2021-11-05, 00:38
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
En liten hyllning av Oscar Engsund är på sin plats efter hat-trick mot Timrå ikväll! En riktig legend!

Till och med fisk hade kunnat göra hattrick mot oss eftersom vi har gett upp, men grattis till Oscar
Citera
2021-11-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralleee
Djurgården hemma imorgon. Dags att snabbt ta ned dom på jorden igen efter att hemvändarlaget FBK inte kunde knyta åt säcken.
Och det går mot fullsatt!
Lets go! 💙💛🤍

Det gick ju bra för lyxfällan Leksand Det är nu det vänder för Djurgården!

Rögle fortsätter att visa att dom är guldfavoriter i SHL denna säsong också än så länge, poäng i 12 matcher i rad och 6 vinster på raken! Det går helt okej ändå!
Senast redigerad av pyssen87 2021-11-05 kl. 17:46.
Citera
2021-11-06, 09:27
Medlem
Idag ska RBK möta bottenlaget LHC hemma. Skulle ändå vara lite kul ifall Robert Lantosi gör mål efter att ha blivit petad från Rögle för han va för klappkass, lite hållkäften känsla

Gäller att se upp för Broc Little och hans gäng, den dvärgen är giftig

Men tror på vinst såklart! 4-2!
Senast redigerad av pyssen87 2021-11-06 kl. 09:34.
Citera
2021-11-06, 17:11
Medlem
Vad kul när alla stjärnskott till sportchefer blir motbevisade. Karlkvist har under hela sin karriär fått höra att det inte räcker med bara teknik.
I SHL är han minsann för långsam, där kommer inte ett bra skott/fina händer räcka för att bli poängspelare.

Hur överskattad är "den så viktiga speeden" av de som bygger ihop SHL-lag? Karla ser exakt lika farlig ut som han gjort under sex säsonger i HA.
Citera
2021-11-06, 18:00
Medlem
Suecokids avatar
Timrå lär klara sig kvar om man stöter på Brynäs i kvalet, annars är det nog kört. Djurgården lär de inte klara, speciellt inte om de måste ta minst en match i Stockholm, domarna kommer vara uppvridna åt stockholmarnas favör åt det grövsta, ett nytt fiasko likt 2012 får bara inte ske. Linköping kanske de kan hota lite grann, men i slutet vinner ändå Linköping. Timrå får helt enkelt hoppas på att Brynäs fortsätter göra bort sig ännu mer, ja eller att man själva spinner vidare då, med 12 raka vinster..
Citera
2021-11-06, 18:29
Medlem
Saloths avatar
Varför är inte Holland med ikväll för DIF?
Är han rädd?
Citera
2021-11-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Varför är inte Holland med ikväll för DIF?
Är han rädd?

Vad och vem skulle han vara rädd för? Tror nog han skulle ta dom absolut flesta om inte alla i luleå om det skulle bli 1 mot 1. Stor tung grabb.
Citera
2021-11-06, 18:36
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Vad och vem skulle han vara rädd för? Tror nog han skulle ta dom absolut flesta om inte alla i luleå om det skulle bli 1 mot 1. Stor tung grabb.

Tyrväinen gick väl ut tidigare och sa att dom inte hade glömt Hollands tilltag senast och skulle nog gärna sätta åt han.
Holland ta dom flesta i Luleå
Så varför spelar han inte?
Citera
2021-11-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Tyrväinen gick väl ut tidigare och sa att dom inte hade glömt Hollands tilltag senast och skulle nog gärna sätta åt han.
Holland ta dom flesta i Luleå
Så varför spelar han inte?

visst Tyrväinen är tuff men knappts någon slagskämpe.

Holland skulle nog ta dom absolut flesta skulle jag säga. Du nämnde Tyrväinen bara.

Venne du får fråga någon från Djurgården

Citat:
Holland är fortsatt sjuk och kommer inte till spel ikväll.
'

Skriver dom på sin twitter.
Citera
2021-11-06, 18:42
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
visst Tyrväinen är tuff men knappts någon slagskämpe.

Holland skulle nog ta dom absolut flesta skulle jag säga. Du nämnde Tyrväinen bara.

Venne du får fråga någon från Djurgården

Det var ju du som började svara att Holland skulle klippa alla i Luleå!
Jag frågade varför han inte spelade.
Jag nämnde Tyrväinen för han gick ut tidigare och sa att dom nog skulle ge han en extra behandling.
Så, varför spelar inte Holland?
Jag tror han är rädd för payback!
Citera
2021-11-06, 21:13
Medlem
Otroligt att Djurgården har 11 spelare borta men lyckas lösa det utan att, så vitt jag vet, låna in en enda spelare från AIK. Ett visst lag från Dalarna skulle kanske kunna lära sig något av DIF.
Citera
2021-11-06, 21:45
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVGI
Otroligt att Djurgården har 11 spelare borta men lyckas lösa det utan att, så vitt jag vet, låna in en enda spelare från AIK. Ett visst lag från Dalarna skulle kanske kunna lära sig något av DIF.

Tydligen är Djurgårdare av ett klenare virke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in