Citat:
Fast dom ser ju inte välbevarade ut. En välbevarad person ser bra ut för sin ålder, inte som ett ruckel med ett nytt lager färg.
Vadå, vad spelar det för roll vad någon annan Vill göra med sin kropp?
Jag ska göra och gör skönhetsingrepp hela tiden.
Jag tycker att jag är vacker både insidan och utsidan.
Men jag brukar skämta att jag är ful och pratar gärna om konstiga saker när jag träffar folk.
Så klart är det jättetråkigt om tjejerna du träffar mår dåligt över dem själva. Men lägg inte värdering i vad andra önskar göra med sin kropp.
Jag brukar skoja att jag har stor näsa o ska operera den- för jag har självdistans.
Folk tror att jag är osäker och missförstår mig. Men jag bara babblar skit. En dag kanske jag opererar min näsa- kanske inte- det kvittar liksom egentligen.
Vi lever ju så länge idag så vad spelar det för roll om en del är fåfänga eller inte.
En dag kanske vi har möjlighet att byta skins som man talar om.
Sen får du väl peppa dina damer att acceptera sig själva.
skönhetsnormen är ju just plastik-utseende men det har det ju alltid varit. Natacha Peyre & Kardashian, osv har ju alltid varit ”målet” för så många just för att män älskar tjejer som ser välbevarade ut.
Men endel män missar detta kravet kvinnor fått- från män- o skambelägger kvinnor för att de inte ser sitt värde, utanför det stereotypiska kravet på utseende, som män skapat.
Det handlar till största delen om mäns generella efterfrågan tyvärr.
Sorry för oklar text. Är så trött.
Jag ska göra och gör skönhetsingrepp hela tiden.
Jag tycker att jag är vacker både insidan och utsidan.
Men jag brukar skämta att jag är ful och pratar gärna om konstiga saker när jag träffar folk.
Så klart är det jättetråkigt om tjejerna du träffar mår dåligt över dem själva. Men lägg inte värdering i vad andra önskar göra med sin kropp.
Jag brukar skoja att jag har stor näsa o ska operera den- för jag har självdistans.
Folk tror att jag är osäker och missförstår mig. Men jag bara babblar skit. En dag kanske jag opererar min näsa- kanske inte- det kvittar liksom egentligen.
Vi lever ju så länge idag så vad spelar det för roll om en del är fåfänga eller inte.
En dag kanske vi har möjlighet att byta skins som man talar om.
Sen får du väl peppa dina damer att acceptera sig själva.
skönhetsnormen är ju just plastik-utseende men det har det ju alltid varit. Natacha Peyre & Kardashian, osv har ju alltid varit ”målet” för så många just för att män älskar tjejer som ser välbevarade ut.
Men endel män missar detta kravet kvinnor fått- från män- o skambelägger kvinnor för att de inte ser sitt värde, utanför det stereotypiska kravet på utseende, som män skapat.
Det handlar till största delen om mäns generella efterfrågan tyvärr.
Sorry för oklar text. Är så trött.
men alla tjejer idag sitter på instagram där är ju alla tjejer precis likadana i utseende och allt.. vilken värld växa upp idag man lär sig redan tidiga år att man inte duger ständig press att man måste se så bra ut som möjligt osv.... värdelös utveckling
jag står inte ut längre! Är det så här kvinnor har blivit evolutionärt programerade. Varför detta meningslösa tjatter. Jag vill ha någon, VEM SOM HELST! Bara de inte vill göra en skönhetsoperation. Hur mycket får man egentligen lov att bry sig om vad andra tycker. Det är på gräsen till schizofreni eller psykos.