2022-03-18, 23:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Sprillans nya bröst visas afton på Talang. Vända nummer två.
Fick du print på det?
Citera
2022-03-18, 23:34
Medlem
Bianca har väl ändå inte varit 5 år redan på talang? Min tidsuppfattning har blivit helt åt helvete i så fall.
Citera
2022-03-19, 00:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Bianca har väl ändå inte varit 5 år redan på talang? Min tidsuppfattning har blivit helt åt helvete i så fall.
Ja det stämmer, hon började i juryn 2018.
Citera
2022-03-19, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det stämmer, hon började i juryn 2018.

Okej. Jag hänger inte med längre tydligen Hoppas någon vettig tar hennes stol.
Citera
2022-03-19, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Hennes nästa mål och de viktigaste borde vara att skaffa sig
en utbildning, för hennes egen skull.

Lustig kommentar. Du hade sålt din utbildning rakt av för dem pengarna hon har.

Faktum är att du hade sålt din mamma och din pappa för dem pengarna så fattar inte varför du lägger en sådan kommentar.
Citera
2022-03-19, 08:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Okej. Jag hänger inte med längre tydligen Hoppas någon vettig tar hennes stol.
Ja dom flesta hade gjort ett bättre jobb än henne som jurymedlem.
Citera
2022-03-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ja dom flesta hade gjort ett bättre jobb än henne som jurymedlem.

Någonting i mig känner att de kommer sätta Pernilla där istället. Man vill såklart ha en ur whalgrens-klanen med för att locka tittare.
Citera
2022-03-19, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Bianca hör till den unika typen som är begåvad från födseln. Autodidakt framgångsrik och med ett gudabenådat utseende. Klart som fan att hon drar till sig avundsjuka stalkers som borde banta ur sig och skaffa sig ett liv. Hennes videos visar ju tydligt vilken naturbegåvning hon är samma som sin mor. Sen att folk tittar snett på en så snygg och vacker tjej det kan hon lätt leva med. Snart är hon miljardär och kommer aldrig behöva krusa sig för nån. Respekt från min sida och 99.99 % av exakt alla andra normala människor.

gudabenådat utseende https://nyheter24.se/noje/kandisar/878218-bianca-ingrosso-om-vad-som-hant-mellan-henne-och-pojkvannen

riktig gud det där

eller du kanske menade att hon var en naturbegåvning när hennes mamma bloggade åt henne när hon var ute och festade?

eller när Sebastian Ingrosso byggde upp varumärket "Ingrosso" med Swedish House Mafia som bianca och brorsan surfat på.

när menar du egentligen?
Citera
2022-03-19, 14:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Någonting i mig känner att de kommer sätta Pernilla där istället. Man vill såklart ha en ur whalgrens-klanen med för att locka tittare.
Ja det vore logiskt. Dock är frågan om juryn blir bättre eller sämre med Pernilla.
Citera
2022-03-19, 15:20
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
när menar du egentligen?
Hur kan du översätta en komplimang om hennes utseende till att det har att göra med hennes syskons framgångar och sedan avsluta ditt tramsiga inlägg med frågan “när menar du egentligen”?

Är du en liten efterbliven incel eller är du en incel som bara låtsas vara dum i huvudet?

/Linda.
Citera
2022-03-19, 15:38
Medlem
Citat:
Ja det vore logiskt. Dock är frågan om juryn blir bättre eller sämre med Pernilla.
Bättre skulle jag gissa. Även om hon är korkad så är hon inte lika hetsig. Lite mer behaglig.
Citera
2022-03-19, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Hur kan du översätta en komplimang om hennes utseende till att det har att göra med hennes syskons framgångar och sedan avsluta ditt tramsiga inlägg med frågan “när menar du egentligen”?

Är du en liten efterbliven incel eller är du en incel som bara låtsas vara dum i huvudet?

/Linda.

Nu var komplimangen som du gav långt mer än bara utseende?

Säger kärringen som sitter och skriver på ett forum om en annan kvinna, hur ful är du själv?
Din hora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in