2022-03-16, 22:03
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag trodde/hoppades att det skulle gå att läsa massa intressant här inför den stora matchen, men jösses vad fel jag hade. Med all respekt till er alla kunniga, intresserade, men vad mycket det ältas om nonsens... (enligt mig).
Vet inte vart du fick den tron eller förhoppningen ifrån med tanke på att det ser ut såhär daligen i tråden. Görs ju inget annat än att ältas nonsens med en viss användare. Och resultaten blir alltid detsamma med lögner och delusions som slutstation.
Citera
2022-03-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Njae, vi såg direkt slöa ut i matchen mot Watford (6/3), och vi hade garanterat förlorat den matchen om vi hade stött på bättre motstånd, i matchen mot Leicester så såg vi däremot ganska bra ut. Jag är försiktig optimist

Varför så hatar du den bästa FCn i världen?

COYG !!!

Hur många titlar har Spuds vunnit sedan starten av 60-talet? 🧐
Fler titlar än tillfällen du haft rätt och kommit med relevant fakta på 47 år. Vad har det för övrigt med saken att göra? Mitt inlägg handlade om Liverpool. Dags att vakna upp från dagdrömmandet nu. Det är inte semester 1993 med mamma och pappa längre.
Citera
2022-03-16, 22:35
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Fler titlar än tillfällen du haft rätt och kommit med relevant fakta på 47 år. Vad har det för övrigt med saken att göra? Mitt inlägg handlade om Liverpool. Dags att vakna upp från dagdrömmandet nu. Det är inte semester 1993 med mamma och pappa längre.

Stor skillnad på lagen. Precis som senast så var det topplag mot menlöst mittenlag klassmässigt.
Citera
2022-03-16, 23:09
Medlem
zlikyrs avatar
1p upp till City. Fan vilken spännande ligaavslutning detta blir.
Citera
2022-03-16, 23:09
Medlem
justinsane420s avatar
Underbar tung seger. En av Liverpools sämre matcher för säsongen men det är så pass stor skillnad på dessa lag att Lfc ändock tar en säker och stabil trepoängare.
Now you better believe us....
Citera
2022-03-16, 23:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Jag trodde/hoppades att det skulle gå att läsa massa intressant här inför den stora matchen, men jösses vad fel jag hade. Med all respekt till er alla kunniga, intresserade, men vad mycket det ältas om nonsens... (enligt mig).

Nej, det är inte så det funkar här i tråden längre. Mer än hälften är bara skumma förbi, då det är pissing contest och personliga vendettor. Tyvärr.

------------------

Fan vad go seger ikväll. Arsenal inte dåliga, men Liverpool vassare under en kort period i andra och det var matchen. Firmino, Robertson, Thiago, Jota... uppvisar den sortens klass Liverpool har i verktygslådan. Man spöar ett av ligans formstarkaste lag som vunnit fem raka före denna match på bortaplan, och det är till sist aldrig något snack.

Visst kunde det blivit en annan match om Arsenal fått in ett mål i första halvlek (men de hade ju knappt några chanser), men till sist blev det precis som jag hoppades - Liverpool visade varför man är ett klart bättre fotbollslag än Arsenal just nu.

Arsenal har fortfarande pole position på fjärde dock, men framför allt har vi en titelstrid igen! Otroligt spännande matcher framöver fram till mötet mot City.
Citera
2022-03-16, 23:20
Medlem
Generalen och alla hatare fortsätt snacka ner hos snälla.. Shitty ni får förbereda era arslen för snart kommer piskan fram för er också!!
Citera
2022-03-16, 23:24
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nej, det är inte så det funkar här i tråden längre. Mer än hälften är bara skumma förbi, då det är pissing contest och personliga vendettor. Tyvärr.

------------------

Fan vad go seger ikväll. Arsenal inte dåliga, men Liverpool vassare under en kort period i andra och det var matchen. Firmino, Robertson, Thiago, Jota... uppvisar den sortens klass Liverpool har i verktygslådan. Man spöar ett av ligans formstarkaste lag som vunnit fem raka före denna match på bortaplan, och det är till sist aldrig något snack.

Visst kunde det blivit en annan match om Arsenal fått in ett mål i första halvlek (men de hade ju knappt några chanser), men till sist blev det precis som jag hoppades - Liverpool visade varför man är ett klart bättre fotbollslag än Arsenal just nu.

Arsenal har fortfarande pole position på fjärde dock, men framför allt har vi en titelstrid igen! Otroligt spännande matcher framöver fram till mötet mot City.

Här ser man ju vad en bra bänk gör för skillnad. Liverpool kan kasta in Salah och Firminho medans Arsenal får prova Pepe och Nketiah
Citera
2022-03-16, 23:26
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Det här forumet har helt fallerat på senare tid. Snudd på oläsligt.
Det är tre-fyra användare som beter sig som skrikande bebisar.
Citera
2022-03-16, 23:31
Medlem
Skön seger och fasiken vad Robertson var bra ikväll!
Det här gjorde verkligen titelracet och kampen om den fjärde CL-platsen än mer spännande.
Rent spontant känns det som att Liverpool måste vinna över City och Arsenal måste vinna över Spurs för att respektive lag ska kunna nå sina mål. (Liverpool har tuffare avslutning än City och Arsenal har tuffare avslutning än Spurs.)

Chelsea blev f.ö. ikväll enda laget som kan gå igenom CL-slutspelet i år med idel segrar.
Citera
2022-03-17, 00:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Här ser man ju vad en bra bänk gör för skillnad. Liverpool kan kasta in Salah och Firminho medans Arsenal får prova Pepe och Nketiah
Bra formulerat. I 1:a halvan så var vi det bättre laget, i 2:a halvan så var Liverpool strået vassare. Men allt i allt, så var det en balanserad match - förutom en 10-12 min av 2:a halvan.

Liverpool var mer kliniska framför mål än oss, men om vi hade haft en toppforward ala Vlahovic där uppe, så tror jag fort att denna match hade slutat helt annorlunda. Vi hade 2 klara målchanser som def borde ha gått i mål.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-03-17 kl. 00:25.
Citera
2022-03-17, 00:20
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Generalen och alla hatare fortsätt snacka ner hos snälla.. Shitty ni får förbereda era arslen för snart kommer piskan fram för er också!!

Klart City skulle missa PL när dom inte har en riktigt målskytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in