2022-03-16, 18:32
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fckptn
Så varför tiger du inte?
För att jag tror att jag är lite mer påläst på ämnet, och du bara slänger ur dig något som du fått för dig just nu på rak arm.
Citera
2022-03-16, 18:41
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Knull-jämställdheten har ju varit skev mellan män o kvinnor i Sverige efter att Sverige tog in över 1 miljon svarta-skägg-barn till svenska feministiska kvinnor att få knulla.

Alla vet att svenska feministiska kvinnor har ett mer aktivt sexliv än Svenska lejon-kung-vikingar.

Men nu när Ukranska flyktingar kommer in så har den svenska mannen äntligen nånting att få knulla.

Fråga
Hur många ukrainska flyktingar (Alla e ju brudar) behövs för att "knull-jämställdheten" mellan svenska män o kvinnor skall vara lika?

Behöver Sverigr ta in minst 1 miljon Ukrainska mammor för att det ska bli balans i Sverige igen?

Väx upp o bli vuxen.

Har du haft svårt att få ligga förut, så lär du fortsättningsvis få dra skinn i din ensamhet.
Citera
2022-03-16, 18:44
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Visst, du utelamnar digitaliseringen och den globala dejtingmarknaden och dess konsekvenser. Jag talar om trendens riktning. Du talar om hardkodad biologi, den ar fortfarande sann, men vi lever ocksa pa kviveggets blad just nu i evolutionen med ett overgripande globalt arbitrage. Precis alla marknader ar globala, och din spakula ar din smartphone. Du ser information du ej ar amnad for och dessutom i forljuget medium.

Tjejer valjer hellre att bli nerpissad av en Shejk i Dubai an en incel i Sverige pga pengar. Ar detta natural selection? Ar en inavlad analfabet till muslim toppen av survival of the fittest? Enligt din logik Analysen blir liksom helt forvirrad nar du inte tar i atanke vilken sjuk destruktiv kultur vi lever i.

Bostadsbristen.

När en kvinna analyserar en man så väger hon oftast in hela bilden och alla ”attribut”. Pengar och status är absolut ett av dem, men inte allt.

Även i djurlivet är status viktigt, fågelhanar lockar honorna till ett färdigt bo som såklart ska vara byggt med puts och studs och sedan visar dom sina tjusiga fjädrar och har dom tur så köper hon erbjudandet. Flera arter passar på att para sig med den tjusiga hanen men ruvar äggen i det bästa boet.

Kvinnorna som kommer från Ukraina kommer känna igen en incel eller en undermålig man oavsett hur illa hennes sits är, men pengar och trygghet kan såklart väga upp. Vi är alla i viss mån prostituerade (även i yrkeslivet).

Digitaliseringen… det ljuva helvetet. Ja, det är ett eget kapitel.
Citera
2022-03-16, 18:45
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmarsson
Ukrainska kvinnor är bestämda och självsäkra. Svenska incelpojkar med datorintresse duger inte mycket till.
Tror inte heller att en ukrainska vill ha en meningslös PK man från Sverige
Citera
2022-03-16, 18:51
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
För att jag tror att jag är lite mer påläst på ämnet, och du bara slänger ur dig något som du fått för dig just nu på rak arm.

Jag säger inte att inte invandringen är problemfri eller ens bra.

Däremot gissar jag att du är en sån som tror på att det är en 80/20 regel i kvinnors urval. Det kanske stämmer. Men. Med 99,99% säkerhet så är invandrarmännen inte ett alternativ för svenska kvinnor.

Dom män som inte kan få en kvinna måste jobba mer med sin egen attraktiva sida. Det är ingen rättighet att träffa någon.

Och innan det där jobbet är gjort hjälper inte ett kvinnoöverskott. Du kan vara ensam man med 100000 kvinnor och ändå bli utan sex. Kvinnor drivs inte av sex som män gör.
Citera
2022-03-16, 18:52
Medlem
Knastratts avatar
Folk verkar tro att sex är en rättighet. Sex är en belöning för att man ser bra ut, är en alfahanne, är rik, karismatisk eller sprider en bra feeling. Att säga att man kräver att få ”sin” sex låter bara sinnessjukt.
Citera
2022-03-16, 18:54
Medlem
Minst 4-5miljoner ukrainska singelmammor skulle jag gissa behövs för att kompensera.
Mina fördommar säger att dessa kvinnor antingen är väldigt konservativa eller är prostituerade.
En riktig Svensk feministpadda kan nog jobba på ganska hårt för att få sina hål tätade av div jihadkrigare i hopp om en arabisk prins med motsatta värderingar.
Citera
2022-03-16, 18:57
Medlem
Fckptns avatar
Citat:

Bostadsbristen.

Du som alltid verkar vilka hålla en konceptuell nivå i diskussionen kan väl inte vara så konkret endimensionell…? 🙂

Jag pratar om att ingen normal funtad kvinna med äggkartongen i funktionellt skick vill dejta en man boendes i mammas källare om någon av de inblandade är äldre än 18 år.

Det är en konceptuell, konsistent, genrell och universell sanning under förutsättning att mammor har källare, annars gäller samma för vind och förråd.
Citera
2022-03-16, 19:00
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
När en kvinna analyserar en man så väger hon oftast in hela bilden och alla ”attribut”. Pengar och status är absolut ett av dem, men inte allt.

Även i djurlivet är status viktigt, fågelhanar lockar honorna till ett färdigt bo som såklart ska vara byggt med puts och studs och sedan visar dom sina tjusiga fjädrar och har dom tur så köper hon erbjudandet. Flera arter passar på att para sig med den tjusiga hanen men ruvar äggen i det bästa boet.
100%

Citat:
Kvinnorna som kommer från Ukraina kommer känna igen en incel eller en undermålig man oavsett hur illa hennes sits är, men pengar och trygghet kan såklart väga upp. Vi är alla i viss mån prostituerade (även i yrkeslivet).
Helt klart.

Jag ar anda forsvarare av incels. Som jag ser det, ar dom slutprodukten av den moderne mannen som stoptes i den feministiska skolan. Motsatsen ar oss som struntar fullstandigt i feministisk retorik, vi ar biologiska vinnare for ingenting har forandrats inom oss. Dom som daremot "lyssnade" pa kvinnorna och formade sin maskulinitet kring en kvinna's ide, dom har ett rent helvete. Ingen har forlorat sa mycket som dom. Cirkeln bryts nu med incels som borjar vakna upp till vad problemet egentligen ar. Det tragiska ar att manga av dom saknar formaga att ta sig ur skiten, trots dom har en ok problemformulering.

90% av felons i USA vaxte upp med en singelmamma. Case closed.

Citat:
Du som alltid verkar vilka hålla en konceptuell nivå i diskussionen kan väl inte vara så konkret endimensionell…? 🙂

Jag pratar om att ingen normal funtad kvinna med äggkartongen i funktionellt skick vill dejta en man boendes i mammas källare om någon av de inblandade är äldre än 18 år.

Det är en konceptuell, konsistent, genrell och universell sanning under förutsättning att mammor har källare, annars gäller samma för vind och förråd.
Haha!
Citera
2022-03-16, 19:04
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastratt
Folk verkar tro att sex är en rättighet. Sex är en belöning för att man ser bra ut, är en alfahanne, är rik, karismatisk eller sprider en bra feeling. Att säga att man kräver att få ”sin” sex låter bara sinnessjukt.
Sex ar ingen rattighet, men en forutsattning for nationens fortlevnad. Fragor pa det?
Citera
2022-03-16, 19:07
Medlem
Har faktiskt matchat på tinder med en ryss o en ukrainska i detta nu haha får se vad det leder till ska träffa ena i helgen ser jävligt bra ut i vilket fall vilket man ej kan säga utav hälften man matchar med i Sverige som är överviktiga och färgat sitt kortklippt hår grönt.

Syrianska brudar brukar vara jäkligt fina också brukar hålla sig på en normal bmi och håller ej på ändra sitt utseende till en freaksow
Citera
2022-03-16, 19:11
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
100%

Helt klart.

Jag ar anda forsvarare av incels. Som jag ser det, ar dom slutprodukten av den moderne mannen som stoptes i den feministiska skolan. Motsatsen ar oss som struntar fullstandigt i feministisk retorik, vi ar biologiska vinnare for ingenting har forandrats inom oss. Dom som daremot "lyssnade" pa kvinnorna och formade sin maskulinitet kring en kvinna's ide, dom har ett rent helvete. Ingen har forlorat sa mycket som dom. Cirkeln bryts nu med incels som borjar vakna upp till vad problemet egentligen ar. Det tragiska ar att manga av dom saknar formaga att ta sig ur skiten, trots dom har en ok problemformulering.

90% av felons i USA vaxte upp med en singelmamma. Case closed.

Haha!

Jag önskar att jag kunde svara men jag vet inte ens vad ”den feministiska skolan och feministisk retorik” är.

Däremot är jag tveksam till om det lett till ”incels”.

Det har alltid funnits ensamma och utstötta, män som kvinnor. När jag växte upp (född -77) kallades som väl nördar eller inget alls. Dom var lite udda bara, men dom hade liksom bara oss andra att hänga med så jag antar att don ”skärpte till sig” längs vägen för när jag ser tillbaka så har dom allra flesta familj eller har iaf haft.

Man blir ju som man umgås liksom och där är killar duktiga - att trots olikheter umgås i grupp och fostra varandra. Dessutom i tonåren är ju alla lite udda och flummiga…

Men nu iom digitaliseringen så har dessa ”nördar/incels” hittat varandra och kommit på den briljanta idén att dom får vara som dom är. Att det inte är dom det är fel på.

Och eftersom man blir som man ungås så permenteras beteendet… att vara en 45-årig oskuld är inte helt enkelt. Inte för det rent sexuella som man säkert kan lösa utan för det totalt onormala i att inte ha levt med någon. Det är nog det som är mest motbjudande - en man som inte vet hur han ska behandla en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in