2022-03-16, 14:23
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ertequsqurttalad
Ryssland kommer att ta itu med Sverige senare för detta vill jag hävda.

Och nu är det Ukraina som får smaka av smisk.

Z for Russia!

"Sure", då får Ryssland ta i tur med USA, Tyskland, och Storbritannien samtidigt, bortsett från att den svenska försvarsmakten är bättre utrustad och utbildad än den ukrainska. Alldeles frånsett att Ryssland, redan, har förlorat 10-20 procent av sin konventionella, totala, styrka och 20-40 procent av sina militärfordon i det vansinniga anfallet mot Ukraina.

Själv så känner jag min fullkomligt lugn: just nu befinner sig en amerikansk luftförsvarsjagare i Stockholm, 4 tyska krigsfartyg mellan Gotland och Kaliningrad och ett brittiskt krigsfartyg mellan Karlskrona och Kaliningrad.

Så bara försök.....🙂
Senast redigerad av Ola Schubert 2022-03-16 kl. 14:25.
Citera
2022-03-16, 14:25
Medlem
Felstavarens avatar
Det ryktas att USA bestämt sig för att skicka in missilsystem som har förmåga att slå ut kryssningsrobotar.

https://twitter.com/jimsciutto/status/1504067534684921862

Lite sjömålsrobotar på det också så kan det snart bli spännande vid Odessas kust.
Citera
2022-03-16, 14:25
Medlem
TonyBlundettos avatar
Citat:
Ta och torka dig i arslet va?

Anledningen till att den särskilda specialoperationen inte började som planerat har att göra med att Ukraina har drillats i vapenutbildning i ett decennium och massor av vapenleveranser har gått till landet från amerikanerna och britterna och resultatet av detta ser vi idag.

Men vad gör det. Ryssland kommer inte att lämna Ukraina förrän Ukraina har avväpnats.

Z for Russia!

Ja precis så är det och mongolerna kunde inte hantera det.
Så nu får Putte hyra in jihadister från Syrien och islamister från mörkaste Afrika för att styra upp saker och ting

Heja Ryssland! ”Allt går enligt plan”
Citera
2022-03-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Man kan inte gå i konkurs 2 gånger
De är tokkörda.
Hur går det med el och bränslepriserna för EU och USA Hur går det med matpriserna och inflationen?

Newsflash har du inte fattat än så drabbar sanktionerna oss mer än vad det drabbar Ryssarna!
Citera
2022-03-16, 14:27
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Tuff kille clownen du skojar, han har satt folket i andra rummet och sig själv i första med panikfilmer där han gråter och slungar vilt mot väst för brutna löften från USA.

Skulle du vilja säga att Hitler var en tuff kille också? han fick också alla att gå ut och slåss medans han själv gömde sig en bunker som clownen, nedsläckta lampor byter plats varje dag!

Jag har helt missat att Putin bor i en bunker nu, vart kan man läsa om det?
Zelensky har precis avslutat talet. Hela kongressen jublar. En förebild för frihet.
Mongolen gömmer sig i en bunker som en kackerlacka. Ser du inte skillnaden
Citera
2022-03-16, 14:27
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Kolla 2 tråden på aktuella ämnen.

ägd

Ägd? Hur gammal är du egentligen?

Jag har inte ens skrivit i den tråden. Om du skriver till mig är det mina inlägg du ska hålla dig till. Jag håller inte dig till svars för andra inlägg än dina.

Ryssland har 30 dagar på sig att betala räntan. Sen är det statsbankrutt. Tjolahopp.
Citera
2022-03-16, 14:28
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Du ger en lägesbild av en video på Youtube
Är det Morgan eller Ola-Conny du umgås med.

Jag "ger ingen lägesbild", vad dillar du om?

Om du inte har sett videon själv kan du väl håll flabben stängd, din indolenta åsna.
Tyvärr svämmas denna tråd över av meningslösa oneliners som din.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ägd? Hur gammal är du egentligen?

Jag har inte ens skrivit i den tråden. Om du skriver till mig är det mina inlägg du ska hålla dig till. Jag håller inte dig till svars för andra inlägg än dina.

Ryssland har 30 dagar på sig att betala räntan. Sen är det statsbankrutt. Tjolahopp.
Dom ska ju betala idag står det. Men det verkar du inte fatta heller. Tjollahejsan!
Citera
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Rubeln går upp idag
Sanktionerna är verkningslösa i princip. Ryssland var beredd.
Tack för veckans insiktslösaste inlägg
Du får byta nick om du inte vill äta upp det där.
Måla gärna plakat och ställ dig på Röda torget om ett par veckor och gapa om att sanktionerna är verkningslösa så blir det slagsmål om vem som ska lyncha dig.
Senast redigerad av Taggad 2022-03-16 kl. 14:31.
Citera
Bannlyst
Ukrainas president den zigenaren.

Vad har han för psykiska problem? Det är uppenbart att han vill att det ska bli tredje världskriget men varför? Tattaren/tiggaren vill inte ha slut på kriget han vill utöka det. Hur många gånger om dom går han och tigger och kräver samma saker? Bara idag har han tiggt att USA ska hjälpa till med luften. Fattar clownen dåligt ? Har han inte fattat dom andra 100000 gångerna dom sagt nej?
Citera
Medlem
Citat:
Hur går det med el och bränslepriserna för EU och USA Hur går det med matpriserna och inflationen?

Newsflash har du inte fattat än så drabbar sanktionerna oss mer än vad det drabbar Ryssarna!
Råttboet kan inte ens hålla sin jävla börs öppen😂
Citera
2022-03-16, 14:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Putte liten gråter i tv om att vill ha flygförbudszon.

Varför hånar du en man som försvarar sitt land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in