Monika valde ju totalt fel gren. Helens låga tyngdpunkt blev avgörande då hon drog ikull Monika ideligen. Hon borde ju ha valt sågen som hon visste hon var duktig i. Där hade hennes tyng i överkroppen haft en avgörande betydelse och inte minst erfarenhet av att ha tävlat en gång i grenen. Korkad brud som åkte ut mot en sliskig lömsk dito
Måste också säga att det var riktigt korkat av Monika att välja säcken. Men skönt hon åkte ut
Hon blev utklassad den dryga och bittra Monika, härligt att se, nu borde nästa att åka ut imorgon när de ska tävla om sommarens sista amulett vara den lata Jonas enligt en spoilergrupp på facebook och sedan på tur att lämna är flinfia Keshia.
Korkat och välja säcken. Men skönt hon är borta nu
Jag tittar på webben (före det sänts på tv) därmed trodde jag det var lungt att klicka på spoilertagsen, eftersom att det är SÅ den ska användas. Men om ni vill spoila hela skiten med vem som vinner och kommer två osv så kan ni väl skriva "slutspoiler" eller ngt så man vet att inte klicka på just dom..?
Om dagens avsnitt Farmen del 49, 16 mars:
Trodde ändå att Monika skulle ge en bättre match. När Veronica åkte hem var det ett jävla tjat om utklassning men årets riktiga "utklassning" var ju dagens avsnitt, fan vad klent att bara ge upp sådär
Gårdagens avsnitt var det sämsta som sänts sen Farmen startade!
Se nu till att Helene åker ut idag!
Tycker att dom flesta avsnitten har varit lika usla. Inte en minuts spänning eller något av intresse. Om man skulle snabbspola hela säsongen ser man dom sitta och äta 90% av tiden. Resten är det någon som mjölkar en ko eller att dom ligger i sängen. Kan inte kostat många kronor att producera och förmodligen har dom köpt in blåbären från något företag. Inte en chans att dessa människor skulle orkat plocka några själva. Är mest förbannad för att jag slösat tid på att ens hoppas på att något skulle hända.