2022-03-17, 17:08
Medlem
Om ni skulle rangordna de som är kvar i en ordning 1-4 där ni sätter den ni allra helst skulle vilja se vinna Farmen 2022 som nr:1

Om jag hade fått bestämma så hade jag bara satt Cissi på listan men så funkar det ju inte tyvärr nån av de andra kan ju faktiskt vinna, t y v ä r r :/

Min rangordning:

1. Cissi
2. Jonas
3. Keisha
4. Helene
Citera
2022-03-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Michaela gjorde tydligen en läggmatch mot Helene då hon ville hem till sin fästmö

https://www.hant.se/noje/farmen-michaela-jankulicovas-flickvan-jessica/8196975

Epic. I vilken gren möttes de?

Framgick det i programmet att hon var flata?
Citera
2022-03-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Om ni skulle rangordna de som är kvar i en ordning 1-4 där ni sätter den ni allra helst skulle vilja se vinna Farmen 2022 som nr:1

Om jag hade fått bestämma så hade jag bara satt Cissi på listan men så funkar det ju inte tyvärr nån av de andra kan ju faktiskt vinna, t y v ä r r :/

Min rangordning:

1. Cissi
2. Jonas
3. Keisha
4. Helene

Japp så rangordnar jag också även om jag velat se 1. Prins 2. Arlind 3. Cissi 4. Abel
Citera
2022-03-17, 17:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ

Jag kommer inte ihåg vilken gren de kämpade i faktiskt. Nej Farmen presenterar inte deltagarnas sexuella läggning och jag tror inte någon deltagare ens har pratat om det heller eller sina egna sexuella läggningar i programmet.
Citera
2022-03-17, 17:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kommer inte ihåg vilken gren de kämpade i faktiskt. Nej Farmen presenterar inte deltagarnas sexuella läggning och jag tror inte någon deltagare ens har pratat om det heller eller sina egna sexuella läggningar i programmet.
Kannan var det som hon lade sig i....
Citera
2022-03-17, 18:10
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ

Kannan.

Asså lite manhaftig var hon allt. Hon sa hon skulle hem till sin sambo. Inte partner eller kille t.ex
Klädde sig som en kille med.
Citera
2022-03-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Japp så rangordnar jag också även om jag velat se 1. Prins 2. Arlind 3. Cissi 4. Abel
Instämmer med er båda. Dessa är de enda justa deltagarna. Inget skitsnack från dem.
Citera
2022-03-17, 18:44
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5thchmbr
Läggmatch sista veckan.. Jo visst 😂

”Ja, det var läggmatch. Hade jag velat vinna hade jag valt släggan mot henne där hade jag haft en chans åtminstone. Alla fattar väl att jag aldrig skulle kunna ta henne i säcken”, skriver Monika i ett meddelande till Hänt.
Ofta, hon försöker slingra sig från att hon torska säcken. Hon kunde haft det dock om hon hittat lite bättre teknik. Hade varit gött att se henne slakta Helene.

Lite konstigt det där hon sa till Helene också, stämmer det verkligen? Lite kanske? Men det var ändå lite stelt att hon avslutade med det.
Citera
2022-03-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Kannan.

Asså lite manhaftig var hon allt. Hon sa hon skulle hem till sin sambo. Inte partner eller kille t.ex
Klädde sig som en kille med.
Hon har flickvän, stod det i www.hant.se, så hon är lesbisk.
Citera
2022-03-17, 19:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon har flickvän, stod det i www.hant.se, så hon är lesbisk.

Ja det hittade jag en länk om från tidningen Hänt och la in den lite ovanför i tråden då någon i tråden undrade vart Michaela tagit vägen. Dessa läggmatcher som tycks ha dominerat i Tinget på denna säsongs Farmen tror jag slår rekord faktiskt - så himla trist. Att de paktar och gör fula pranks mot varandra har vi ju vant oss vid numera men när det börjar gå ut över kamperna har det gått för långt och hela programmet har mist sin spänning och det med att produktionen dessutom låter vareviga uppdrag bli godkända trots undermåligt gjorda är inte heller kul. Numera tittar jag hellre på Farmen Norge + deras Torpet som enbart går på TV4 Play och har mer rejäla uppdrag att fixa är helt klart roligare!
Citera
2022-03-17, 19:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Sofie måste väl ha passat på att bedra sin beta-man med Daniel
Citera
2022-03-17, 19:37
Medlem
picapicans avatar
Så tröttsamt att det alltid ska komma gamla deltagare till Farmen och dela ut amuletter och fördelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in