2022-03-18, 15:38
Medlem
rikastistorstans avatar
"Han var med i Idol för länge sen och sjöng Die Mauer av Ebba Grön, finns på youtube. Mycket roligt. I slutet skrek han “jag pissar på dom”."

Från kommentatorsfältet på vavavava-mannen. Ser inte alls likheten. Är det verkligen samma man? Visserligen 15 år sedan men ändå.
Citera
2022-03-18, 15:39
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Jag har försökt söka som fan men blir osäker om jag hittar rätt "det går åt helvete" mannen på Facebook. Kan nån göra en finurlig rebus eller nått.

PÅ ratsit finns allt du Behöver.

Lyssna på vad Sara säger i videon.. Ratsit... Facebook.

Hockeyfrilla är inget vidare vackert!
Senast redigerad av Jasmine4556 2022-03-18 kl. 15:42.
Citera
2022-03-18, 15:40
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Varför envisas vissa med att göra allt för att hitta anledningar till att försvara dom uthängda, dom är avskum som ska exponeras, så alla kan bli varnade för vad dom är.

Peddokramare kallas dom! Så jävla bra att polisen samarbetade med Dumpen på senaste uthängningen. Det går framåt.
Citera
2022-03-18, 15:43
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Ja såg det nyss, är vi säkra på att det är samma man?
Hur som helst så gjorde han inget olagligt i den loggen som Dumpen hänger ut honom för.
Ja vi är säkra på det
Och de skriver ju själva att det är bilderna han tvingat av riktiga barn som gör att de åker dit o snuten faktiskt kommer. Det här var en storgädda
Citera
2022-03-18, 15:44
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Som sagt:
https://dumpen.se/2022/03/18/verkligheten-bakom-blomman/

Se nu här alla Flashbackanvändare, som har en så bestämd uppfattning om hur en pedofil ser ut och beter sig. Denne man är alltså dömd för grov våldtäkt mot barn, vaginala och anala samlag med barn 2-4 år. Notera hur han ser ut, hur han uppträder, hur han lugnt och sansat står kvar och inväntar polisen, hur han lugnt och sansat går fram mot polisbilen där han ställer sig och väntar.

Ser ni? Fattar ni? Troligen inte, men här har ni ett utmärkt tillfälle att iaf försöka studera och förstå. Låt det smälta in.

Stor lärdom och en möjlighet för många hebe o pedovurmare att sakta backa ut o stänga dörren
Citera
2022-03-18, 15:45
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Peddokramare kallas dom! Så jävla bra att polisen samarbetade med Dumpen på senaste uthängningen. Det går framåt.

Ja det var så härligt att se att polis agerade och kom till platsen, får hoppas att skrapat får krypa in en längre tid nu. Han bör ju ha kvar en del från sin förra dom.
Citera
2022-03-18, 15:45
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
"Han var med i Idol för länge sen och sjöng Die Mauer av Ebba Grön, finns på youtube. Mycket roligt. I slutet skrek han “jag pissar på dom”."

Från kommentatorsfältet på vavavava-mannen. Ser inte alls likheten. Är det verkligen samma man? Visserligen 15 år sedan men ändå.

Om vavava-mannen är 40 år idag så har han åldrats jävligt hårt. Kan omöjligen vara samma person.
Citera
2022-03-18, 15:49
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan

Vavavamannen? Idol? Jag hittar en från 2007 men ingen på blomman såvitt jag ser
Citera
2022-03-18, 15:49
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Ja det var så härligt att se att polis agerade och kom till platsen, får hoppas att skrapat får krypa in en längre tid nu. Han bör ju ha kvar en del från sin förra dom.
Aldrig varit så glad att se en polis
Citera
2022-03-18, 15:53
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om vavava-mannen är 40 år idag så har han åldrats jävligt hårt. Kan omöjligen vara samma person.

Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Vavavamannen? Idol? Jag hittar en från 2007 men ingen på blomman såvitt jag ser

Nej. Jag är enig med er. Kan omöjligt vara han. Är lite ansiktsblind så tänkte att jag kanske missade något. Märklig kommentar då.
Citera
2022-03-18, 15:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Så är det. Som vilken missbrukare som helst. Lätt att lova sig själv att aldrig mer göra det men sen blir man kåt eller sugen på vin eller på att dra i sig en hel prinsesstårta. Sen blir man full/mätt/får utlösning och processen börjar om.
Det är exakt så det fungerar för gäddorna. Finns nog inte mycket som hindrar dom i längden.
Citera
2022-03-18, 15:54
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Aldrig varit så glad att se en polis

Samma här, jag kollade faktiskt precis om klippet, ren glädje när man såg polisen rulla upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in