2022-03-15, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Lätta FBK ikväll. Andramålvakten Clang fick sin första nolla i SHL. Vi rusar mot serieseger!
Skellefteås andremålvakt har 6 nollor, haaa
Citera
2022-03-15, 22:51
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Skellefteås andremålvakt har 6 nollor, haaa

Är han Junior han med?
Citera
2022-03-15, 22:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Är han Junior han med?

Typ, bara spelat universitetshokky tidigare.
Citera
2022-03-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Man får hoppas att du är ironisk nu
Nej faktiskt inte, Tyrväinen är ett erkänt psykfall och på bilderna från denna händelse ser man tydligt att han har klubban i isen ända tills domaren åker förbi, och då av nån jävla anledning vispar han upp den i fejset på domaren. Vilken jävla idiot, det är sånt man ser i korpen nån gång per säsong, men fan inte på högsta nivå i Sverige!
Hoppas på lång avstängning för det finska psykfallet.
Tyrväinen påminner om Sami Torrkki, ett annat findlänskt psykfall med noll spärrar! En fara för andra.
Citera
2022-03-15, 22:57
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Typ, bara spelat universitetshokky tidigare.

Men han är väl 23 år
Er Lillgrabb
Annars har ni ju gott om korta killar som inte får åka de stora karusellerna på Liseberg. På Mc måste man ju nå ner men på skoter kan man ju sitta o dingla med de korta Lundmark o Lindströmbenen...
Citera
2022-03-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmonger
Såg nu att domarna har ändrat sig. Tagit bort matchstraffet och bett om ursäkt för sitt misstag.

Kanske även du kan sansa dig och inse att det inte var medvetet.

Observera att jag absolut inte är något Luleå-fan och att Bulan inte tillhör någon av mina favoriter .
Klart det var medvetet!
Jag skiter väl i Bulan, men Tyrväinen är ett sjukt jävla as som bör stängas av lång tid innan han åsamkar ännu fler personskador och ger sporten hockey dåligt rykte. Vilken idiot karln är, vill inte se honom komma undan med detta.
Citera
2022-03-15, 22:58
Medlem
Kan någon förklara hur kvalet är upplagt i år? Är det de två sämsta i SHL som spelar mot de två bästa i Allsvenskan? Bäst av tre?
Citera
2022-03-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Kan någon förklara hur kvalet är upplagt i år? Är det de två sämsta i SHL som spelar mot de två bästa i Allsvenskan? Bäst av tre?
Nej nej, det är samma upplägg som i fjol där lag 13 och 14 spelar bäst av sju play out.
Hur allsvenskan gör är jag dock osäker på, men det kan du säkert fråga i den tråden!
Citera
2022-03-15, 23:02
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Men han är väl 23 år
Er Lillgrabb
Annars har ni ju gott om korta killar som inte får åka de stora karusellerna på Liseberg. På Mc måste man ju nå ner men på skoter kan man ju sitta o dingla med de korta Lundmark o Lindströmbenen...

Ja, annars hade jag inte skrivit "typ". Du vet säkert mer om skotrar än mig, har ingen koll alls.
Citera
2022-03-15, 23:13
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Klart det var medvetet!
Jag skiter väl i Bulan, men Tyrväinen är ett sjukt jävla as som bör stängas av lång tid innan han åsamkar ännu fler personskador och ger sporten hockey dåligt rykte. Vilken idiot karln är, vill inte se honom komma undan med detta.

Det pratas mest om Rysstroll i dessa dagar, verkar som att domartrollen ansluter till fronten.
Citera
2022-03-15, 23:19
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Nej nej, det är samma upplägg som i fjol där lag 13 och 14 spelar bäst av sju play out.
Hur allsvenskan gör är jag dock osäker på, men det kan du säkert fråga i den tråden!

SHL: 13 vs 14 best of sju

HA: Rent utslagskval, med åttondelsfinaler mellan lag 7-10 och sedan kvartsfinaler, semifinaler och final. en väldigt roligt sätt att kora en ny SHL medlem.

Hoppas DIF hänger kvar, behövs stora lag i SHL. Så får vi i ssk se när ssk möter timrå nästa säsong (om vi hänger kvar).
Citera
2022-03-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Det pratas mest om Rysstroll i dessa dagar, verkar som att domartrollen ansluter till fronten.
Ok du jämför hockeyspelares tilltag med krigsförbrytelser i Ukraina. Rimligt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in