Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Fegisen som innan sagt att han ville tävla i en fysisk gren, men ballade ur när han hade chansen.
Fattar inte att någon kan gilla den där surgubben och hans översitteri.
Men hade han valt Jonas. Så hade det ju bara blivit kvinnor kvar. Oavsett om Prins vunnit eller förlorat. Som vanligt när det gäller farmen så blir det könskamp. . Kvinnorna vill ha två kvinnor i final. Männen vill ha två män. Och som farmens ting går till så är det ju stor skillnad om två av olika kön eller två av samma kön möts. Prins hade inte mycket till val. Hade han valt Jonas så hade det ju blivit minst en kvinna i final. Och det ville naturligtvis inte Jonas heller. Inte samma sak möta en kvinna som en man. Både fysiska grenen och teknikgrenen försvinner som alternativ. Blir bara kunskap. Inte så en final ska avgöras.
Prins är en gubbe. Dom flesta kvinnorna i farmen är mer att betrakta som barn/tonåringar. Kan tänka mig att både Prins och kvinnorna kände så. Prins var som en pappa. En gubbe från en helt annan tid. En bättre tid.
80-talister kan vara jobbiga jävlar. Nu är dom väl inte ens födda på den tiden många i dagens dokusåpor. Många är födda på 90-talet. Monika upptäckte jag var 39år. Blev chockad. Men så tänkte jag efter. Hon är född på 80-talet då. Och. Dom är fan inte kloka många av dom. Växte aldrig upp på rätt sätt. Som oss som är födda på 70-talet och tidigare. 60 och 70-talister går bra ihop. 80 och 90-talister fungerar tillsammans. Eller? Nej. Dom tror kanske det.