Citat:
Kvinnor och man ar likadana. Gender is a social construct.Incels som rorelse ar frukten av feminism. Du sager sjalv att mannen ar feminina, det ar ju for att dom har uppfostrats av kvinnor som har en vulgar och uteslutande negativ ide kring maskulinitet. Det kravs en man for att uppfostra en man.
Citat:
Sant, men det praglas av samtiden. Var samtid just nu liknar ingenting av det vi sett tidigare. Alla jamforelser haltar pga digitaliseringen.Det har alltid funnits ensamma och utstötta, män som kvinnor. När jag växte upp (född -77) kallades som väl nördar eller inget alls. Dom var lite udda bara, men dom hade liksom bara oss andra att hänga med så jag antar att don ”skärpte till sig” längs vägen för när jag ser tillbaka så har dom allra flesta familj eller har iaf haft.
Man blir ju som man umgås liksom och där är killar duktiga - att trots olikheter umgås i grupp och fostra varandra. Dessutom i tonåren är ju alla lite udda och flummiga…
Man blir ju som man umgås liksom och där är killar duktiga - att trots olikheter umgås i grupp och fostra varandra. Dessutom i tonåren är ju alla lite udda och flummiga…
Citat:
Du borde visa mer forstaelse for deras situation. Dom har blivit grundlurade.
Citat:
Jag haller med dig. Men hur ska detta motarbetas pa en hogre skala? Vi blir ensammare och ensammare och mer transaktionella i takt med att vi byter ut manniskor mot datorer.Och eftersom man blir som man ungås så permenteras beteendet… att vara en 45-årig oskuld är inte helt enkelt. Inte för det rent sexuella som man säkert kan lösa utan för det totalt onormala i att inte ha levt med någon. Det är nog det som är mest motbjudande - en man som inte vet hur han ska behandla en kvinna.
>kultur
Försök igen
)