2022-03-16, 20:04
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Du väljer att avsiktligt misstolka mig. Nej, jag är självklart inte ok med det. Är inte det jag säger. Menar att detta är en tragik utan dess like för honom och hans familj. Utan att gå in närmare på varför. Dom har redan gått genom helvetet, hans barn och fru (nej inget kriminellt).
Och för de som känner honom och hans familjs historik, så kommer tyvärr slutet på denna historia sluta illa.
Och nej, är verkligen inget jag vill eller önskar.

Varför insinuera istället för att berätta vad du faktiskt vet? Jag har aldrig förstått varför människor i din position (som utger sig för att sitta på relevant information för vad som yppas) inte väljer att hålla tyst helt istället för att pysa med insinuationer. Det är ju värre än att berätta vad det faktiskt handlar om. Är det ett behov av att uppmärksammas och bekräftas, att informera världen om att...ja, vad?
Citera
2022-03-16, 20:04
Medlem
Nu verkar dom hittat nån ny stjärna dom behöver hjälp att identifiera. Lundafredde kallar han sig.
Citera
2022-03-16, 20:06
Medlem
Nytt napp
https://dumpen.se/2022/03/16/mannen-som-inte-hann-raka-sig-napp-igen/
Citera
2022-03-16, 20:06
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Konfrontationerna blir sämre och sämre. Sara beteer sig som en kanin på crack och det går snart inte att höra vad nån säger. Dessutom är ju den sista gubben väldigt vag i vad han var för syfte men såklart är de fel att träffa ett barn när man är i den åldern som han är.
Men dom borde tagga ner lite grann annars kommer folk sluta följa dom.

Håller helt med. Fan riktigt sjukt beteende. Skillnad om det handlar om ett uppenbart jävla pedofil-pervo med vidriga chattloggar, då får dom gärna hänga ut. Men sånt här känns bara löjligt.
Citera
2022-03-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Du väljer att avsiktligt misstolka mig. Nej, jag är självklart inte ok med det. Är inte det jag säger. Menar att detta är en tragik utan dess like för honom och hans familj. Utan att gå in närmare på varför. Dom har redan gått genom helvetet, hans barn och fru (nej inget kriminellt).
Och för de som känner honom och hans familjs historik, så kommer tyvärr slutet på denna historia sluta illa.
Och nej, är verkligen inget jag vill eller önskar.

Dumpen har onekligen blod på sina händer, den sista är nog den som är mest usel. Medvetet så delar dom med sig av uppgifter för att personen ska hittas. Både smeknamn, bilmärke och Sara känner ett behov av att säga var han bor flera gånger. I detta fallet är det även Dumpens groteska "fiskare" (som tidigare utgett sig för att vara pedofilmammor som förgriper sig på sina barn) som skriver om att dom ville "mysa" för att få upp intresset. Detta är så mycket brottsprovokation som det kan bli.

Påhittat "offer", tunt material, försök till brottsprovokation och en uthängning som sätter mannens partners säkerhet och liv på spel. Hon är det riktiga offret i detta och det krävs bara en skör partner för att något likt detta ska vara nog för att dennes respektive ska ta sitt liv. En simpel blurrning och samtal till partnern hade varit mer än nog, men att hänga ut honom på detta sättet är bara förkastligt.
Citera
2022-03-16, 20:14
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp

Kollade chatten, vart nämns flickans ålder jag kunde inte hitta det..
Citera
2022-03-16, 20:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemia
Nu verkar dom hittat nån ny stjärna dom behöver hjälp att identifiera. Lundafredde kallar han sig.

Lundafredde som gått på Svalebo(skolan?) och har cykelavstånd till Dalbyvägen 24/Jupitergatan - enligt den info som ligger uppe på Dumpen.
Citera
2022-03-16, 20:17
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Kollade chatten, vart nämns flickans ålder jag kunde inte hitta det..

14 år apropå att hon inte ville komma hem och berätta för mamman att hon blivit gravid.
Citera
2022-03-16, 20:18
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Håller helt med. Fan riktigt sjukt beteende. Skillnad om det handlar om ett uppenbart jävla pedofil-pervo med vidriga chattloggar, då får dom gärna hänga ut. Men sånt här känns bara löjligt.

Kollade senaste Lund-Fredde, vad tycker du om den? Jag tycker det känns som att pressen på att leverera nu överstiger strävan efter kvalitetsgäddor... Dötrist chatt & konfo. Kinky-Brain, please come back!

Citera
2022-03-16, 20:19
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
14 år apropå att hon inte ville komma hem och berätta för mamman att hon blivit gravid.

Jag orkade inte läsa igenom allt, blev uttråkad. Men tack för presentationen.
Citera
2022-03-16, 20:22
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Om inte åldern skrivs ut utan man måste förstå det genom ett sånt pusslande så tycker jag nog att de börjar gå för långt. Är det många gäddor som backar nu när fiskarna säger de är under 15?
Citera
2022-03-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du har några poänger i din argumentering. Men du glömmer en viktig sak. Pedofili går inte att bota. Så även om gäddan söker hjälp så finns det ingen vård eller hjälp som botar pedofili. Gäddan kommer ständigt fortsätta jaga barn då lusten aldrig försvinner. Skall vi då bara sitta stilla och vänta på att nästa barn blir förstört.
Där återkommer vi till faktumet att inget barn vi vet om är förstört än. Du tar också utgångspunkt i att alla 67 (68?) faktiskt är fullfjädrade pedofiler.
Jag anser att professionell personal ska få avgöra vad som är fel på respektive individ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in