2022-03-18, 21:07
Medlem
Katzyns avatar
Du verkar dra till dig skumma tjejer. Jag vill inte göra några skönhetsoperationer. Jag går och klipper mig hos frisör ibland och är rätt nöjd där.
Citera
2022-03-18, 21:08
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Så elena Belle ser inte välbevarad ut?

https://foodforfika.wordpress.com/2020/03/19/har-elena-belle-perrys-ensamratt-till-sin-egen-historia/amp/

Hon är otroligt vacker och har opererat allt plus botox och fillers. Killar älskar fixade tjejer.

Nä hon ser bra fejk ut. Förmodligen finare innan.
Citera
2022-03-18, 21:31
Medlem
TS en liten fråga här jag hade svårt å fatta: vad är ditt problem?
vill du ha en tjej som inte rackar ner på sig själv? har det tagit slut pga att du varit less på deras tjat? eller för att de var så osäkra och ledsna att du behövde gå vidare? eller varför tog de slut om jag får fråga?
jag e tjej och har inte opererat nåt och vill inte göra det heller. men jag har när jag var yngre varit psykiskt sjhuk, haft ätstörningar och hatat varje del av mig själv. det är inte lätt att i dagens samhälle va snäll mot kroppen och sig själv när folk dömer andra så hårt! och man dömer sig själv allra hårdast. tror det skapar mer och mer psykisk ohälsa.
min lillasyrra har filler si läpparna och botox, jag tycker det är väl synd för jag älskar hennes argrynka som hon tatt bort, men det e henens panna och inte min? så jag bryr mig inte. om folk brydde sig mindra om andras och sina egna kroppar och mer om kul grejer typ hundar katter växter tror jag folk mått bättre och kanske TS haft en säkrare tjej som inte va beroende av hans bekräftelse för å känna sig ok?
Citera
2022-03-18, 21:56
Medlem
svartsoppas avatar
Om en trevlig kvinna har varit med om en olycka eller föddes med problem all in!!
Men om en jag valt att leva med en längre tid fyller bröst, näsa, käkben och kanske ass och kommer tillbaka så blir det som IT. Clowner är inte ok. Plutmun och skit. No way!!!
Inget är bättre än en naturlig kvinna!
Citera
2022-03-18, 22:01
Medlem
svartsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Vänta bara. "jag är så ful" följs så småningom av "jag är så fet", "jag är så gammal", "jag är så trött" och "jag har så ont". Hittar du en kvinna som inte är besatt av hur hon känner sig, så ring mig.

Meningen är förstås att du ska säga att hon är fin som hon är.

Skulle säga nått riktigt smart och passande. Hon var alltid fin. No call for u!!! 😞
Citera
2022-03-18, 22:05
Medlem
Det är för dyrt och för stora risker. Jag måste erkänna att det är lite lockande, förförande nästan, att tänka sig att låta operera bort de små skavanker man inte trivs med. Men tittar man sen på vad det kostar och vilka risker som faktiskt finns med alla ingrepp som gör riktig skillnad, och sen när man dessutom vet att ingreppen knappast varar för evigt heller, så känns det inte värt det.

Jag har själv alltid gillat mitt ansikte och har aldrig fantiserat om att ändra något med det. Jag är väldigt nöjd där och tror inte att operationer skulle förbättra någonting. Jag tycker generellt att det är asfult med förstorade läppar, injektioner i kinderna och att det ser sjukt ut med botox. Jag blir hellre rynkig faktiskt. Det enda jag kan tänka mig på allvar är att lyfta ögonlocken den dagen jag får hängande ögonlock. Det kostar bara runt 15-25000 och verkar inte innebära så stora risker heller, men gör väldigt stor skillnad i utseendet. Att se piggare ut.

Sen är det lockande att fantisera om bröstlyft och ”mummytuck” efter två barn. Att få tillbaka fasthet i brösten och fastare mage, det är svårt att träna bort lös hud på magen.

Om jag oväntat vinner 20 miljoner på lotto och knappt vet hur jag ska spendera pengarna så gör jag det, men det ligger rätt långt ner på prioriteringslistan.
Citera
2022-03-19, 09:21
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterdoft
Jag är en kvinna som inte alls bryr mig om hur andra uppfattar mig. Jag älskar att träna och äter nyttigt och gillar naturlig skönhet. Håller med med att många ser tom likadana ut nu förtiden.vi behöver fina naturliga influenser istället för alla de opererade som de unga följer.

Det gör mig alltid förvånad när människor påstår att de inte bryr sig om hur andra uppfattar dem. Det vore fullständigt asocialt, och det är sannolikt ganska ovanligt. Även om du väljer kläder och en frisyr som du själv tycker om, så är ju syftet med valet att göra ett visst intryck på andra människor. Bryr man sig inte alls om vad andra tycker, så kan man lika gärna framleva livet i en praktisk overall och med rakat huvud.
Citera
2022-03-20, 21:43
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det gör mig alltid förvånad när människor påstår att de inte bryr sig om hur andra uppfattar dem. Det vore fullständigt asocialt, och det är sannolikt ganska ovanligt. Även om du väljer kläder och en frisyr som du själv tycker om, så är ju syftet med valet att göra ett visst intryck på andra människor. Bryr man sig inte alls om vad andra tycker, så kan man lika gärna framleva livet i en praktisk overall och med rakat huvud.
Förstår och du får vara förvånad för att hur andra uppfatar och tolka mig är aldrig min sak och jag har inte heller nån avsikt att få ändra din eller någons uppfattning. Alla är fria.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in