2022-03-16, 20:09
Medlem
Drickbacks avatar
Om Everton är större klubb varför bygger de då en ny arena som tar mindre publik än Anfield?
Citera
2022-03-16, 20:21
Medlem
Arsenal vinner ikväll 2-1...sjukt man säger sånt här som arsenal "Hatare"..men de har sett ofantligt bra ut sistone..och nån gång ska Liverpool falla..idag...kommer ha fel..
Citera
2022-03-16, 20:28
Medlem
För husfriden hoppas jag på att Liverpool vinner i afton. Då får vi förhoppningsvis lugn och ro här inne i tråden och den kanske blir läslig ett par dagar innan ursäkterna börjar hagla.
Citera
2022-03-16, 20:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
För husfriden hoppas jag på att Liverpool vinner i afton. Då får vi förhoppningsvis lugn och ro här inne i tråden och den kanske blir läslig ett par dagar innan ursäkterna börjar hagla.
Skönt du drar igång med Sarkasm 🤣
Citera
2022-03-16, 20:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Vet du om Brady har ändrat sig igen? Jag menar, det gick ju inte så bra för Ronaldo eller Utd igår så kanske Tom Brady tänker om?

Haha kanske!
Citera
2022-03-16, 20:39
Medlem
Blir spännande att se om Liverpool lyckas mala ner Arsenal. Massivt bollinnehav för Pool att vänta?
Citera
2022-03-16, 20:41
Medlem
Arsenal i bra form, spelarna verkar ha gott självförtroende och klubben mår bättre än på mycket länge.
Upplagt för en 1-4 torsk med andra ord, än har vi inte städat undan det gamla Arsenal... Men framtiden ser rätt ljus ut i alla fall så jag misströstar inte.
Citera
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Klass åter igen av Chelsea. Chelsea fans stökar så mycket i Lille att polisen tvingas använda tårgas.
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Såklart du gjorde.. Liverpools prylar sålde ju såklart mer och därför fanns det färre saker kvar.
Ha. Du tog mig där, grattis.

Men antar att du fattar vad jag (egentligen) syftade på?
Citera
2022-03-16, 20:53
Medlem
Liverpool brukar ofta spela med hög försvarslinje och när chans ges "ställa offside", men undrar hur det blir i kväll då Arsenal har flera snabba spelare (yttrarna och "kasetten") som tar mycket löpningar och ett antal bra "passningsfötter" (Ödegaard, Partey, Xhaka).

Jag tror det blir en fartfylld match mellan två bra lag, kan nog bli en av säsongens bästa matcher tror/hoppas jag.
Citera
2022-03-16, 20:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Arsenal vinner ikväll 2-1...sjukt man säger sånt här som arsenal "Hatare"..men de har sett ofantligt bra ut sistone..och nån gång ska Liverpool falla..idag...kommer ha fel..
Njae, vi såg direkt slöa ut i matchen mot Watford (6/3), och vi hade garanterat förlorat den matchen om vi hade stött på bättre motstånd, i matchen mot Leicester så såg vi däremot ganska bra ut. Jag är försiktig optimist

Varför så hatar du den bästa FCn i världen?

COYG !!!
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Hur många titlar har Spuds vunnit sedan starten av 60-talet? 🧐
Citera
2022-03-16, 21:01
Medlem
Jag trodde/hoppades att det skulle gå att läsa massa intressant här inför den stora matchen, men jösses vad fel jag hade. Med all respekt till er alla kunniga, intresserade, men vad mycket det ältas om nonsens... (enligt mig).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in