Citat:
Ursprungligen postat av
Camelot
Jag trodde/hoppades att det skulle gå att läsa massa intressant här inför den stora matchen, men jösses vad fel jag hade. Med all respekt till er alla kunniga, intresserade, men vad mycket det ältas om nonsens... (enligt mig).
Nej, det är inte så det funkar här i tråden längre. Mer än hälften är bara skumma förbi, då det är pissing contest och personliga vendettor. Tyvärr.
------------------
Fan vad go seger ikväll. Arsenal inte dåliga, men Liverpool vassare under en kort period i andra och det var matchen. Firmino, Robertson, Thiago, Jota... uppvisar den sortens klass Liverpool har i verktygslådan. Man spöar ett av ligans formstarkaste lag som vunnit fem raka före denna match på bortaplan, och det är till sist aldrig något snack.
Visst kunde det blivit en annan match om Arsenal fått in ett mål i första halvlek (men de hade ju knappt några chanser), men till sist blev det precis som jag hoppades - Liverpool visade varför man är ett klart bättre fotbollslag än Arsenal just nu.
Arsenal har fortfarande pole position på fjärde dock, men framför allt har vi en titelstrid igen! Otroligt spännande matcher framöver fram till mötet mot City.