2022-03-17, 22:45
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja det hittade jag en länk om från tidningen Hänt och la in den lite ovanför i tråden då någon i tråden undrade vart Michaela tagit vägen. Dessa läggmatcher som tycks ha dominerat i Tinget på denna säsongs Farmen tror jag slår rekord faktiskt - så himla trist. Att de paktar och gör fula pranks mot varandra har vi ju vant oss vid numera men när det börjar gå ut över kamperna har det gått för långt och hela programmet har mist sin spänning och det med att produktionen dessutom låter vareviga uppdrag bli godkända trots undermåligt gjorda är inte heller kul. Numera tittar jag hellre på Farmen Norge + deras Torpet som enbart går på TV4 Play och har mer rejäla uppdrag att fixa är helt klart roligare!

Tydligen får man inte komma och titta på finalen om man ger sig av frivilligt. Därav läggmatcherna. Så om detta stämmer borde inte Isabella få se finalen.
Citera
2022-03-17, 22:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Tydligen får man inte komma och titta på finalen om man ger sig av frivilligt. Därav läggmatcherna. Så om detta stämmer borde inte Isabella få se finalen.

Om reglerna är likadana som tidigare säsonger så är det så. Vare sig Isabella, Kalle eller David får väl komma tillbaka till finalen på Tinget. Det har ju valt själva att lämna. Fast sedan har vi Josefine som blev sjuk och fick lämna också men det det kanske räknas in som "hennes egna val" i slutänden - vet ej!
Citera
2022-03-17, 22:51
Medlem
Citat:
Det stämmer det och då är inte Kalle med heller då i söndagens finalavsnitt, han lämnade också farmen i förtid.
Citera
2022-03-17, 23:19
Medlem
5thchmbrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Ofta, hon försöker slingra sig från att hon torska säcken. Hon kunde haft det dock om hon hittat lite bättre teknik. Hade varit gött att se henne slakta Helene.

Lite konstigt det där hon sa till Helene också, stämmer det verkligen? Lite kanske? Men det var ändå lite stelt att hon avslutade med det.

Det stämmer väl säkert på såsätt att dom kan se henne som ett hot, men att dom sagt det med så bitchig attityd som hon sa det med tror jag knappast. Det var en kvinna till kvinna "i fuckin hate u"-kommentar för att trycka ner Helene bara. 😁
Citera
2022-03-17, 23:40
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om reglerna är likadana som tidigare säsonger så är det så. Vare sig Isabella, Kalle eller David får väl komma tillbaka till finalen på Tinget. Det har ju valt själva att lämna. Fast sedan har vi Josefine som blev sjuk och fick lämna också men det det kanske räknas in som "hennes egna val" i slutänden - vet ej!
När det gäller David och Josefine, de åkte till sjukan och läkare tog de beslutet.
Frågan är om David får komma då han aldrig varit på Farmen. Minns inte hur det var i tidigare säsonger när folk kommit direkt till Torpet och förlorat en kamp där och åkt ut, om de fått komma till Farmen finalen eller inte.
Citera
2022-03-17, 23:53
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clashinclear
Håller med, efter att ha kollat på Monikas instagramstories blir hennes bortförklaringar bara mer och mer patetiska.

Nu har hon dessutom skrivit "Nu väntar nya utmaningar och mig blir ni av med så snabbt, snart släpper jag nyheten"
Vad tror ni, ska hon vara med i ännu en dokusåpa eller mjölkar hon bara och försöker få fler följare?
Tycker hon är en fruktansvärd människa. Orkar inte med fanskapet. Klart hon söker följare
Citera
2022-03-18, 01:02
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Sofie måste väl ha passat på att bedra sin beta-man med Daniel

Daniel är ju sjukt beta. Vad yrar du om?
Han ville böla tidigt i programmet men han höll tillbaka tills han inte kunde längre. Hans egna ord!
Citera
2022-03-18, 02:05
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Varför lipade Keisha i vinjetten för nåt avsnitt sedan? Hon nämnde nåt om att nån tjej sagt nåt elakt eller onödigt. Minns ej helt, men det visades aldrig i något avsnitt, eller?
Citera
2022-03-18, 03:20
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Varför lipade Keisha i vinjetten för nåt avsnitt sedan? Hon nämnde nåt om att nån tjej sagt nåt elakt eller onödigt. Minns ej helt, men det visades aldrig i något avsnitt, eller?

Inte första gången detta händer tyvärr.
Citera
2022-03-18, 04:59
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clashinclear
Håller med, efter att ha kollat på Monikas instagramstories blir hennes bortförklaringar bara mer och mer patetiska.

Nu har hon dessutom skrivit "Nu väntar nya utmaningar och mig blir ni av med så snabbt, snart släpper jag nyheten"
Vad tror ni, ska hon vara med i ännu en dokusåpa eller mjölkar hon bara och försöker få fler följare?

Att hon och Alexander aka Skurt väntar barn?
Citera
2022-03-18, 08:17
Medlem
Blev besviken på hur Sophie och Daniel lade sin röst. Självklart svårt eftersom de inte sett hur allt gått till och dessutom bara träffat deltagarna 1 timma. Var det för stt Keisha behöver mest stöd? Annars: Daniel måste vara den mest värdiga vinnaren av Farmen all time. Fan vad han fick kämpa, inte ett skitord om medtävlare. Sophie var oxå värdig, kämpade på och blåste hela de sk pakten
Citera
2022-03-18, 12:01
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Inte första gången detta händer tyvärr.

Nej, men jon sa att någon sagt något till /om henne, och jag undrar om det var hennes vapendragare Helene som visade sin bittra sida. Lipandet visades dock bara i vinjetten och inte i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in