2022-03-18, 15:06
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Jag är övertygad om att du hade varit hur grym som helst på det fisket

Kanske, det där med att förena intresse, sport och nöje har alltid tilltalat mig
Om jag inte hade haft så ont om disponibel fritid hade jag mycket väl kunnat få idén att undersöka mitt hittills obefintliga intresse för jakt och fiske
Citera
2022-03-18, 15:09
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Han var ju bara ute och gick.
Denna gädda är tydligen ett tips från riktiga minderåriga och på dumpens sida uppges i kommentarsfältet att mannen varit aktiv barnraggare i 10-15 år under nicket Blomman_56. Gäddans uppträdande kan bero på att han med åren mognat med strategier. Strategier brukar kunna ge viss trygghet. Det skulle även kunna förklara hans fåordighet och fasta röda linje.

Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Först stod och som en liten lurkare o smög på potentiellt barnoffer och sen var han bara ute på promenad. Ja jag läste det där också. Att han varit aktiv i så många år gör troligt att han träffat andra barn innan och förmodligen har en hel hög barnporr hemma. Hoppas han får en redig husrannsakan

Som sagt:
https://dumpen.se/2022/03/18/verkligheten-bakom-blomman/

Se nu här alla Flashbackanvändare, som har en så bestämd uppfattning om hur en pedofil ser ut och beter sig. Denne man är alltså dömd för grov våldtäkt mot barn, vaginala och anala samlag med barn 2-4 år. Notera hur han ser ut, hur han uppträder, hur han lugnt och sansat står kvar och inväntar polisen, hur han lugnt och sansat går fram mot polisbilen där han ställer sig och väntar.

Ser ni? Fattar ni? Troligen inte, men här har ni ett utmärkt tillfälle att iaf försöka studera och förstå. Låt det smälta in.
Senast redigerad av Lava 2022-03-18 kl. 15:14.
Citera
2022-03-18, 15:10
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Förstår inte varför den sista snubben Blomman hängs ut? Visst han söker kontakt med en 15 åring, men det är inte olagligt. Det längsta han går i chattloggen är att han vill kyssa denna 15 åring i ljumskarna.

Nej uthängningarna blir bara sämre och sämre, man märker att Dumpen är desperata att få in sina Swish donationer.

14 år och 11 månader är också jailbait
Citera
2022-03-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinkyBrian

Kanske för att han är dömd för att ha våldagit barn i 2-4 årsåldern. Så värd att hänga ut eller ?
Citera
2022-03-18, 15:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Förstår inte varför den sista snubben Blomman hängs ut? Visst han söker kontakt med en 15 åring, men det är inte olagligt. Det längsta han går i chattloggen är att han vill kyssa denna 15 åring i ljumskarna.

Nej uthängningarna blir bara sämre och sämre, man märker att Dumpen är desperata att få in sina Swish donationer.
Däremot så har han våldtagit en tvååring och bör egentligen aldrig mer få se dagens ljus.
Citera
2022-03-18, 15:14
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Snubben är dömd pedofil
Begått våldtäkt på en tvååring under två års tid. Han har också som de skriver groomat bilder av riktiga minderåriga som de såklart inte publicerar. Det här var en av de farligaste gäddorna de fångat
https://dumpen.se/2022/03/18/verkligheten-bakom-blomman/

Ja såg det nyss, är vi säkra på att det är samma man?
Hur som helst så gjorde han inget olagligt i den loggen som Dumpen hänger ut honom för.
Citera
2022-03-18, 15:15
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Kanske för att han är dömd för att ha våldagit barn i 2-4 årsåldern. Så värd att hänga ut eller ?

Undrar vad som hände i fängelset som gjorde att han började jaga gamlingar istället?
Citera
2022-03-18, 15:19
Medlem
Citat:
Undrar vad som hände i fängelset som gjorde att han började jaga gamlingar istället?

han jagar säkert alla barn i alla åldrar men 2-4åringar är som tur inte på KIK mm så där kommer han inte åt dem. Men han ska inte ha ett jobb eller få rätt att vistas utomhus.
Citera
2022-03-18, 15:20
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:

Det är inte olagligt om dom nu skulle haft sex vilket inte framgår i chattloggen, finns flera domar på det sen tidigare, om personen är nära att fylla 15 så räknas man som byxmyndig.
Citera
2022-03-18, 15:21
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
han jagar säkert alla barn i alla åldrar men 2-4åringar är som tur inte på KIK mm så där kommer han inte åt dem. Men han ska inte ha ett jobb eller få rätt att vistas utomhus.

Om han får sitta några år till så kanske han börjar föredra 20+
Citera
2022-03-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det finns ett företag registrerat på båda adresserna som kommit i fråga här.

Jag fick tag på fel person först. Den felaktiga personen bor i ett villaområde. Den rätta personen bor i ett avskilt beläget gult hus med en fågelart i adressnamnet och har ett efternamn som börjar på *.

* = B

JAAA jag hittade honom Tack för pysslet. Lite som korsord men till slut så.
Citera
2022-03-18, 15:25
Medlem
USK1s avatar
Varför envisas vissa med att göra allt för att hitta anledningar till att försvara dom uthängda, dom är avskum som ska exponeras, så alla kan bli varnade för vad dom är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in