2022-03-16, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tycker att dom flesta avsnitten har varit lika usla. Inte en minuts spänning eller något av intresse. Om man skulle snabbspola hela säsongen ser man dom sitta och äta 90% av tiden. Resten är det någon som mjölkar en ko eller att dom ligger i sängen. Kan inte kostat många kronor att producera och förmodligen har dom köpt in blåbären från något företag. Inte en chans att dessa människor skulle orkat plocka några själva. Är mest förbannad för att jag slösat tid på att ens hoppas på att något skulle hända.

Håller fullständigt med. Och mest har man fått se konspirationsligan Levin/Alex/Bella/Helené/Keisha/Jonas. I slutet endast de tre senaste men de och deras dravel har fyllt större tiden av sändningstiden. Man har överhuvudtaget knappt fått se några uppdrag göras om man inte räknar vissa bygguppdrag. Matuppdragen har på nåt mysko vis varit klara när Vincent kommer men man har inte fått se mycket hur det genomfördes.
Citera
2022-03-16, 15:45
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Står på Aftonbladet idag att civilpersoner smugglade dit mat till deltagarna på natten. Jonas bekräftar detta i en intervju.

Inte undra på att deltagarna är välgödda.

Det va ju själva fan! På Robinson blev väl deltagare utsparkade pga detta?
Jävla klåpare som är med i upplevelseprogram!
Den som tog kontakt med omvärlden eller emot mat ska ut direkt! Frånta titeln t.o.m.

Nä, Farmen får fan vara i Afrika igen nästa år!
Citera
2022-03-16, 16:21
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Det va ju själva fan! På Robinson blev väl deltagare utsparkade pga detta?
Jävla klåpare som är med i upplevelseprogram!
Den som tog kontakt med omvärlden eller emot mat ska ut direkt! Frånta titeln t.o.m.

Nä, Farmen får fan vara i Afrika igen nästa år!
Afrika igen???
Citera
2022-03-16, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clashinclear
Jag tittar på webben (före det sänts på tv) därmed trodde jag det var lungt att klicka på spoilertagsen, eftersom att det är SÅ den ska användas. Men om ni vill spoila hela skiten med vem som vinner och kommer två osv så kan ni väl skriva "slutspoiler" eller ngt så man vet att inte klicka på just dom..?

Om dagens avsnitt Farmen del 49, 16 mars:

Aja, bara att hoppas på att hon åker ut i nästa omgång!
Citera
2022-03-16, 16:41
Medlem
Citera
2022-03-16, 17:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Står på Aftonbladet idag att civilpersoner smugglade dit mat till deltagarna på natten. Jonas bekräftar detta i en intervju.

Inte undra på att deltagarna är välgödda.
Både Farmen och Torpet borde vara inhägnat och larmat samt kameraövervakat så sånt inte kunde få förekomma
Citera
2022-03-16, 18:13
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Fegisen som innan sagt att han ville tävla i en fysisk gren, men ballade ur när han hade chansen.
Fattar inte att någon kan gilla den där surgubben och hans översitteri.

Men hade han valt Jonas. Så hade det ju bara blivit kvinnor kvar. Oavsett om Prins vunnit eller förlorat. Som vanligt när det gäller farmen så blir det könskamp. . Kvinnorna vill ha två kvinnor i final. Männen vill ha två män. Och som farmens ting går till så är det ju stor skillnad om två av olika kön eller två av samma kön möts. Prins hade inte mycket till val. Hade han valt Jonas så hade det ju blivit minst en kvinna i final. Och det ville naturligtvis inte Jonas heller. Inte samma sak möta en kvinna som en man. Både fysiska grenen och teknikgrenen försvinner som alternativ. Blir bara kunskap. Inte så en final ska avgöras.

Prins är en gubbe. Dom flesta kvinnorna i farmen är mer att betrakta som barn/tonåringar. Kan tänka mig att både Prins och kvinnorna kände så. Prins var som en pappa. En gubbe från en helt annan tid. En bättre tid.

80-talister kan vara jobbiga jävlar. Nu är dom väl inte ens födda på den tiden många i dagens dokusåpor. Många är födda på 90-talet. Monika upptäckte jag var 39år. Blev chockad. Men så tänkte jag efter. Hon är född på 80-talet då. Och. Dom är fan inte kloka många av dom. Växte aldrig upp på rätt sätt. Som oss som är födda på 70-talet och tidigare. 60 och 70-talister går bra ihop. 80 och 90-talister fungerar tillsammans. Eller? Nej. Dom tror kanske det.
Citera
2022-03-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan

Aja, bara att hoppas på att hon åker ut i nästa omgång!

Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Citera
2022-03-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vincent är en fjant som gett dom sprit, mat och godsaker säsongen igenom. Hur mycket dom än misslyckats blev det fest. Farmen kan inte bli sämnre än så här. Inte ens idag fast det lutar mot slutet fanns en sekund av spänning. Man fattade ju redan när prinsen satt där och gnällde att han hade förlorat. Jag måste hoppas på den minst vidriga deltagaren och då får det bli Cissi. Trist när man inte haft en enda favorit sen dag ett. Bara skräpmänniskor och i år slår dom rekordet. Lägg ner skiten!

Inte lägga ner men byta ut de som håller i castingen (hur många hoppade av?) usla på sitt jobb. Samt de som sköter agendan.
Citera
2022-03-16, 19:28
Medlem
Abelssuns avatar
Hur är det möjligt med detta mygel? Denna säsong har varit så sjukt tråkig och så matstölder och fusk ovanpå det. Jonas tycker inte det är fusk?!?

Är Helené sex- och bajsfixerad förresten? Var väl därför toffeln till pojkvännen gjorde slut.

https://tramsfrans.aftonbladet.se/2022/03/fusket-i-farmen/
Citera
2022-03-16, 19:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Om nu missljudet från piss i pottan var övernattarnas största problem så tror jag inte att Helene hade rough anal (sket i pottan med Robin) trots allt, å andra sidan så visade ju sig Robin vara en rätt tystlåten pojke

Keishas mamma ser onödigt ung ut
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-16 kl. 19:37.
Citera
2022-03-16, 19:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Afrika igen???
Det går ju inte, år 2022 kan inte vita inta en Farm i apartheid Sydafrika.....jag förslår därför Zimbawbe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in