2022-03-17, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Alltså, när de går över till denna vinkel på slutet brister det för mig. Det lilla ollonet tittar långt in i bilen efter Sara som börjar prata. Patrik har gett upp och vill bara åka därifrån: "Mitt tålamod börjar ta slut nu. Jag orkar inte lyssna mer på dig."

🤣

https://www.bildtagg.se/bild/6pwf0u1y7yg3i8tydl0u75c4

Funderar alltid hur mina inlägg i den här tråden bör förhålla sig till regel 0.10.

Sara och Patriks uthängda ”det går åt helvete med frun”-profilen.

Gör ett försök.

Vad har hänt med den uthängdes *gonbryn?

Citera
2022-03-17, 04:14
Medlem
Citat:
Alltså, när de går över till denna vinkel på slutet brister det för mig. Det lilla ollonet tittar långt in i bilen efter Sara som börjar prata. Patrik har gett upp och vill bara åka därifrån: "Mitt tålamod börjar ta slut nu. Jag orkar inte lyssna mer på dig."

🤣

Skulle Patrik och Sara våga konfrontera någon utanför en moske`? Hen bad där just. Patrik skulle be om ursäkt för att han störde hen.
Skulle vara kul att se fegisen patrik sjöberg ringa på hos en invandrrarfamilj. Patrik utanför en moske, fredagsbönen. Tuffe Patrik tar Muhammed i hampan.

Kommer aldrig hända. Sjöberg är för feg. Sjöberg norpar pedofilen Mohammed utanför mosken -kommer aldrig hända.

Har ni inte sett mönstret. Hade jag tre pedofiler utanför moskeen så flyr Patrik som en avlöning, (du kommer inte hitta sjöberg utanför en moskee men en person utanför rikets sal
Citera
2022-03-17, 04:37
Medlem
Det finns en religion som Sjöberg undviker som peststen. Sjöberg har har inga problem att konfrontera hinduer, katoliker mm.

Det finns ett ord man kan säga som får Sjöberg att backa "Islam". Vi kommer aldrig nånsin få se Patrik utanför en moske eller i Tensta -En barock tanke att Patrik skulle våga konfrontera en muslim utanför en moskee, lite tafs på barnet är ok.

Även om han heter al-qaida så vågar inte sjöberg ringa på dörren och informera om att mr al-qaida tafsat på en 7-åring.

-Nej han är rädd för farliga människor.
Citera
2022-03-17, 05:16
Medlem
Pedofilen som dom spanade på var i moskeen, jag trodde Patrik och Zara skulle stå utanför moskeen och ta honom
Spelar ingen roll. Dom kommer aldrig knacka på i utsatta områden. Socialstyrelsen gav ut en broushyr till folket "Till dig som är gift med ett barn"..

Muhammed 43 är gift med Aishia 13, knullar på henne varje kväll. Kommer Patrik sjöberg säga något?
-nej självklart inte . Bra Patrik!

Alaska kommer brinna innan det händer. Patrik kommer aldrig åka till ett "utsatt omrde"
Citera
2022-03-17, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Funderar alltid hur mina inlägg i den här tråden bör förhålla sig till regel 0.10.

Sara och Patriks uthängda ”det går åt helvete med frun”-profilen.

Gör ett försök.

Vad har hänt med den uthängdes *gonbryn?

Han ser väldigt judisk ut. En gissning bara.
Citera
2022-03-17, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Här är sidan för de som vill se: https://www.tiktok.com/@dailyfootballmatch?lang=sv-SE

Kommer ju inte sluta bra om smågangsterna där ska hålla på med skiten också. Syns ju klart och tydligt att den där mannen inte har alla hästar i hagen.
Citera
2022-03-17, 07:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

🤣

Helt magiskt att se hans långa vädjande blick. Han hoppas in i det sista. Väl medveten om att det gått åt helvete
Citera
2022-03-17, 08:11
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Skulle Patrik och Sara våga konfrontera någon utanför en moske`? Hen bad där just. Patrik skulle be om ursäkt för att han störde hen.
Skulle vara kul att se fegisen patrik sjöberg ringa på hos en invandrrarfamilj. Patrik utanför en moske, fredagsbönen. Tuffe Patrik tar Muhammed i hampan.

Kommer aldrig hända. Sjöberg är för feg. Sjöberg norpar pedofilen Mohammed utanför mosken -kommer aldrig hända.

Har ni inte sett mönstret. Hade jag tre pedofiler utanför moskeen så flyr Patrik som en avlöning, (du kommer inte hitta sjöberg utanför en moskee men en person utanför rikets sal

Nu får du ta och ge dig. Dumpen bygger sitt fiske på chatt via app på nätet, hur skulle Sjöberg bara kunna gå fram utanför en moské och konfrontera en pedofil då menar du, hur skulle det ens gå till?

NEJ du kör desperat försök till smutskastning.
Citera
2022-03-17, 08:13
Medlem
Beckisbarnets avatar
Jag har tänkt på att förhållandevis många av gäddorna tuggar tuggummi då de fångas in. Vad betyder detta?
Att de vill garantera en fräsch andedräkt om de eventuellt skall kyssa barnen de träffar? Så vidrigt i så fall..
Citera
2022-03-17, 08:44
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag har tänkt på att förhållandevis många av gäddorna tuggar tuggummi då de fångas in. Vad betyder detta?
Att de vill garantera en fräsch andedräkt om de eventuellt skall kyssa barnen de träffar? Så vidrigt i så fall..

Du måste tänka på att dessa personer har nån form av diagnos. De vet inte själva vad de gör. Vedervärdigt av Dumpen att hänga ut dem, för övrigt.
Citera
2022-03-17, 09:03
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet

Ja de fantiserar att få hångla med sina äckliga munnar på barn. Riktigt vidrigt
Citera
2022-03-17, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Ja, såg den för ett par dagar sen då de hade 100 följare. Kollade nyss igen om den var kvar och det var den med 2000 följare. Endast en uthängning hittills. Kontot verkar drivas av några ungdomar och barn som använder dumpens logga.
Ger säkert bra med swish... frågan är ju när någon tonåring får för sig att slå ihjäl en av de uthängda för lite street-cred? Sjöberg uppmanar ju till det på sina kläder i olika former.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in