Citat:
Alltså, du fattar ju inte poänget.
Skillnaden på Arsenal och Liverpool i går blev anfallet, efter att de fick in Salah samt Firminho där framme. Under de första 45 så var det vi som var det bättre laget, och med 1-2 toppklass forwards där uppe, så tror jag nog att vi hade punkterat matchen redan i 1:a halvan.
Om man bortser från anfallet, så är inte Liverpool ngt speciellt bra lag.
Jag är så jävla övertygad om allt som ej händer eller existerar? Lol. Ja, jag är säker på att vi hade avgjort gårsdagens match i 1:a halvan via de 2-3 halvchanserna som vi hade, ett bättre anfall hade utnyttjat de chanserna på ett betydligt bättre sätt. Och ja, jag är helt säker på vilka lag det blir som tar 1-4 för EPL denna säsong.
Nu är det din tur att svara på min fråga, om huruvida Liverpool hade varit där de är nu, ifall de var tvungna att förlita sig på en trött, omotiverad Laca och Nketiah i anfallet? 🤔
Skillnaden på Arsenal och Liverpool i går blev anfallet, efter att de fick in Salah samt Firminho där framme. Under de första 45 så var det vi som var det bättre laget, och med 1-2 toppklass forwards där uppe, så tror jag nog att vi hade punkterat matchen redan i 1:a halvan.
Om man bortser från anfallet, så är inte Liverpool ngt speciellt bra lag.
Jag är så jävla övertygad om allt som ej händer eller existerar? Lol. Ja, jag är säker på att vi hade avgjort gårsdagens match i 1:a halvan via de 2-3 halvchanserna som vi hade, ett bättre anfall hade utnyttjat de chanserna på ett betydligt bättre sätt. Och ja, jag är helt säker på vilka lag det blir som tar 1-4 för EPL denna säsong.
Nu är det din tur att svara på min fråga, om huruvida Liverpool hade varit där de är nu, ifall de var tvungna att förlita sig på en trött, omotiverad Laca och Nketiah i anfallet? 🤔
Det är ju för att dina "poänger" är helt ologiska. ALLA här inne förutom du inser det.
Näää...vi har bara anfallet att förlita oss på...inte så att vi har en av världens bästa målvakter, vänsterback, mittback och högerback. Ett mittfält som är slitvargar som passar VÅR spelstil helt perfekt.
ALLA experter är överens om att city och Lfc är i en klass helt för sig själva...men visst...vi har enbart ett bra anfall.
Såklart vi inte hade varit lika bra med kassa spelare på topp.... behöver du ens fråga det så ....ja du...
Hade Barca varit dominanta utan Messi, Xavi Iniesta etc etc ??
Dumma jävla frågor....