Helene säger på sin instagram att Cissi är den som "sjunkit mest" i hennes ögon. Är det pga av att Cissi sa att hon var den som förtjänade amuletten minst tror ni? Eller för att hon påstått skulle ha sagt ngt rasistiskt.. Jag höll verkligen med om allt Cissi sa i sin utfrågan/intervju
Jag tror inte Cissi har sagt något rasistiskt till Helene, Helene säger bara det för att mjölka sin kändiskarriär på farmen och framstå som offer för att fler ska gilla henne
Av de som är kvar finns ingen klockren vinnare.
Men eftersom det finns 4 som inte förtjänar att vinna, och Cissi som iaf jobbat, gjort uppdrag och sköt djuren, så hejar jag självklart på Cissi.
Lata mat tjuvar som mobbar förtjänar inte att vinna.
Prins dök upp i en repris av Bytt är bytt på TV4 igår tillsammans med hustrun. Visar på tesen att "inte vem som helst" som söker till Farmen kommer med...
Prins dök upp i en repris av Bytt är bytt på TV4 igår tillsammans med hustrun. Visar på tesen att "inte vem som helst" som söker till Farmen kommer med...
Fler "kändisar" var med i år. Har glömt vilka program men jag blev svarad detta tidigare på säsongen.
Senast redigerad av mensverket 2022-03-17 kl. 14:22.
Och Kalle som drog efter bara en vecka har varit med i någon dokusåpa "Paradise XX ...".
Det stämmer att det varje säsong av dokusåpor som sänds i etern har rekryterats in en viss procent antal deltagare som tidigare har synts i TV-rutan och då i dokusåpor och/eller tävlingar!
”Ja, det var läggmatch. Hade jag velat vinna hade jag valt släggan mot henne där hade jag haft en chans åtminstone. Alla fattar väl att jag aldrig skulle kunna ta henne i säcken”, skriver Monika i ett meddelande till Hänt.
Ja, det var nog den mest korkade bortförklaring jag hört. Varför i h****te skulle man lägga sig precis före final med chans på 500 000? Dessutom, den aversion hon uttryckt för Helene, varför skulle hon medvetet skänka henne segern? Nej, hon missbedömde sin motståndare plus att fel skor på ett regnhalt golv satte käppar i hjulet för henne. Synd bara att hon inte fick ut Helene. Av två onda ting.....