt skulle kunna snacka som en invandrartjej. Men återigen finns en bias i form av att fiskarna antagligen har kommit i kontakt med Dumpen via bekanta. Och både Patrik och Sara har nog mest etniska svenskar som bekanta, varför fiskarna lär vara etniska svenskar som skulle få problem att utge sig för att vara en blattebrud på 13 som rör sig i blattekanaler på nätet. Om nu blattepappor rör sig i dessa kanaler.

Men nu snackar vi framför allt första generationens invandrare. Andra generationens finns som sagt redan ett par stycken på Dumpen. Sen har jag svårt att tro att muslimska gubbar överlag skulle ha sämre moral än svenssongubbar, just tack vare religionen. Är man övertygad om att gehenna existerar så aktar man sig för att synda.

Ditt antagande bygger för övrigt på ett annat centralt felslut också, att Muhammed skulle vara pedofil. Det är de svenska läroböckerna som bygger på berättelser där Aisha uppges vara 9 år eller ibland 6 år vid tidpunkten för giftermålet. Muslimerna själva hävdar att hon enligt mer trovärdiga hadither var minst 14 år, oftast någonstans i 18-årsåldern. Därmed betraktar de inte Muhammed som pedofil och dyrkar inte någon de själva tror gifte sig med ett barn.

Summa summarum är det ett antal faktorer som skapar Dumpens snedvridning:

1. Språkbarriären
2. Kulturella skillnader i kontaktvägar
3. Fiskarbiasen
4. Trosuppfattningen

Det du skriver känns faktiskt ganska rimligt. Hade varit kul att se om de kunde anställa någon fiskare med arabisk språkkompetens. Det borde väl finnas arabiskspråkiga forum där de kan fiska pervon på samma sätt som de gör på kik?
Citera
2022-03-20, 08:56
Medlem
Att dra koks och begå skattebrott är rätt milt i jämförelse med att vara pedofil och förgripa sig på barn. Helt jävla otroligt att ni försöker slingra er haha..
Citera
2022-03-20, 09:11
Medlem
Muppetys avatar
Att många pedofiler har asperger förvånar mig inte längre, men jag tycker såklart att det är tråkigt, då jag själv har fått diagnosen asperger. Men som aspergare så känner jag lätt igen andra autister efter bara lite ordväxling o många av de på Dumpen har tydliga autistiska drag.

Jag försökte dock dra igång en demonstration "Autister mot Pedofiler" på http://www.aspergerforum.se/ Men den blev flyttade till en låst avdelning; http://www.aspergerforum.se/autister-mot-pedofiler-t59768.html (man måste vara inloggad för att kunna se den numera) o visst tyckte en del att det var en bra ide, men det verkar inte vara speciell intressant i det stora hela, utan diskussionerna ledde mest in på sidospår så som om det är rätt att hänga ut, o så låstes tråden "för moderering" de 17:e februari.

Jag tänkte att om vi i.a.f. är några stycken som skriver under, så att inte tror att man automatiskt är pedofil om man har asperger, så kan vi skriva en protest på t.ex. Dumpens Facebook. Men efter lite amatörforskning så ser man tydligt att många pedofiler har autistiska drag. Men den stämpeln får man väl stå ut med...
Citera
2022-03-20, 09:40
Avslutad
Citat:
Nu har den bedjande legenden i det lilla gula huset tagit bort alla sina bilder från Facebook.

Vilken tur att någon har sparat dem då
https://imgur.com/a/ChnKE05
Tyvärr missade jag fotot från hans ungdom där han hade ishockeyfrisyr, tänkte att det kanske inte var så relevant eftersom han inte ser ut så längre.

Citat:
Ursprungligen postat av DifusLus
Mr.x gick beserk i bilen genom att börja spela på sin skinnflöjt redan innan Sara(från dumpen) ens hunnit säga Hej.

Runkfilmen med Mr X har tyvärr inte fungerat på ett tag, liksom Kinky Brians slemmiga blink- och pussvideo. Jag uppmanar alla att spara Dumpen-videos på sin hårddisk så vi kan försäkra oss om att de kommer ligga kvar på nätet i all evighet.

Tänkte passa på att ta upp några minnesvärda ögonblick från gäddorna på Dumpen, så att vi aldrig glömmer bort dem.

Först ut är Kinky Ove och hans inte så angenäma chattlogg. Usch vad otäckt han skriver gubbjäveln!

Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå
Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont.
Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger.
Du kommer få skit på fingret.
Du slickar själv fingret rent.
Vill du bli pissad i munnen
Varmt piss sväljer du det
Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig

Den där "Gädda sökte småpojke", som vill sära på skinkorna för att knulla en fjortis-stjärtgosse, är ju skön också.
https://dumpen.se/2022/01/13/sugen-alex-sokte-pojke-napp-igen/
Vid 1:47 får han den genialiska idén att skylla på porren. Som om inte individen skulle ha något ansvar över huvud taget utan bara reagerar på allt man ser och hör: "Och jag säger det att, porren idag är så sjuk! ... Men vad porren gör med hjärnan, människohjärnan". Ja herre gud.

Till sist, puss från Hakuna Matata!
https://imgur.com/a/YP2Dcf1
Senast redigerad av Raymond-Chow 2022-03-20 kl. 09:44.
Citera
2022-03-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ganska säker på att den här turken jobbar för Dumpen eller har ett svenskt namn som slutar på g. Ett långt utlägg ialla fall. Ser fram emot att ni visar det. Är det Dumpens officiella ståndpunkt? Underbart pk!

När vi får se er på plats på Glömmingegränd i Tensta i Stockholm (inget ont emot boenden där) och tar pedofilen så tror jag er?

Det är upp till bevis nu! Man kan inte smita hur länge som helst. Till slut måste man betala!

Jag swsihar ju, något måste jag få för pengarna! Skatt Patrik!

Att Patrik Sjöberg började betala skatt. Det skulle vara en nyhet. Under alla hans aktiva år så gömde han sig för skatteverket. Fifflade hela tiden.

För Skatteverkets räkning så finns hela synden i boken. Vi vanliga måste betala för svensk idrott.

Nu är du helt ute och spårar. Lysturken arbetar inte på Dumpen. Med tanke på hans knivskarpa analyser och skitroliga kommentarer så skulle jag dock önska att han gjorde det. 🙂

Igår blev det högläsning i bilen på väg hem och vi båda gnäggade högt av skratt tack vare Lysturkens texter.

Vi bestämmer plats för träffen med gäddorna. Varför ska vi åka hela vägen till Tensta när gäddfläsken gärna simmar till platsen där vi befinner oss. Vi kvoterar inte, vi drar upp de som fastnar och på de platser där vi senaste året fiskat så verkar det övervägande vara medelålders svampiga män. Häng med när vi är klara i de fiskdammar som vi nu sakta men säkert tömmer av så kan det nog bli ett annat demografiskt utfall som hamnar på krokarna.
Citera
2022-03-20, 09:47
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Nu är du helt ute och spårar. Lysturken arbetar inte på Dumpen. Med tanke på hans knivskarpa analyser och skitroliga kommentarer så skulle jag dock önska att han gjorde det. 🙂

Igår blev det högläsning i bilen på väg hem och vi båda gnäggade högt av skratt tack vare Lysturkens texter.

Vi bestämmer plats för träffen med gäddorna. Varför ska vi åka hela vägen till Tensta när gäddfläsken gärna simmar till platsen där vi befinner oss. Vi kvoterar inte, vi drar upp de som fastnar och på de platser där vi senaste året fiskat så verkar det övervägande vara medelålders svampiga män. Häng med när vi är klara i de fiskdammar som vi nu sakta men säkert tömmer av så kan det nog bli ett annat demografiskt utfall som hamnar på krokarna.

Håller med om Lysturkens fantastiska dramaturgi. Gett mig många goda skratt
Citera
2022-03-20, 09:50
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Tyvärr missade jag fotot från hans ungdom där han hade ishockeyfrisyr, tänkte att det kanske inte var så relevant eftersom han inte ser ut så längre.

Runkfilmen med Mr X har tyvärr inte fungerat på ett tag, liksom Kinky Brians slemmiga blink- och pussvideo. Jag uppmanar alla att spara Dumpen-videos på sin hårddisk så vi kan försäkra oss om att de kommer ligga kvar på nätet i all evighet.

Tänkte passa på att ta upp några minnesvärda ögonblick från gäddorna på Dumpen, så att vi aldrig glömmer bort dem.

Först ut är Kinky Ove och hans inte så angenäma chattlogg. Usch vad otäckt han skriver gubbjäveln!

Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå
Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont.
Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger.
Du kommer få skit på fingret.
Du slickar själv fingret rent.
Vill du bli pissad i munnen
Varmt piss sväljer du det
Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig

Den där "Gädda sökte småpojke", som vill sära på skinkorna för att knulla en fjortis-stjärtgosse, är ju skön också.
https://dumpen.se/2022/01/13/sugen-alex-sokte-pojke-napp-igen/
Vid 1:47 får han den genialiska idén att skylla på porren. Som om inte individen skulle ha något ansvar över huvud taget utan bara reagerar på allt man ser och hör: "Och jag säger det att, porren idag är så sjuk! ... Men vad porren gör med hjärnan, människohjärnan". Ja herre gud.

Tack för lite härliga återblickar!
Hade helt glömt den där sexiga sugiga blicken bara hakuna matata kan ge.
Citera
2022-03-20, 09:51
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow

Snacka om pedofilutseenden!

Måste var något genetiskt med pedofili som gör att personerna får ett obehagligt utseende.
Senast redigerad av UT64 2022-03-20 kl. 10:25. Anledning: stavning
Citera
2022-03-20, 09:58
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Det har kommit till min angenäma kännedom att det figurerar en föreslagen identitet på Baskerpedofilen. Är jag rätt ute om jag kommit fram till att hans adress inleds med ett väderstreck?

Det kan du hoppa upp o sätta dig på! Dit fåglarna flyttar om vintern
Citera
2022-03-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Att många pedofiler har asperger förvånar mig inte längre, men jag tycker såklart att det är tråkigt, då jag själv har fått diagnosen asperger. Men som aspergare så känner jag lätt igen andra autister efter bara lite ordväxling o många av de på Dumpen har tydliga autistiska drag.

Jag försökte dock dra igång en demonstration "Autister mot Pedofiler" på http://www.aspergerforum.se/ Men den blev flyttade till en låst avdelning; http://www.aspergerforum.se/autister-mot-pedofiler-t59768.html (man måste vara inloggad för att kunna se den numera) o visst tyckte en del att det var en bra ide, men det verkar inte vara speciell intressant i det stora hela, utan diskussionerna ledde mest in på sidospår så som om det är rätt att hänga ut, o så låstes tråden "för moderering" de 17:e februari.

Jag tänkte att om vi i.a.f. är några stycken som skriver under, så att inte tror att man automatiskt är pedofil om man har asperger, så kan vi skriva en protest på t.ex. Dumpens Facebook. Men efter lite amatörforskning så ser man tydligt att många pedofiler har autistiska drag. Men den stämpeln får man väl stå ut med...

Det kallas chock, inte Asperger.
När de står där med ståfräs och väntar på en trettonåring som de tänker förgripa sig på och vi istället dyker upp med kamerorna i högsta hugg så blir individerna chockade. De inser att tillvaron nu kommer att förändras lite. Många fryser till is och pratar på och försöker förklara sig, trots att de borde springa all världens väg.

Mig veterligen har två av de 68 som vi publicerat en aspergerdiagnos. Ytterligare fem som vi valt att inte publicera har haft ett antal diagnoser, där autism ingått men de har haft en såpass kraftig funktionsvariation att vi låtit LSS boende och god man ta över.

Gäddorna söker efter barn för att de tänder på barn och sätter sin egen sexuella lust i första rummet, och struntar i barnens välbefinnande. Ett påstående om att gäddorna skulle söka efter barn på grund av Asperger är en vedervärdig förolämpning.
Senast redigerad av INFOLINA 2022-03-20 kl. 10:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in