2022-03-19, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Janne
Hur vet du detta?

Jag bor på dessa områden, så jag vet vad jag pratar om. Bor man på dessa område vet man vilka som hänger med vem och vad som försegår där. Svårare så är det inte. När det gäller Ghost och Semir så är dom barndomsvänner från förr inan ens grupperingen och kriget existerade.
Jag vet vem man han är och kan säga att han aldrig varit aktiv i gatan fören några år tillbaka tillsammans med sin kusin och sprang åt han och inte mer så. Många här sover och tror det här handlar om gängrelaterade motiv men det är långt från det kan säga.
Citera
2022-03-19, 16:26
Medlem
PK-Jannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rs3anTT163
Jag bor på dessa områden, så jag vet vad jag pratar om. Bor man på dessa område vet man vilka som hänger med vem och vad som försegår där. Svårare så är det inte. När det gäller Ghost och Semir så är dom barndomsvänner från förr inan ens grupperingen och kriget existerade.
Jag vet vem man han är och kan säga att han aldrig varit aktiv i gatan fören några år tillbaka tillsammans med sin kusin och sprang åt han och inte mer så. Många här sover och tror det här handlar om gängrelaterade motiv men det är långt från det kan säga.

Ok, men vi har ju ingen aning om vem du är, det kan lika gärna vara så att du är en vän till honom och av någon anledning försöker vilseleda oss.
Citera
2022-03-19, 16:32
Medlem
Citat:

Killen som blev mördad sålde på andras område och tog andras kunder. Hur är det inte gängrelaterat motiv?
Citera
2022-03-22, 18:57
Medlem
Och sedan när jag vänder mitt ansikte då ser jag det här är ingen musht, det här är Lailas bror
Semir. Och då jag förstod, det här är någonting som är, det är något som hände. Så jag hör
bara tjafs och jag sitter i bilen. Sedan eh Momo går tillbaka in till bilen, öppnar dörren och
säger "kolla på honom". Så jag bara "Semir, snälla ärligt, jag, bråka inte" eller så dära. Så han
tittar på mig. Sedan han sade till Momo, han bara "lyssna". Bara "kom, vi tar det längre bak,
vi tar det där borta". Han bara "kom vi ska prata jag och du". Han bara "det här med min
syster". Sedan Momo, han bara "vad har jag gjort?", "jag har inte gjort någonting, det var hon
som pratade med mig, det är din syster som pratade med mig". Och sedan han bara "lyssna".
Bara "vi ska prata jag och du, jag säger till dig vi ska gå, kom, vi går längre bak".

Intressant förhöret med Carmen, Kan det ligga nått bakom, Otrohet, Läste lite om någon sorts snack om våldtäkt, Kanske inte helt gäng relaterat ändå?
Citera
2022-03-23, 12:28
Medlem
Sjukt att år 2020 så mördar man någon annan för att ens syster möjligen hittar på något.

Lyssnade på hennes förhör (systern) där hon sökt efter BO,s stjärntecken och gjort sökningar på honom och hela hans familj och enligt henne så var de bara vänner.

Kan vara avundsjuka och då har lillebror tagit rollen att sätta BO på plats men det har då spårat ur.
Citera
2022-03-24, 11:51
Medlem
Citat:
Ingenting alls.
Kommer Ghost åka dit för detta? Isåfall vad åker han dit för?
Citera
2022-03-24, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Kommer Ghost åka dit för detta? Isåfall vad åker han dit för?

Han blev endast dömd till dagsböter
Citera
2022-03-27, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Han blev endast dömd till dagsböter
Förhöret med @bdirizaq finns uppe. Om jag förstår detta rätt så ska gh0st skrämma ett vittne?
Citera
2022-03-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Killen som blev mördad sålde på andras område och tog andras kunder. Hur är det inte gängrelaterat motiv?
Snäääälla. Läs fuppen.

M0mme knullade semirs syster leila men valde att gå tbx till hans tjej carmen och smsade leila att han minsann gått tillbaka till carmen och vill inte ha något med leila att göra.

Hans "bästa vän" kheder ringde ett samtal till honom och skulle berätta en sak och sa "du är väll inte med carmen"

Carmen blev misstänktsam och undrade hur han kunde veta att momme och carmen är tillsammans såvida inte leila berättat för kheder.

Efter 2-3 dagar skickar kheder sin bästa vän momme i en fälla genom att säga att en (narkotika) kund ville träffa honom. Väl där dyker "kunden" upp, semir.

Semir börja tjaffsa om hans syater och carmen ber semir att sluta.. semir skjuter momme till döds. Gängrelaterat? Hell fucking NO.
Citera
2022-04-05, 01:17
Medlem
Finns bild på Samir och Ghost?
Citera
2022-04-05, 01:29
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Finns bild på Samir och Ghost?
Finns bild på semir hasooni i Expressen