2022-03-19, 16:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Bättre skulle jag gissa. Även om hon är korkad så är hon inte lika hetsig. Lite mer behaglig.
Ja jag kan hålla med dig. Sen tror jag Pernilla kan ge bättre kritik än Bianca.
Citera
2022-03-19, 18:23
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja samma här, och inte fan skulle jag sitta och glo mig i spegeln då i alla fall. Det finns så jävla mycket kul att göra här i världen. Men jag måste ju säga att både Bianca och hennes mamma inte har alla bestick i lådan, men det är ändå konstigt. Såna brukar ju kunna ha intressen ändå i alla fall.

Gillar också smink, väskor, inredning, resor, äta på restaurang (delar ett stort matintresse med min man) osv, lägger tid på mitt utseende och hade jag inte tvingats ha ett vanligt arbete hade jag tyckt det varit jäkligt kul att få syssla med det på heltid och dessutom få duktigt betalt för det!
Vet en del av mina vänner/kollegor som är likadana.
Ingen av dom är ytlig, korkad, saknar övriga intresse (vad nu det har med saken att göra) osv, utan är vad jag skulle säga typiskt ”tjejiga” bara.
Hon gör vad hon gillar och får betalt för det.
Jag gör inte direkt något jag gillar i arbetsväg, men får åtminstone betalt för det.

Alla kan inte ha samma intressen.
Jag begriper inte hur ex samla frimärken/bokmärken kan vara speciellt kul, men inte ser jag ner på folk för det.
Eller meka med bilar, skruva med elprylar osv.

Själv har jag ingen insyn i Biancas liv (mer än vad som står i media), så om hon har något annat intresse utöver det hon jobbar med har jag ingen aning om.
Kan ju tänkas att hon inte är öppen med allt.

Tycker bara det är konstigt att folk inte kan förstå att vi alla gillar att göra olika saker? Finns väl tusentals andra tjejer (och säkert en del killar) som delar intresse med henne dessutom.
Citera
2022-03-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Sen tror jag Pernilla kan ge bättre kritik än Bianca.

Ja, istället för bara "oooh my goood" "jag ääälskar dig" och andra menlösa catchphrases. Hon har ju ändå viss koll på showbiz.
Citera
2022-03-19, 20:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Ja, istället för bara "oooh my goood" "jag ääälskar dig" och andra menlösa catchphrases. Hon har ju ändå viss koll på showbiz.
Precis, blir bara patetiskt när Bianca säger ”jag älskar dig” och ”oh my god” med öppen mun till alla deltagare. Blir mer konstruktivt med Pernilla.
Citera
2022-03-20, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella

Själv har jag ingen insyn i Biancas liv (mer än vad som står i media), så om hon har något annat intresse utöver det hon jobbar med har jag ingen aning om.
Kan ju tänkas att hon inte är öppen med allt.

Tycker bara det är konstigt att folk inte kan förstå att vi alla gillar att göra olika saker? Finns väl tusentals andra tjejer (och säkert en del killar) som delar intresse med henne dessutom.

Ja du har nog rätt där. De har en hel show på tv men vill inte visa vad de har för intressen.

Ja precis, jag skrev vad jag inte gillar att göra och det är ju att stirra mig i spegeln hela tiden. Alltså vara upptagen av mitt utseende. Men som sagt, det är ju jag det.

För Biancas del så går inte hennes största problem med hennes utseende i ansiktet att göra något åt. Det går inte att flytta hennes ögon längre ifrån varandra.
Citera
2022-03-20, 07:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ja du har nog rätt där. De har en hel show på tv men vill inte visa vad de har för intressen.

Ja precis, jag skrev vad jag inte gillar att göra och det är ju att stirra mig i spegeln hela tiden. Alltså vara upptagen av mitt utseende. Men som sagt, det är ju jag det.

För Biancas del så går inte hennes största problem med hennes utseende i ansiktet att göra något åt. Det går inte att flytta hennes ögon längre ifrån varandra.

Finns säkert saker dom väljer inte ska visas på tv i sitt program.

Precis det jag menade, att det finns folk som knappt är medvetna om hur dom ser ut är ju uppenbart, bara att gå en sväng på stan så ser man det, precis som man ser folk som är måna om sitt utseende.
Vi är alla olika.

Hade ingen aning om att hon ens hade problem med sina ögon, är detta något hon pratat öppet om?
Har varken instagram, fb, TikTok etc så följer henne inte.
Varför vill hon ha ögonen längre ifrån varann?
Citera
2022-03-20, 07:34
Medlem
Citat:
Finns säkert saker dom väljer inte ska visas på tv i sitt program.

Precis det jag menade, att det finns folk som knappt är medvetna om hur dom ser ut är ju uppenbart, bara att gå en sväng på stan så ser man det, precis som man ser folk som är måna om sitt utseende.
Vi är alla olika.

Hade ingen aning om att hon ens hade problem med sina ögon, är detta något hon pratat öppet om?
Har varken instagram, fb, TikTok etc så följer henne inte.
Varför vill hon ha ögonen längre ifrån varann?

Fast hennes största problem är förstås att hon är så ointelligent och dålig på att framträda i media. Hon verkar ofta lite korkad. Men vem vet, det är säkert en gimmick. Hon har valt att inte visa sin intelligens i sitt program. Så hon är ofyndig hela tiden med flit.
Citera
2022-03-20, 07:45
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Fast hennes största problem är förstås att hon är så ointelligent och dålig på att framträda i media. Hon verkar ofta lite korkad. Men vem vet, det är säkert en gimmick. Hon har valt att inte visa sin intelligens i sitt program. Så hon är ofyndig hela tiden med flit.

Hon är säkert sig själv, varför skulle hon inte? Det jag säger är att vi vet inget om hennes övriga intressen eftersom hon inte filmas 24/7. Vad vet vi om hon kvällstid lär sig virka eller sy gardiner?

Vi får bara se det hon väljer att visa.
Är väl inget konstigt att en kändis väljer att inte visa upp 100% av sig själv?

Gäller väl även gemene man. Finns saker jag tycker om/gör som jag inte berättar om för någon, jag är aldrig helt öppen mot vänner/bekanta/kollegor. Och varför skulle jag? Jag värderar mitt privatliv.

Jag undrar fortfarande om ögonen btw, kan inte påminna att jag läst någonstans om att hon vill operera dessa?
Vart pratar hon om det?
Citera
2022-03-20, 07:47
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Hon är säkert sig själv, varför skulle hon inte? Det jag säger är att vi vet inget om hennes övriga intressen eftersom hon inte filmas 24/7. Vad vet vi om hon kvällstid lär sig virka eller sy gardiner?

Vi får bara se det hon väljer att visa.
Är väl inget konstigt att en kändis väljer att inte visa upp 100% av sig själv?

Gäller väl även gemene man. Finns saker jag tycker om/gör som jag inte berättar om för någon, jag är aldrig helt öppen mot vänner/bekanta/kollegor. Och varför skulle jag? Jag värderar mitt privatliv.

Jag undrar fortfarande om ögonen btw, kan inte påminna att jag läst någonstans om att hon vill operera dessa?
Vart pratar hon om det?

Hon visar nog 99,9%.

Det om ögonen var ironi
Citera
2022-03-20, 07:57
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon visar nog 99,9%.

Det om ögonen var ironi

Jo jag fattade det.
Men det var en så väldigt konstig grej att skriva, att göra sig lustig över nån annans utseende sådär, därav att jag väntade på en förklaring att denne hittade på det själv.
Citera
2022-03-20, 20:41
Medlem
E-sparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Bianca hör till den unika typen som är begåvad från födseln. Autodidakt framgångsrik och med ett gudabenådat utseende. Klart som fan att hon drar till sig avundsjuka stalkers som borde banta ur sig och skaffa sig ett liv. Hennes videos visar ju tydligt vilken naturbegåvning hon är samma som sin mor. Sen att folk tittar snett på en så snygg och vacker tjej det kan hon lätt leva med. Snart är hon miljardär och kommer aldrig behöva krusa sig för nån. Respekt från min sida och 99.99 % av exakt alla andra normala människor.

Bianka med tre små ord " Ooh my Goood" Varför tillber man när man inte menar detta
Citera
2022-03-25, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-sparre
Bianka med tre små ord " Ooh my Goood" Varför tillber man när man inte menar detta

Nu dyker hon säkerligen upp i The masked singer!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in