Citat:
Ursprungligen postat av
sommarbukett
Ja samma här, och inte fan skulle jag sitta och glo mig i spegeln då i alla fall. Det finns så jävla mycket kul att göra här i världen. Men jag måste ju säga att både Bianca och hennes mamma inte har alla bestick i lådan, men det är ändå konstigt. Såna brukar ju kunna ha intressen ändå i alla fall.
Gillar också smink, väskor, inredning, resor, äta på restaurang (delar ett stort matintresse med min man) osv, lägger tid på mitt utseende och hade jag inte tvingats ha ett vanligt arbete hade jag tyckt det varit jäkligt kul att få syssla med det på heltid och dessutom få duktigt betalt för det!
Vet en del av mina vänner/kollegor som är likadana.
Ingen av dom är ytlig, korkad, saknar övriga intresse (vad nu det har med saken att göra) osv, utan är vad jag skulle säga typiskt ”tjejiga” bara.
Hon gör vad hon gillar och får betalt för det.
Jag gör inte direkt något jag gillar i arbetsväg, men får åtminstone betalt för det.
Alla kan inte ha samma intressen.
Jag begriper inte hur ex samla frimärken/bokmärken kan vara speciellt kul, men inte ser jag ner på folk för det.
Eller meka med bilar, skruva med elprylar osv.
Själv har jag ingen insyn i Biancas liv (mer än vad som står i media), så om hon har något annat intresse utöver det hon jobbar med har jag ingen aning om.
Kan ju tänkas att hon inte är öppen med allt.
Tycker bara det är konstigt att folk inte kan förstå att vi alla gillar att göra olika saker? Finns väl tusentals andra tjejer (och säkert en del killar) som delar intresse med henne dessutom.